Rygtebørsen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du har aldig set mig gøre noget af det som skete på v 14 eller noget andet af det jeg siger ander ikke må
men jeg bliver meger og meger ligeglad med at bryde de udskevne reler eftersom jeg snart er en af de enste der ikke bryder dem
her findes heltivis stadig folk som kan spille der stadig ser det som en skidt ting og bryde dem


men hvis du mener jeg har brudt noget af det så sig fram og hvor og hvornår


nogle gange skal man huske hvad man selv skriver ;)



der forlyder rygter om at Angelo faktisk læser forum ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du har aldig set mig gøre noget af det som skete på v 14 eller noget andet af det jeg siger ander ikke må
men jeg bliver meger og meger ligeglad med at bryde de udskevne reler eftersom jeg snart er en af de enste der ikke bryder dem
her findes heltivis stadig folk som kan spille der stadig ser det som en skidt ting og bryde dem


men hvis du mener jeg har brudt noget af det så sig fram og hvor og hvornår

Rygtet vil vide der er så meget mænd ikke forstår ;)
så når ting er forklaret stolpe op og stolpe ned, ser jeg ikke grund til at prøve en gang mere
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
du har aldig set mig gøre noget af det som skete på v 14 eller noget andet af det jeg siger ander ikke må
men jeg bliver meger og meger ligeglad med at bryde de udskevne reler eftersom jeg snart er en af de enste der ikke bryder dem
her findes heltivis stadig folk som kan spille der stadig ser det som en skidt ting og bryde dem


men hvis du mener jeg har brudt noget af det så sig fram og hvor og hvornår

hold nu kæft med v14 eller fortæld vad der var galt der udover at jeg husker noget om at du sage at det var umuligt at vinde den verden da stammerne var for små der skulle alt for meget mba til
og jeg kunne jo godt nævne vor du bryder dine såkaldte uskrevne regler men nyter jo intet da du enten har en korttids hukomelse eller kommer med en masse undskyldninger for det
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hold nu kæft med v14 eller fortæld vad der var galt der udover at jeg husker noget om at du sage at det var umuligt at vinde den verden da stammerne var for små der skulle alt for meget mba til
og jeg kunne jo godt nævne vor du bryder dine såkaldte uskrevne regler men nyter jo intet da du enten har en korttids hukomelse eller kommer med en masse undskyldninger for det

undskyld jeg siger det snifferne men vil gerne se det, er ret sikker på du har ret men stadigvæk vil gerne have beivser på hvor TC har brudt de uskrevne regler som desuden ikke gælder da de er uskrevne. men der vil altid være folk som er gentelmen.

plus TC du ser mig aldrig nogensinde bryde nogen af de uskrevne regler.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
undskyld jeg siger det snifferne men vil gerne se det, er ret sikker på du har ret men stadigvæk vil gerne have beivser på hvor TC har brudt de uskrevne regler som desuden ikke gælder da de er uskrevne. men der vil altid være folk som er gentelmen.

plus TC du ser mig aldrig nogensinde bryde nogen af de uskrevne regler.

du kan jo læse mer om det på v16 tråden ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej kan ikke holde kæft med den for det hvor den værst spillet server der nogen siden er spillet den bliv vundet ene og alene på at bryde de udskevne reler som de selv samme spiller altid har gået så meget op i selv når det hvor fifti fifti om relerne hvor brudt
så hvor de brudt hvis de sage det

den server der starte stammen med at tage flygtninge ind og det hvor 100% flygtninge så tog den vinderjoiner ind for at slippe for at kæmpe sig til sejer den hvor så skidt spillet den server at så længe bare en af dem siger at nogen ander gør noget forkert
her inde så minder jeg dem om v 14

husker en cl server hvor vi hoppe hele holdet over til et andet hold som hvor hvors forbund og vi hvor bække bangtet ned til vi kunne hvare på et hold der STORET tudet mange over det og svinet os til for det og fleger slette ders kontoer
ene og alene fordi de mente det hvor kæmpe brud på de udskevne reler vi vandt så også på det når folk bare slette

