Rygtebørsen

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jamen det har du da ret i Murava .. dvs.. sålænge folk ikke benytter sig af lejligheden til at æde barbs er det okay.
Der er en bette forskel ;)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tja. Whajen var da en vigtig brik der brugte mange nukes da miss piggy blev nakket. Hvor rygtet siger at knight tepmplar sittede ham. Dem som ligger i baglandet og sender def og nukes mod fronten er efter min mening lige så vigtige som dem der ligger ved fronten og kæmper om hver en by.

Selvfølgelig er han vigtig. og du har helt ret. At have nogle der har meget deff er lige så nødvendigt som dem der har meget off. Det jeg mente med det er bare at spillet som regel er lidt sjovere hvis man er en af dem der har lidt off. Folk har jo lov til at indrette deres byer som de har lyst til. Naturligvis
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Kan ikke lade vær med at undre mig over hvorfor folk har så meget imod folk tager BB byer.
Pointen med hele spillet er at vinde og dem der vinder er altid de største, (og ja en verden som v9 beviser det modstatte men sådan er det altid)
Nogen har tiden og lysten til at angribe hele tiden og ligge i fronten og de spillere tager spiller byer, dem som ikke har tiden og lysten ligger i baglandet og tager BB byer.
Lad nu bare folk spille den spillestil de har lyst til, mange farmer ikke engang alligevel når de når en hvis størrelse.
Hvis i tror det vil gøre spillet sjovere at folk ikke adle BB byer så tager i fejl, for så ville størstedelen af spillerne ikke have mere end 1 by, det største problem på de danske verdener er at de er for små og derfor ryger bb byerne fordi der simpelhen ikke er nok spillere/lette mål at tage ud og vokse af.
Inno games burde stoppe med at lave nye verdener hele tiden, for så snart der kommer en ny verden dør den før.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ohøj Arctic..

Det er jo ikke bare barbarerne som sådan, det er jo hele opsætningen af spillet, strategierne sat op imod hinanden der er på spil her..
Og klynkehoveder... ikke glemme klynkehovederne.
Ser du, hvis du spiller din konto defensivt, så kan du meget sjældent overtage en anden spillerby.
Der er kun en begrænset mængde barbs at fordele, og derefter sidder folk låst i deres Sim City lign. spil.
De kan bygge, og vente, lave mønter indtil de har nok til at indtage hele kortet, men de kan IKKE overtage byerne fra en modspiller.
Derfor er hele denne barbar diskusion ikke kun et spørgsmål om, om nogen har tid til at farme eller ej.
Det handler om at man gerne vil have modstand.
Det handler om at når man konsekvent går efter barbierne, keder I os andre ihjel.
"Så lad dog være"

Jeg spiller en af de lidt større konti på verden 19.
Jeg har igennem Julen flået en konto fra hinanden... 100% deffensiv.
Spilleren ved hun er færdig, for man kan ikke slå igen når man spiller 100% defensiv.
Man har klynket på verden 19.. ekstremt og alle forklaringerne på hvorfor man tabte var alt sammen "de andres skyld"
Mange på kontoen, Folk har intet liv og laver intet andet end at spille, betalinger for resourcer, vi farmer... og bla bla bla..
Jamen altså, hvis man ikke har tid til at spille spillet, så må man jo være forberedt på at det nok ikke lykkedes at vinde kortet.
Men nææ nej, så er det nemmere at klynke og skyde skylden på alle andre end sig selv.

Folk har ikke tid til at spille TW 24/7 !!
Sådan er det bare, men det ændrer jo ikke på at man gør en fejl hvis man tror at man kan spille defensivt og stadig tro på at man kan vinde kortet...
Hvor mange gange skal man bevise det førend det synker ind?
Og her har vi så balladen om barbierne.. for folk der æder barbier har ikke tropper til at tage andre spillere ud.
Igen..
"Så la' dog være"
Få nu en fornuftig opsætning af kontoen og angrib tilbage for pokker!!
Du vinder ikke ved at lade dine Nukes blive i laden og sidde og flæbe på forummet.
Send skidtet afsted, prøv noget.. gør en indsats.
Hvor svært kan det være?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er jo meget enkelt med bb byer fjern dem heldt fra kordte så kan de ikke farmes og ikke tages så er der det spil i ønsker
og at tage bb byer hjelper meget hvis de kan tages en amenlig spiller by laver varden fleger tropper eller meger på minerne ind 3 bb byer gør og det koster det samme og tage 3 bb byer som at miste en ok cleaner på at tage en spiller by
nogen har tid til at fjerne ders off heletiden i starten når der er angrib ander har ikke og må derfor gå deff
for i danmark tør de støre kun angribe de små og når de små så giver modstan liger man sig bare sammen

