Rygtebørsen

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Og jo der Bliver krammet vold meget i top stammerne. der er ikke en stamme der kører den Alene det tror jeg ikke på. de krammer alle minimum med 1 anden stamme. og det burde da ikke være nødvendigt..

Spiller godt nok ikke meget på .dk server, men anses en enkelt alliance for krammeri ?
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Må dog tilstå jeg er enig med Cleaner - Han er da blevet adlet ud indenfor den første måned siden v 12 - så noget ens er der jo :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det kan jeg nemt det gør vinderjoinerne som går sammen som på de sidste mange server og det vil detjo også hvare på de næste to
du har ikke set en server de sidste mange ganne hvor folk ikke vinder fordi de vinderjoiner det ersådanne manspiller her i dk
og nogen kalder det at hvare god og nogen kalder det at blive ved medat bøje de udskevne reler til ejen fordel

men som sagt spil som i vil her men sydens i skulle prøve og spille på samme mådepå net og se om folk der mener det er ok spillet


men bevis jeg tager fejl villeglæde mig hvis vi kommer tilbage til at spille rigtig w som i gammel dage
hvor folk holdt sammen og ikke bare slikket henanden bagi og soldte ders højer arm foren sølle sejer


TC drop nu det der. intet er sikker på nogen verden. ellers så sig hvem der vinder denne og de næste to verdner
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det kan jeg nemt det gør vinderjoinerne som går sammen som på de sidste mange server og det vil detjo også hvare på de næste to
du har ikke set en server de sidste mange ganne hvor folk ikke vinder fordi de vinderjoiner det ersådanne manspiller her i dk
og nogen kalder det at hvare god og nogen kalder det at blive ved medat bøje de udskevne reler til ejen fordel

men som sagt spil som i vil her men sydens i skulle prøve og spille på samme mådepå net og se om folk der mener det er ok spillet


men bevis jeg tager fejl villeglæde mig hvis vi kommer tilbage til at spille rigtig w som i gammel dage
hvor folk holdt sammen og ikke bare slikket henanden bagi og soldte ders højer arm foren sølle sejer

bad dig sætte navn på hvem der vinder så drop det der med at snakke uden om. du aner ikke hvem der vinder og sådan er det så tak og luk i nu
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er jo ikke til og vide hvem der vinderjoiner her inde det kunne vi jo heller ikke sige på de ander 5-6 server der er blivet vundet ved folk vinderjoiner og taber både flygtninge og fjender ind

men vi få at se om folk tør spille uden at vinderjoine her gør de vil jeg tro MLP vinder
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det er jo ikke til og vide hvem der vinderjoiner her inde det kunne vi jo heller ikke sige på de ander 5-6 server der er blivet vundet ved folk vinderjoiner og taber både flygtninge og fjender ind

men vi få at se om folk tør spille uden at vinderjoine her gør de vil jeg tro MLP vinder

du siger gang på gang at der er de samme som vinder, så kan du jo også sætte navn på dem, ellers så stop med alt det du disker op med for folk er trætte af det.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er du jo så tung i røven det nytter ikke sige det til dig du kan jo gå ind og se men folk tør ikke køre med de samme navne så
hvondan vil du kunne se det der er en gruppe på 20-25 spiller og de er med hvargan

og nej tuder ikke er så pisse ligeglad med de danske server nu så i spiller bare som i vil og har aldig tudet over noget kun i skræmer folk væk og det har i gjort i stor stil





du siger gang på gang at der er de samme som vinder, så kan du jo også sætte navn på dem, ellers så stop med alt det du disker op med for folk er trætte af det.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu er du jo så tung i røven det nytter ikke sige det til dig du kan jo gå ind og se men folk tør ikke køre med de samme navne så
hvondan vil du kunne se det der er en gruppe på 20-25 spiller og de er med hvargan

og nej tuder ikke er så pisse ligeglad med de danske server nu så i spiller bare som i vil og har aldig tudet over noget kun i skræmer folk væk og det har i gjort i stor stil

drop det pis der folk skifter ikke navn hver verden.
og nej vi har ikke skræmt folk væk men dit brokkeri har så gider du ikke godt bare tage og hoppe over på din elskede net server
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Skal jeg forklare dig hvorfor folk ikke kører med de samme navne, fik fint besvaret det af en anden tror det var Dekani :-?

Ser folk et navn Som tidligere har vundet en verden, kommer der unødvendige mange krige i opstarten, og krig i opstarten er kun dig som kan lide det TC, eftersom det blot er snot dumt, så det passer lige til dig :)
Ja lad os alle angribe med spyd jaeeee fedt, nej bare nej.