der er mange af jer som spiller findt og bryder man små ting ja så går det nok men bryder man ting der får så stor betyning at serven vener 180 grader på det så er det ikke findt

de udskevne reler har altid hvaret
1 man tager ikke fjender ind (flygtninge) en flygtning er en der er i en stamme at stammen selv angriber eller ders forbund/iap angriber
derfor har man altid de samme fjender
2 man vinderjoiner ikke over til fjenden skal man gøre det hopper man over til forbund som man har kæmpet side om side med gemmen serven så liger alde stadig ved siden af venner og kan forsete kampen

det er de vigtiste reler der er hvis man vil vinde med ære

også lukker i med vi tuder og kommer med undskylinger for vi er de enste spiller der har bevist vi ikke bare er her for at vinde
ved vi er de enste set på danske server der har smidt en 100 % sikker sejer væk for at åbne en server igen og give alle en mulihed for at komme tilbage at folk ikke udnytte det som de kunne tjaa det siger vel meger om dem der mener de er gode ikke er så gode
vi nakket den enste server der har hvaret med farmlimet og hvor man ikke kunne tage bb byer
den enste server vi ikke burte kunne nakke efter jers udsavn

jeg og fleger ander er her for at spille og havde det sjovt med det at vinde ja det er sjovt hvis det ikke går for nemt eller den bliver taget med lidt stil for at vinde 200 plus tjaa det overlever vi nok de 36 kr tw er et hyge spil der er blivet skruget op til noget det slet ikke er
folk spiller dual fordi de siger de ikke har tid den enste grund til de ikke har tid er fordi der er en anden der også spiller dual og derfor
bliver det skruget op til inten er man på 24/7 ellers vinder man ikke

og her kommer diskosonen så ind igen med server for alle
2 server til dem der vil give gas 24/7 og dual og hvad man nu kan finde på lav de mest perfegte instilinger til dem der vil det spør hvad de ønsker sig så serverne trækker folk ind der vil det det vil hvare meget sjover for dem og forstålidt nok for de ander server er så langt væk fra ders spille stil at det skal blive kelidt for dem

også 1 sølle server hvor man tager højte for at folk spiller solo og kiger på ders spil 3-4 ganne om dagen mogen pauserne på arbejte/skole
også når konen og børne og kærsten lige er blive fodert af og huset lækser have hunden er lufte de amenlige ting folk skal så kan de spille lidt før senge tid
der vil så hvare folk med meger tid ind ander også men brams dem ved farm grænse og fack granse tag tempoet ud af serven
og få taktiken med for den mangler vi så helst en server hvor man kunne skifte stamme men det har vist sig folk kan ikke styre det
og serverne bliver vundet på at folk skifter stammer heletiden marsters der lukket den for det da den havde kørdt noget tid
kunne man sige når den første spiller på serven havde 5-6 byer så lukket den ville det hvare findt så havde alle fundet ders plas
også aldt andet ind vinderkrævet med domæne

kom med sådanne server så vil vi få meget meger liv i tw igen her i dk det vil rygtes ud på ander server at i dk er der server for alle

også igen i må ikke blive fornærmet når jeg siger der er folk der ikke fatter og overholde de reler de selv har stukket ud gemmen tiden
jeg siger alle men mener nogen nævner kun navne når folk nævner mit eller de sviner ander til for noget de selv så åbenlyst har gjort
alle laver fejl og vi alle har brudt små ting som ikke har ændert servens gan og ja det er et brud men det er til at leve med







hold nu kæft med v14 eller fortæld vad der var galt der udover at jeg husker noget om at du sage at det var umuligt at vinde den verden da stammerne var for små der skulle alt for meget mba til
og jeg kunne jo godt nævne vor du bryder dine såkaldte uskrevne regler men nyter jo intet da du enten har en korttids hukomelse eller kommer med en masse undskyldninger for det
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vær venlig, at forsøge at holde jer til trådendes emner og ikke tage urelevante diskussioner, hvor de ikke hører til.