kom med en server uden farmning fack grænse og uden bb byer hvis det er et problem folk tager dem
så får vi at se hvem der kan spillet også luk de stammer så folk ikke skifter fra stamme til stamme
vinderne fra den server kan kalde sig gode for de har bevist de kan spillet

Ohøj Arctic..

Det er jo ikke bare barbarerne som sådan, det er jo hele opsætningen af spillet, strategierne sat op imod hinanden der er på spil her..
Og klynkehoveder... ikke glemme klynkehovederne.
Ser du, hvis du spiller din konto defensivt, så kan du meget sjældent overtage en anden spillerby.
Der er kun en begrænset mængde barbs at fordele, og derefter sidder folk låst i deres Sim City lign. spil.
De kan bygge, og vente, lave mønter indtil de har nok til at indtage hele kortet, men de kan IKKE overtage byerne fra en modspiller.
Derfor er hele denne barbar diskusion ikke kun et spørgsmål om, om nogen har tid til at farme eller ej.
Det handler om at man gerne vil have modstand.
Det handler om at når man konsekvent går efter barbierne, keder I os andre ihjel.
"Så lad dog være"

Jeg spiller en af de lidt større konti på verden 19.
Jeg har igennem Julen flået en konto fra hinanden... 100% deffensiv.
Spilleren ved hun er færdig, for man kan ikke slå igen når man spiller 100% defensiv.
Man har klynket på verden 19.. ekstremt og alle forklaringerne på hvorfor man tabte var alt sammen "de andres skyld"
Mange på kontoen, Folk har intet liv og laver intet andet end at spille, betalinger for resourcer, vi farmer... og bla bla bla..
Jamen altså, hvis man ikke har tid til at spille spillet, så må man jo være forberedt på at det nok ikke lykkedes at vinde kortet.
Men nææ nej, så er det nemmere at klynke og skyde skylden på alle andre end sig selv.

Folk har ikke tid til at spille TW 24/7 !!
Sådan er det bare, men det ændrer jo ikke på at man gør en fejl hvis man tror at man kan spille defensivt og stadig tro på at man kan vinde kortet...
Hvor mange gange skal man bevise det førend det synker ind?
Og her har vi så balladen om barbierne.. for folk der æder barbier har ikke tropper til at tage andre spillere ud.
Igen..
"Så la' dog være"
Få nu en fornuftig opsætning af kontoen og angrib tilbage for pokker!!
Du vinder ikke ved at lade dine Nukes blive i laden og sidde og flæbe på forummet.
Send skidtet afsted, prøv noget.. gør en indsats.
Hvor svært kan det være?
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er jo meget enkelt med bb byer fjern dem heldt fra kordte så kan de ikke farmes og ikke tages så er der det spil i ønsker
og at tage bb byer hjelper meget hvis de kan tages en amenlig spiller by laver varden fleger tropper eller meger på minerne ind 3 bb byer gør og det koster det samme og tage 3 bb byer som at miste en ok cleaner på at tage en spiller by
nogen har tid til at fjerne ders off heletiden i starten når der er angrib ander har ikke og må derfor gå deff
for i danmark tør de støre kun angribe de små og når de små så giver modstan liger man sig bare sammen

kom med en server uden farmning fack grænse og uden bb byer hvis det er et problem folk tager dem
så får vi at se hvem der kan spillet også luk de stammer så folk ikke skifter fra stamme til stamme
vinderne fra den server kan kalde sig gode for de har bevist de kan spillet