Angående det med at folk krammer og vinder joiner, er du da lige sød at klappe keje?
Det er noget vi har gjort siden v14. ifølge dig, Classic er et godt eksempel. Der er ikke nogen inviteret som der ikke er ønsket, blot fordi at ved at invitere den person så kunne vi vinde, og yet har vi tæsket alle
Så nu kommer du med navne som Silvermind, Nina, det var små spiller da de kom, og de kendte en af vores medlemmer som så sagde god for dem. og alle andre er startet relativt, langt nede. så nej du har taget fejl

Angående til at MLP vinder ifølge dig
Vil tvivle på, at mange af dem som startede MLP vil være her til slut.
Igen classic er et fantastisk eksempel, Stammen har været den samme hele vejen, men vi er kun 4 spillere tilbage fra den originale stamme, (dag 1) og flere af dem spiller som duals, 2-3 timer om ugen.
Tror ikke mange fra MLP vil være tilbage når det hele slutter.

Og hvad er du så gal over?
At du ikke får stukket en guldske i røven?
Self vi kunne gøre lidt for at udligne oddsne lidt ved og give dig 10 byer, men selv der vil du tabe ;-)

Angående dit skod net pis, er du sød at stoppe med at sammenligne?
Der er forskel, NET ER KÆMPE, dk er ja DK

Hvis jeg skal skære det ud i pap for dig, er der 5,5 millioner der kan dansk ca.
og der er hvad ca, 1.5 mia der har engelsk som sekundært sprog. så nej, stop det sammenlign, for net er helt og aldeles anderledes, og det kræver langt mere team effort, og langt bedre folk (og der spiller de også classic, gudskelov at du ikke kan engelsk, det ville da være synd for de supporter der )

Nååh men er dette ikke en rygte tråd?

Rygterne går på at Heidi og cleaner vil være et godt par, mit råd vil da helt sikkert være at han brokker sig til support, også han får heidi at skrive med, så kan de dele deres klynken :D


Rygterne går ligeledes på, at der er ulmer i mosen hos nogle EU folk.

At djævlene sidder og slacker den

At Denhomie er glad, fordi hans nr.1 fjende nu er væk

At Valoel, er STOPPET!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!

Tag forbehold for stavefejl, da det er skrevet over mobil, og autocorrect har vidst haft en finger med :D
 
Senest redigeret:

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Synes sku Djævel ligger godt på rang listen, de er på nuværende tidspunkt med favorit stamme til at vinde, men der skal nok ske store ændringer på v20 endnu :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg har ingen poroblemer med folk vil med over på net eller hjelpe på de danske server og nej folk hopper ikkefordi jeg er der de hopper med fordi jeg hopper og ikke gider folk vinderjoiner og gør ald det de har skabt sig over at ander gjore

og bliver på dk enene og alene for at samle beviser på hvor meget lordt folk laver der skaber sig over ander ikke har overholdt de udskevne reler

jeg har kørdt med samme navn på alle server jeg har det findt med det og jeg siger det jeg høre ander er kede af og som gør de ikke gider meger så aldt jers pis med jeg piver er jo tilgrin jeg er ikke bange for at tabe og er slet ikke bange for at sige min mening
og jeg står ved den hvargan ved navn

i er 10 mand her inde måske lidt meger og det hvor i også før jeg starte med at skive og det er i fordi når nogen skiver noget der ikke lige passer ind i jers hovder så sviner i dem til så kommer folk her ikke igen og det er totalt lige meget hvad folk skiver og hvor så er der lige
3-4 der skal blande sig




drop det pis der folk skifter ikke navn hver verden.
og nej vi har ikke skræmt folk væk men dit brokkeri har så gider du ikke godt bare tage og hoppe over på din elskede net server
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Nej, ikke korrekt, har du problemer med at forstå hvad der bliver skrevet?
For så burde du klappe keje, du siger der findes 1000 af folk der er enige med dig, måske hvad 1 har skrevet at du har ret, og resten sviner dig til, hvorfor mon. Er du enebarn? Er du blevet passet i hoved og røv? for det lyder godt nok sådan, at får du ikke din vilje er verden noget ****, og kun folk uden liv spiller tribalwars, ergo du har intet liv. flot.

