Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Var da ellers så sikker på, at det var google-annoncen om åreforkalkning:p

Apropos milits - hvis jeg nu sender min kolossale hær efter dig Valle - stiller du så også militsen op:mad:
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygte: Valoel er Penny.

Ønskes bekræftet?
 
Senest redigeret af en moderator:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Ifølge rygtet skulle dette billede af Valle være taget på den årlige My Little Pony - konference 2012 i Phoenix
120703_XX_HOOSIER.jpg.CROP.article250-medium.jpg
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ifølge rygtet skulle dette billede af Valle være taget på den årlige My Little Pony - konference 2012 i Phoenix
120703_XX_HOOSIER.jpg.CROP.article250-medium.jpg

Hvis det er valle på billedet må jeg afkræfte :p Han er lidt Ty-k-kere (MEGET)
Men sån en hat vil jeg bare have..
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Der sker jo intet her!

Først lidt fakta

Fakta er at Cleaner stadig adler små pis byer

Tror da også han har lært knightraven op :)

Rygterne går også på at EU lurer i kulisserne og prøve lidt IAP's hist og her.

Et rygte er også, at djævelene er en fin lille ven i stammen Team vindue
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der går Rygter om at Vinder stammen ikke er lavet endnu. Hvad siger EU, MLP, DJÆVEL og alle de andre til det ?? er i Enige eller hvem vinder ??

Er spændt på om top stammerne kan lade være med at kramme sig til sejren. Og tage kampene op som de kommer og ikke 40 spillere mod 10, med mindre point fordelingen er nogenlunde fair. ellers er det for nemt på så lille en verden..

Overvejer helt at starte op bare for at indhente jer alle, Det er godt nok en sløv verden er i sikre på i spiller med speed 2 :O ??
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
rygtet går på at jeg er kommet i stamme med en flok Noobs, hmm det er noget møg.

der går et rygte på at de Noobs kan vinde verdnen XD

der går et rygte på at top 16 krammer XD
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
rygtet går på at jeg er kommet i stamme med en flok Noobs, hmm det er noget møg.

der går et rygte på at de Noobs kan vinde verdnen XD

der går et rygte på at top 16 krammer XD

Tvivlsomt at top 16 krammer, eftersom det består af medlemmer fra både EU, MLP og Djævel. Og på trods af folks ihærdige forsøg på at overbevise andre om at MLP har IAP med disse stammer, er dette altså ikke tilfældet
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tvivlsomt at top 16 krammer, eftersom det består af medlemmer fra både EU, MLP og Djævel. Og på trods af folks ihærdige forsøg på at overbevise andre om at MLP har IAP med disse stammer, er dette altså ikke tilfældet

aarrh knights rygtet går da på at de krammer det er jo nok bare for at undersøge om de er gode nok til giftermålet hæ hæ

men nej pihl noobs vil ikke vinde noget de har jo travlt med at være noobs
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
aarrh knights rygtet går da på at de krammer det er jo nok bare for at undersøge om de er gode nok til giftermålet hæ hæ

men nej pihl noobs vil ikke vinde noget de har jo travlt med at være noobs


Der skal nok komme action på et tidspunkt :) Det er næsten uundgåeligt. Godt at se du er tilbage Gert :p
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
aarrh knights rygtet går da på at de krammer det er jo nok bare for at undersøge om de er gode nok til giftermålet hæ hæ

men nej pihl noobs vil ikke vinde noget de har jo travlt med at være noobs

jo jo skal bare lige slibe lidt af kanterne og lære dem at spyd skal bruges mod LK og ikke sværd i stedet for spyd
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Rygtet går at TC opbygger byer til fjenden, uden at beskytte dem... Han vidste ikke at miner ikke kunne forsvare byen ;)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
rygtet går på at ham som tog cleaners by mistede mindre tropper end når han rydder en barbar by med lvl 3 mur
 
Top