De store tør kun angribe de små? Hvilken verden har du spillet i. Det har ikke været anden end angreb imellem MLP og Djævel siden spillets begyndelse. Så det er bare ikke rigtigt.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
arr den er jo ikke heldt rigtig da vi ander er blivet angribet af fleger cleaner ind der skulle til for at ryde fleger byer ved den store fjende
der er nogen af jer der har angribet dem der skulle til for at vinde men langt fra alle der er fleger i djævel og mlp
hvor 50-60% af ders mba kommer fra små spille som ikke angribet jer

der kom tidt lige 10-15 cleaner forbi med 40-50 i morale så de døde nemt hvad skulle det til for det hvor da rigtig dumt hvis man gik efter en sejer det er kun jer der har holdt de små nede over i den side og som jeg sage i starten man kan jo ikke få folk til at hjelpe
når man har taget byer fra dem men lige så snart de små fandt sammen så gik de store sammen så det er meget som man ikke tør modstan tros det er det man råber efter ved godt djævel hvor blivet nakket men så hvor krigen der jo som folk ønsker
men liger man i midten mellen alle stammer så står man jo også først for skud

der er nogen af jer der har holdt jer til det der gjore at i kunne vinde men igen nytter inte når rasten af holdet spiller off alle ander steder havde i spurt lidt omkring om fred og hjelp så havde måske hvaret der hvis i hvor kommet til de rigtige

nu kommer der indnu en samlægnins sejer ingen ser som en sejer og fleger gider ikke tw meger
og er stoppet modstanden bliver rekotert så kan man jo ikke forvendte der kommer krig og modstan


derfor siger jeg kom med en server med ingen farmning fack granse lukket stammer med 15 mand
så får i det spil i vil havde og man kan ikke rekoter fra ander stammer så når folk er i en stamme skal de kæmpe for den stamme for at vinde ikke lige som sprite der fedt spiller
og hopper og tager alle han hvor i stamme med
hvor stammer ikke blivet ølagt ved djævel og mlp rekotert de store så havde der hvaret krig
fra alle sider men for hvar rekotering dør serven en smule når det er på den måde
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Bare fordi du The-Cleaner kommer under angreb, så går verden altså ikke i stå.
Jo måske for dig... men ikke for alle andre.
Måske du skulle lave et eksperiment.... Prøv at tænke ud af boxen....
Ja ja, det er farligt.. Jeg ved det godt..
Men kunne det tænkes at du ikke er universets centrum?
Kunne det tænkes at det faktisk bare er dig der er helt galt på den?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
øøøøøø hvad server har du set jeg er gået istå på men at angribe mig og ander har jo inte med at gå efter sejern
nu har jeg kørdt alene storset hele serven fordi jeg mest hvor på serven for at bevise at alle server ender ens

man rekoter dem der giver modstan og slår sig sammen til sidst det er måden man spiller her i dk og det er der sket ikke folk nok på serverne til alle server dør på den måde

og det med du mener jeg er galdt på den tjaaa det er jo gået presis som jeg har sagt på alle server siden v 14
men vi kan da godt lege alle dem der stopper og sletter havde gjort det alivel
og skal det gå 100% som jeg sage for 1-2 år siden så om 6 server har vi ikke folk nok til at køre server her i dk
det fejler jeg måske et par server men det er godt på vej
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Man rekrutterer de aktive.
Det er de aktive der giver modstand, fordi de er online.
Dem der ikke er online i andet end 10-15 minutter, to gange i døgnet er bare ikke særligt nemme at sammenarbejde med.
De ser ikke at de er under angreb, og de ser heller ikke anmodninger på forummet hvis du selv er under angreb.
De er ganske enkelt ubrugelige til andet end at bygge byer op og aflevere dem til de aktive :D