Nå tilbage til det du skrev

jeg har ingen poroblemer med folk vil med over på net eller hjelpe på de danske server og nej folk hopper ikkefordi jeg er der de hopper med fordi jeg hopper og ikke gider folk vinderjoiner og gør ald det de har skabt sig over at ander gjore

Nævn nogle spillere der er taget med dig som er 15+, AYLA, SMED GÆLDER IKKE.
Grundet det 15+ er fordi, at jeg selv har været 14 og jeg ved hvor naiv man er, og er der sikker på du nok har smurt tykt på, overfor andre spillere. Du prøvede sågar det på mig en verden, hvor du faktisk kaldte dig et taktisk offensiv og deffensiv geni, 2 uger senere kordinerede du et angreb det endte med at vi fik bøllebank, og du whinede fordi, du angreb med deff, geni ja ;-)


jeg har kørdt med samme navn på alle server jeg har det findt med det og jeg siger det jeg høre ander er kede af og som gør de ikke gider meger så aldt jers pis med jeg piver er jo tilgrin jeg er ikke bange for at tabe og er slet ikke bange for at sige min mening
og jeg står ved den hvargan ved navn

En 14 årig står også ved sin mening

i er 10 mand her inde måske lidt meger og det hvor i også før jeg starte med at skive og det er i fordi når nogen skiver noget der ikke lige passer ind i jers hovder så sviner i dem til så kommer folk her ikke igen og det er totalt lige meget hvad folk skiver og hvor så er der lige
3-4 der skal blande sig

Så vidt jeg kan se er ingen blevet svinet til, af nye altså, der bliver skrevet i en stikkende tone, self det er jo Propaganda
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du kan jo hoppe ind og kige hvem der et hoppet med

og du opføre dig som det lille barn du siger jeg gør laver stamme der heder cleaner ud (tud tud ) skiver håndne når en mister byen (tud tud ) blander dig i aldt jeg skiver her inde tros det inte har med jer/dig og gøre
er du altid den lille derng som vil havde ander ser dig


hvargan folk har snakket instilinger her inde og det er der mange der har fordi jeg beder dem skive selv når de spør om jeg ikke vil skive noget så sviner i dem til og det er jer 4-5 styger hvargan folk gider jer ikke
og opføre i jer sådanne privat også så glem arbejte for der vil folk heller ikke gide jer

og i kan svine mig til aldt det i vil jeg kan ikke hvare meger ligeglad med jer ind jeg er i er inte i mine øjne kun en flok t'''' der inte ved om livet




Nej, ikke korrekt, har du problemer med at forstå hvad der bliver skrevet?
For så burde du klappe keje, du siger der findes 1000 af folk der er enige med dig, måske hvad 1 har skrevet at du har ret, og resten sviner dig til, hvorfor mon. Er du enebarn? Er du blevet passet i hoved og røv? for det lyder godt nok sådan, at får du ikke din vilje er verden noget ****, og kun folk uden liv spiller tribalwars, ergo du har intet liv. flot.

Nå tilbage til det du skrev



Nævn nogle spillere der er taget med dig som er 15+, AYLA, SMED GÆLDER IKKE.
Grundet det 15+ er fordi, at jeg selv har været 14 og jeg ved hvor naiv man er, og er der sikker på du nok har smurt tykt på, overfor andre spillere. Du prøvede sågar det på mig en verden, hvor du faktisk kaldte dig et taktisk offensiv og deffensiv geni, 2 uger senere kordinerede du et angreb det endte med at vi fik bøllebank, og du whinede fordi, du angreb med deff, geni ja ;-)




En 14 årig står også ved sin mening



Så vidt jeg kan se er ingen blevet svinet til, af nye altså, der bliver skrevet i en stikkende tone, self det er jo Propaganda
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
du kan jo hoppe ind og kige hvem der et hoppet med

Kender danske net spillere, men det er ikke dig som har fået dem derover, det er blot fordi konkurrencen trods alt er større der

og du opføre dig som det lille barn du siger jeg gør laver stamme der heder cleaner ud (tud tud ) skiver håndne når en mister byen (tud tud ) blander dig i aldt jeg skiver her inde tros det inte har med jer/dig og gøre
er du altid den lille derng som vil havde ander ser dig

En lille spøg som du tydeligvis ikke kunne se det sjove i :)
Når jeg kalder valle for smuk, er det da også kun for sjovt (chuckle)

Ja gu fanden skriver jeg hånende når du mister din by, for ifølge dig er TW et let spil, og ikke noget taktisk, så du blev adlet viser noget om dig.

Andre gange jeg har svaret på noget du har skrevet, har enten været fordi det du skriver er tåbeligt, og at du bliver ved med at skrive det samme igen og igen og hører ikke på hvad andre siger. Eller blot fordi jeg gav dig min mening ligesom du giver din mening, så hvis du kommentere på noget blander du dig? for så blander du dig sku mere end mig :p du er så vidt jeg ved startet på alle verdener og deltager heftigt i debatten.