Tak!


Denne tråd er en rygtebørs til Verden 20. Hold jer så vidt muligt til at bruge den til rygter fra DK20 eller I vil modtage advarsler/anmærkninger for spam (hvilket jeg ser gentagende indlæg der har 0 % med rygter på DK20 som værende).

Tak :)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
serverne bliver vundet på at folk skifter stammer heletiden marsters der lukket den for det da den havde kørdt noget tid
kunne man sige når den første spiller på serven havde 5-6 byer så lukket den ville det hvare findt så havde alle fundet ders plas
også aldt andet ind vinderkrævet med domæne
vil lige lave et rygte om at ikke alle har fundet den rette stamme når den første har 5-6 byer, jeg på v20 er stadig i tvivl om jeg er i den rette stamme og jeg har skiftet stamme fordi folk var inaktive så drop det l**t med at lukke stammerne for folk finder ikke den rette stamme for dem før hen mod slut spillet, det vil du aldrig nogensinde kunne ændre.
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder, at nu da sommeren er ovre, er halkjear interesseret i, hvor langt V20 er nået? Er det for sent at gøre en forskel hvis man starter nu?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet lyder, at nu da sommeren er ovre, er halkjear interesseret i, hvor langt V20 er nået? Er det for sent at gøre en forskel hvis man starter nu?

Gamle ven! Kom kom kom... Det er skide skægt. Jeg har forsøgt, at køre din velrenomerede ledelsesstil fra V16 videre - indtil videre med succes.

Men, for at sætte gang i rygtebørsen igen:

Der går rygter om, en større alliance er på vej mod DJÆVLENE, ligesom der også går rygter om, DJÆVLENE er i en alliance, som snart slår tilbage. Snart vil der måske opstå en stamme, der hedder My Little Devil Ponies, måske endda My Little European Devil Ponies - og så er den verden vist lukket.
Men det er jo bare rygter...
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Gamle ven! Kom kom kom... Det er skide skægt. Jeg har forsøgt, at køre din velrenomerede ledelsesstil fra V16 videre - indtil videre med succes.
Er glad for at jeg har gjort et indtryk, men det kan ikke rigtig komme mig til gode, hvis din stamme allerede er fuld ;)

Så næste spørgsmål er vel, om det rygtes, at en eller flere veletablerede stammer leder efter et nyt, lille men erfarent, medlem?
Generelt er jeg interesseret i rygter om, hvilken verdensdel der er bedst muligheder at starte i på dette tidspunkt?
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rygterne vil vide, at TC er ved at skrive de uskrevne regler ned, så de bliver overholdt i v20
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Troede rygtet var at de 3 top stammer skulle i krig, og ikke joine hinanden :/

Rygtet siger at en ny stamme LIGE er startet op, med tyske og schweiziske aner. Kommet for at vinde verdenen......
BUMBUMBUM, MLP don't feel safe no more.
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Troede rygtet var at de 3 top stammer skulle i krig, og ikke joine hinanden :/

Rygtet siger at en ny stamme LIGE er startet op, med tyske og schweiziske aner. Kommet for at vinde verdenen......
BUMBUMBUM, MLP don't feel safe no more.

Jeg havde også hørt rygter om at MLP og EU var i krig, men måske har de valgt at merge i stedet :p
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger det faktisk ikke er en merge mellem mlp og eu, men denhomie-kontoen, der forsøger at sætte nye grænser for, hvor dybt man kan synke, så de kan komme med i TC uskrevne regler, når de engang bliver skrevet:laugh:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger at djævlene hade forventet at vinde v20 uden nogen støre modstand så der for piver de så voldsomt nu her
 
Top