Det er lidt som på arbejdsmarkedet... Dem der sidder og laver ingenting, de bliver fyret når krisen kradser og dem der giver den gas de får lov at beholde jobbet hvis det er muligt. Der findes undtagelser, men det sker jo også fra tid til anden at en god spiller ryger en tur til kanten.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er masser af ok aktive folk men der skal hvare en to meget aktive på et hold for det går ok og det er der ikke når to stammer tager dem alle også liger sig sammen efter så er den server død og folk forlader tw heldt da der ikke kommer server
som kan spilles med amenlig aktivitet og det er max en time om dagen delt ud
for 80% af serven bruger ikke meger tid på det og de får tæv gan på gan og det gør de stopper heldt i tw og finder ander spil
og det gør så at alle skal ud og finde sig et nyt spil på et tispungt
for tw kommer ikke til at kunne løbe rundt men 50 betalne hvad det koster og holde kørne


og det med arbejsmarket tjaaa nogen af jer har det måske sådanne og nogen af os kan bare ting som gør vi kan slappe af
og arbejte heldt nomalt for hvem skal kunne astatte os ;O) har skifte arbejte 2 ganne i krisen
og har aldig haft det så godt som jeg har nu (i dag hvor jeg der 8 timer og lavet 3-4 timers arbejte)
det der tæller på arbejdsmarkedet er ham der ikke er syg heletiden og ikke en tumpe der laver fejl fordi han giver så meget gas han ikke selv kan følge med også at man kan med dem der er der aldt andet lære alle med tiden hvis de vil
og de folk har haft arbejte heletiden
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Tror du seriøst at du er den eneste der har arbejde?
Tror du seriøst at dem der ender med at vinde verdener, ikke laver andet end at spille TW?
I så faldt er du jo binde gal, og ikke mindst DØV.
Du har fået at vide mere end 1 gang, at vi er folk med arbejde... nogen af os har endda en arbejdsuge der skrider langt over de 37 timer.
Så fat det dog !!


Måske du skulle lytte lidt til den her sang og så kan du jo tolke den som du vil.
https://www.youtube.com/watch?v=vzAYOqJsxWM
Men tag dog lige og stop med at bebrejde alle andre for de valg du selv har taget her i livet.

-------------------

Og ja ja, så giv mig da den straf for at råbe af den noob... Det var sq det hele værd !!
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol den ene server vi vandt hvor jeg på montage i 2 måndter men igen der hvor jo så også et par meget aktive spiller på holdet
og jeg er nok ikke den beste når det kommer til hvor meget jeg er på da jeg i 15 år har spillet 5-6 timer om dagen
men fleger tallet spiller maxen time fordelt og det er flegertallet tw skal leve af

så fat det dog med enste folk på et hold der kørre nomal timer på et spil fordi to stammer tager alle ind så kan folk ikke
i tør jo ikke blande jerlidt så i får modstan lad vær med at rekoter aldt og vind en kamp med ære

og hvis der er noget jeg ikke gør så er der at bebrejde nogen for noget jeg gør jeg bebrejde dem for ikke selv og tuger leve livet
men bare jeg slipper for at høre på hvad de ikke nået den dag det er for sendt så må de om det

der er 20-30 mand her i tw der heletiden siger folk ikke kæmper men hvargan folk bliver klar til kamp
så finder de folk på nye unskylinger for at gøre som de gør

på server v 20 har jeg set 3-4 kæmpe som man skulle og gøre det med stil og de befandt sig i djævel
er en mega skam de ikke bliv ved med det for så havde det hvaret den smukste sejer set længe
og der bliv kæmpet og de gik ikke kun efter små at de så havde et par med spiller som gjore tjaa
sådanne er det bare
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at ikke alle er lige nemme at diskutere med, og med nogen er det virkelig op ad bakke :rolleyes:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
hvis der er noget jeg ikke gør så er der at bebrejde nogen for noget

Det er jo en lodret løgn.
Vi hører jo ikke andet end beklagelser fra dig !
Dit forsøg på at pakke det ind under at du søger at udfordre andre til at turde sprede sig, jamen udfordringen er jo taget.
Du er endda blevet tilbudt en plads i en premade stamme med Madlung.
Men dit store problem er jo her, at hvis du aksepterede udfordringen og så derefter fejlede på fuld skrald,
så ville du blive til grin.. på fuld skrald.
Det er jo derfor du let og elefant trippede videre i dit selvmelidenhedstrip, hvor du bebrejder alle andre hvorfor du ikke vinder noget oftere.