Ja valle kalder mig godt nok en lille dreng :( slemme ham, men er ung 17 årige dreng som har mine meninger om folk som dig, og tro mig, jeg har mødt mange som dig :) har da også det selv, ligesom så mange andre, vi er egoer hele ****et ;-) Jeg holder ved mine meninger, også om dig, og de ændre sig ikke, simpelt fordi jeg finder dig ikke troværdig.

og i kan svine mig til aldt det i vil jeg kan ikke hvare meger ligeglad med jer ind jeg er i er inte i mine øjne kun en flok t'''' der inte ved om livet

du lyder sku som min onkel, han er bedre end alle, han har firmaer og dit og dat, men selv jeg kan starte et firma
Btw det cleaner med at vi intet liv har og er tåber, er at vi ikke fester tors-lør og nogengange tirsdag også.
Evt fordi han ikke har hørt om skole, men self han er stadig bedre end alle andre! :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
BEMÆRK: Personlige fornærmelser og uacceptabelt sprog er ikke tilladt på noget sted i Tribal Wars.

Det er tilladt, at drille modstandere/venner, kommentere deres (manglende) evner i spillet og diskutere dvs. taktikker spillere/stammere benytter sig af. Men det skal foregå i en ordentlig tone og til hver en tid være udelukkende spilrelateret.


Eksempelvis må I gerne skrive:

Rygtet lyder, at spilleren Y går efter at være den største og bedste på denne verden. Det vil sige, den største noob og den bedste barbar adler :eek:

I må ikke skrive:

Rygtet lyder, at Børge Bønnespiser, der bor Paladingade 7 i Horsens, har en hjerne mindre en spidsmus', lider af indgroede negle og lugter af osterejer. Han har intet liv og bor med hans mor, hvor han næste uge skal fejre sin 77 års fødselsdag med hendes 18 katte, der alle hedder Sofus.


Overhold reglerne, hav det sjovt og vær venlig mod hinanden! :)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
var ellers ligeved at skrive ca det samme som sun skrev i sidste quote, men det lader jeg så være med nu :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
tw er let og spille og den by bliv kun miste fordi jeg hvor 4 min forsendt oppe jeg seder jo ikke oppe kl 3:30 om natten på en mandag
tw er det mest simpel spil der findes og kun onlien tiden gør forkelen

derfor siger jeg også altd kom med en server som fjerner fordlne i at hvare dual og ikke havde et liv
på med farm fake og lukket stammeskift så vi ikke bare ser de vinderjoiner stammer
så kan vi se hvad i kan

og find et sted hvor jeg har sagt jeg er beder ind nogen jo jeg erbedettil at hvare arlig og give folk enmulihed for at også få det sjovt i tw
i bryder hvad i kan af udskevne reler

også er jeg sku ked afat sige det men i er kun de 10-15 styger som siger b hvis jeg siger a rasten griner af jer og hjelper mig
det er jo ikke forsjov jeg bliver ved medatsige min mening det giver fleger venner ved at gøre det ind ikke gøre det

Kender danske net spillere, men det er ikke dig som har fået dem derover, det er blot fordi konkurrencen trods alt er større der



En lille spøg som du tydeligvis ikke kunne se det sjove i :)
Når jeg kalder valle for smuk, er det da også kun for sjovt (chuckle)

Ja gu fanden skriver jeg hånende når du mister din by, for ifølge dig er TW et let spil, og ikke noget taktisk, så du blev adlet viser noget om dig.

Andre gange jeg har svaret på noget du har skrevet, har enten været fordi det du skriver er tåbeligt, og at du bliver ved med at skrive det samme igen og igen og hører ikke på hvad andre siger. Eller blot fordi jeg gav dig min mening ligesom du giver din mening, så hvis du kommentere på noget blander du dig? for så blander du dig sku mere end mig :p du er så vidt jeg ved startet på alle verdener og deltager heftigt i debatten.

Ja valle kalder mig godt nok en lille dreng :( slemme ham, men er ung 17 årige dreng som har mine meninger om folk som dig, og tro mig, jeg har mødt mange som dig :) har da også det selv, ligesom så mange andre, vi er egoer hele ****et ;-) Jeg holder ved mine meninger, også om dig, og de ændre sig ikke, simpelt fordi jeg finder dig ikke troværdig.



du lyder sku som min onkel, han er bedre end alle, han har firmaer og dit og dat, men selv jeg kan starte et firma
Btw det cleaner med at vi intet liv har og er tåber, er at vi ikke fester tors-lør og nogengange tirsdag også.
Evt fordi han ikke har hørt om skole, men self han er stadig bedre end alle andre! :)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top