Se her min ven.. Jeg har fundet invitationen frem til dig igen.
Sjovt at du ikke turde tage imod udfordringen, men vi ved jo alle hvorfor...

Men Mr Cleaner, så må der jo tages andre tiltag i brug, og derfor har jeg et forslag til dig;

Næste gang vi begge to skal starte op på en verden, så laver vi to en premade stamme sammen ??
Kravene bliver at jeg får lov at stå for hvordan vi styre stammen mht. diplomati, ingen BB-adling og til dels rekruttering......
Hvis du er klar på det, så tænker jeg at det kunne være et spændende eksperiment for os begge to ?

/ Madlung
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Som Don rigtigt nok siger, så er Madlung kommet med et fremragende foreslag. Det tilbud synes jeg du skal tage imod. Som jeg forstår det, så vil der hovedsageligt kun være uerfarne spillere i den stamme. Og hvad kunne være bedre for sådanne spillere end at blive oplært af Madlung og få nogle gode tips..

det ville være Win Win for alle. afhængigt af stammestørrelsen i den verden, så ville der måske komme 15-20 spillere ud af det, der kunne de samme ting som du påstår de normale 20-30 kan i forvejen. Alle "de bedste" ville ikke være samlet i en stamme, og jeg synes det kunne være et sjovt twist i en kommende verden.

Så er mit begrænsede bekendtskab til Madlung også samtidigt rigtig positivt, så hvis jeg stod og aldrig havde spillet tribalwars før, var han da i hvert fald på toppen af min liste til rollen som min lærermester.

Det kræver hverken penge, bekendtskaber fra andre verdner eller noget andet. Alt det kræver er passion til spillet, tid og at man er villig til at lærer nogle nye ting. Men det ved Madlung jo naturligvis mere om end jeg selv gør :D

Gør det TC, og samtidig med det bevise at du rent faktisk også ønsker de forbedringer som du tidligere har foreslået. Muligheden er der nu
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
nu kommer der indnu en samlægnins sejer ingen ser som en sejer og fleger gider ikke tw meger
og er stoppet modstanden bliver rekotert så kan man jo ikke forvendte der kommer krig og modstan

En sejr på sammenlægning er også en sejr. Der er en grund til, at medlemmerne af den stamme ligger i toppen af verdenen, fordi de har været mest aktive og mest dygtige. De fortjener dermed sejren ligeligt, og i stedet for at spille "fem mod fem" ud i en uendelighed, har de erkendt at de er lige gode om sejren, og har derfor valgt at gå sammen i én stamme. Det er sgu da en sejr!

folk forlader tw heldt da der ikke kommer server
som kan spilles med amenlig aktivitet og det er max en time om dagen delt ud
for 80% af serven bruger ikke meger tid på det og de får tæv gan på gan og det gør de stopper heldt i tw og finder ander spil
og det gør så at alle skal ud og finde sig et nyt spil på et tispungt
for tw kommer ikke til at kunne løbe rundt men 50 betalne hvad det koster og holde kørne

Jeg er personligt oftest endt i top 15-20, og jeg har altid arbejdet i hverdage, og vel og mærket ikke et kontorjob hvor jeg hele tiden har adgang til en computer, og jeg har altid været alene på min konto. Samtidigt har der været diverse sociale begivenheder i weekender, som også af og til har afholdt mig fra spillet.
Så det er bestemt muligt, at have et ganske normalt arbejde og socialliv, og samtidigt være aktiv nok til være en top 20 spiller. Og hey, at være i top 30 er som regel også ret godt!
Så min klare erfaring er, at spillere som piver over, at man kun kan opnå succes i spillet, hvis man bruger al sin tid på det, simpelthen bare ikke er dygtige nok. Og i stedet for at indse dette, og gøre noget ved det, er det åbenbart lettere at stampe i gulvet og forlade etablissementet, og i så fald findes X'et oppe i øverste højre hjørne!

og det er max en time om dagen delt ud

Hold nu op! Én time?! Hvis man kun bruger én time, fordelt over hele dagen, bliver man aldrig dygtig, og det er da logisk!
Hvis du bruger én time om dagen på en sport som f.eks. fodbold eller boksning, eller på et onlinespil som f.eks. Counter-Strike eller Starcraft, bliver du heller aldrig dygtig nok til at vinde noget som helst.
Nu er Tribal Wars selvfølgelig et spil, som kører døgnet rundt, hvor de andre er mere periodiske, men for alt i denne verden kommer det, at jo mere tid du bruger på det, jo længere vil du nå med det.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er vi enig om det er jer der tuder når jeg siger kom med en server uden farmning fack grænse lukket stamme
kom med sådanne en så høre i ikke meger fra mig
men i starter 1000 diskosoner hvargan jeg siger det for i ved jers fordele er væk og i vil få den modstan i heletiden tuder over i ikke får
i vil jo ikke havde den

vi er de enste her i dk der har bevist vi ikke kun er her for at vinde
og gør vi det vil vi det med æren i behold

vi har på en server hoppet fra vinder stammen 1-1½ måndte før serven hvor slut for at give folk muliheden for at gøre noget
ingen ander tør gøre det vi har kun set folk gå sammen for at gøre serverne hurtiger færdig

vi er de enste der kan tillade os at sige folk ikke spiller med stil

Det er jo en lodret løgn.
Vi hører jo ikke andet end beklagelser fra dig !
Dit forsøg på at pakke det ind under at du søger at udfordre andre til at turde sprede sig, jamen udfordringen er jo taget.
Du er endda blevet tilbudt en plads i en premade stamme med Madlung.
Men dit store problem er jo her, at hvis du aksepterede udfordringen og så derefter fejlede på fuld skrald,
så ville du blive til grin.. på fuld skrald.
Det er jo derfor du let og elefant trippede videre i dit selvmelidenhedstrip, hvor du bebrejder alle andre hvorfor du ikke vinder noget oftere.

Se her min ven.. Jeg har fundet invitationen frem til dig igen.
Sjovt at du ikke turde tage imod udfordringen, men vi ved jo alle hvorfor...
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det du kalder stil kalder jeg at spille "Sim City".... eller "at simme"
Jeg har sagt det før... "Stop med at bebrejde andre de valg du har valgt for dig selv i livet"
Du valgte sammen med andre at dele sig for at simme videre på en server, dit valg, ikke mit.
Så stop nu med bebrejde at jeg ikke følger trop og simmer sammen med dig...
Havde jeg haft den ringeste interesse i at simme havde jeg spillet et spil der "går på pause" når jeg slukker pc'en.
Så nej.. Det er ikke mig der tuder.. Det er dig.
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
og det med arbejsmarket tjaaa nogen af jer har det måske sådanne og nogen af os kan bare ting som gør vi kan slappe af
og arbejte heldt nomalt for hvem skal kunne astatte os ;O) har skifte arbejte 2 ganne i krisen
og har aldig haft det så godt som jeg har nu (i dag hvor jeg der 8 timer og lavet 3-4 timers arbejte)
det der tæller på arbejdsmarkedet er ham der ikke er syg heletiden og ikke en tumpe der laver fejl fordi han giver så meget gas han ikke selv kan følge med også at man kan med dem der er der aldt andet lære alle med tiden hvis de vil
og de folk har haft arbejte heletiden

ARE YOU ****IN' NUTS!!!!!
Du sidder jo direkte og siger, at du har et job, hvor du ikke laver noget, og dem der laver noget er enten syge af det eller dumme...
Okay så.. Her er en af de dumme, der lige vil fortælle dig noget.
Hvis jeg var din chef, var du blevet fyret på stedet, for ikke at lave nok.

Jeg arbejder hver nat, hele natten, 5 nætter om ugen, også i week-enden, for at *****er som dig, der bare vil sidde på sin flade r*v og kræve ind, kan få diverse produkter sat klar i butikkernes køleafdelinger...
Det er folk som dig, Det dovne segment, der er en af årsagerne til, at andre ikke kan få den hjælp, de har behov for. Nasser!!!!

Flame on, inden Moderator banner mig
 
Top