Rygtebørsen

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
TC

rygtet vil vide, at vender man altid det blinde øje til, så ser man ingenting ;)

prøv med det andet øje i stedet....måske det ser det samme som alle os der ser
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Rygter går på at en person tror han er mere værd end alle andre fordi der findes naive folk :D
Rygtet går på at venner støtter hinanden, men alligevel ser jeg ingen herinde der støtter deres ven.

Er det ok SUN? :)


Ligeledes går rygterne på, at dette er det samme som altid, at "STORE og GODE SPILLERE" nvm mener bare cleaner, er ude og tigge om deff som de altid gør?
For hvem har ikke fyret en masse pladder af for at få deff? :-O
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
rygte går på at der er 15-20 der mener de kan meger indgudselv og ser tw som en livs stil og bliver ved medat tude
når der kommer en der ikke har behov for at kende dem
det er så også de samme der i fleger år nu har belært folk om hvondan de skulle spille
også hvargan de bliver en lillesmule prasset så glemer de aldt om hvad de forlanger af ander

og nu er detjo migder pleger og kunne sende deff ud der er ikke mange server hvor ander har skulle sende

men igen tud du bare vider vi har set du forære byrne væk :O)




Rygter går på at en person tror han er mere værd end alle andre fordi der findes naive folk :D
Rygtet går på at venner støtter hinanden, men alligevel ser jeg ingen herinde der støtter deres ven.

Er det ok SUN? :)


Ligeledes går rygterne på, at dette er det samme som altid, at "STORE og GODE SPILLERE" nvm mener bare cleaner, er ude og tigge om deff som de altid gør?
For hvem har ikke fyret en masse pladder af for at få deff? :-O
 
Senest redigeret:

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Seriøst jeg er løbet tør for Cola og Popcorn.

Men rygtet går på at superbrugsen har vej selv slik til kun 5.95 (ses om 1 time) skal hente 5kg slik.

Men ellers går rygterne på at Djævel og EU snakker om samarbejde ? passer det ??
bare de ikke laver fælles stamme. EU-Djævelene. så er den verden da vidst overstået eller hvasd siger MLP ?? bliver i til Heste bøffer :D ??
og hvad med de andre stammer der ligger ned a ranglisten, hvordan er jeres syn på V20 som den ligger lige nu..
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
rygte går på at der er 15-20 der mener de kan meger indgudselv og ser tw som en livs stil og bliver ved medat tude
når der kommer en der ikke har behov for at kende dem
det er så også de samme der i fleger år nu har belært folk om hvondan de skulle spille
også hvargan de bliver en lillesmule prasset så glemer de aldt om hvad de forlanger af ander

og nu er detjo migder pleger og kunne sende deff ud der er ikke mange server hvor ander har skulle sende

men igen tud du bare vider vi har set du forære byrne væk :O)


Jeg har ALDRIG lært en at spille TW, grundet mine egne mangler, der er ting jeg ikke kan og ting jeg kan, sådan er det altid.
Når man er presset er det jo netop man skal bruge det man har lært, det kræver overblik, og det er hvad der gør en god.

Rygterne går på at flere folk ikke har overblik, og går i panik når de bliver mass faket, også bagefter skriver har i ikke andet at lave en at fake, no lifers :)

Ang det med mine byer, ja det var skam 100% min egen fejl, jeg var sløv en lørdag morgen fordi jeg havde arbejdet fredag aften, det skulle jeg ikke :p
Selvom jeg godt vidste at de byer kunne jeg ikke holde for evigt, for de onde fra eu ville have dem :)


Kim ang det popcorn der, holder filmaften på fredag, der er gratis popcorn entre er hvad, skal vi sige 200 for dig for du spiser noget meget ;(

COLA SKAL DU SELV MEDBRINGE! :)

Ellers er jeg ruineret

ang EU, ja EU er ikke pålidelige syntes jeg syntes jeg hørte rygter om, at deres leder var ved og stikke halen mellem benene og søgte andetsteds, uden andre end ham :p

Og ja tror sku de små ponys skal til og passe på, for vi kender det jo, folk teamer op om de store :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok du blander da dig i aldt hvis nogen gør noget ogdu er meget bælrne du vil gå så vidt og bruge bare lidttid på at lave stammer skive
gøre aldt mulidt for at blive set og inte afdet kan bruges til nogetså det er kun for at blive set

bare rolig jeg skal nok give dig det opmærsomhed du higer så meget efter sydens det er synd når unge føler sig alene
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Hov hov cleaner du skal skrive pænt!

BEMÆRK: Personlige fornærmelser og uacceptabelt sprog er ikke tilladt på noget sted i Tribal Wars.

fybarba!


Rygterne går på at nogle ikke læser det sun skriver


Rygterne går ligeledes på, at Barney, nu vil stoppe med at skrive med Cleaner, fordi han vil give Barney opmærksomhed, som han faktisk helst ikke vil modtage fra ham :)

Barney siger at folk der hader ham må hygge sig i livet :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er ikke noget pasonlidt har lavet en lille banner fordi der er sku for mange unge der går ned på at de ikkeføler de kan følge med og ikke slår til og efter somjeg har arbejte med RIGTIG mange unge mellen 14 og 18 år har jegset hvad det gør ved dem
så mener folk skal bakke dem op


men er da rart hvis du har fået nok nu
helde din opførlsemed at lave stamme skive aldt det store arbejte du har lavet for at blive set er starte af jeg skiver
vi mangler en server med instilinger som passer til de folk der ikke kan hvare på 24/7
hvor du så er en af dem for du hvor ikke alene der ville belære os ander om hvad der passet best til os
og da du ikke fik rat sadte du aldt det igan du har gjort

men igen er glad for at kunne hjelpe med den opmærksomhed du havde brug for tylidt vist
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Men ellers går rygterne på at Djævel og EU snakker om samarbejde ? passer det ??
bare de ikke laver fælles stamme. EU-Djævelene. så er den verden da vidst overstået eller hvasd siger MLP ?? bliver i til Heste bøffer ??
og hvad med de andre stammer der ligger ned a ranglisten, hvordan er jeres syn på V20 som den ligger lige nu..
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
der er ikke noget pasonlidt har lavet en lille banner fordi der er sku for mange unge der går ned på at de ikkeføler de kan følge med og ikke slår til og efter somjeg har arbejte med RIGTIG mange unge mellen 14 og 18 år har jegset hvad det gør ved dem
så mener folk skal bakke dem op


men er da rart hvis du har fået nok nu
helde din opførlsemed at lave stamme skive aldt det store arbejte du har lavet for at blive set er starte af jeg skiver
vi mangler en server med instilinger som passer til de folk der ikke kan hvare på 24/7
hvor du så er en af dem for du hvor ikke alene der ville belære os ander om hvad der passet best til os
og da du ikke fik rat sadte du aldt det igan du har gjort

men igen er glad for at kunne hjelpe med den opmærksomhed du havde brug for tylidt vist


aaaah pis, hvad skal jeg nu gøre, jeg er ikke på 24-7 jeg spiller solo, og hjælp har været under seriøse angreb hvor jeg spiller i mange dage nu....resultat.....den ler bedst som ler til sidst, så uha jeg griner, og ellers får jeg dagens grin her. :laugh:

Rygter vil vide, at det er de bedste og dygtigste spillere der vinder v20....de dårligste taber... :laugh:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er rygter om, at flere spillere i v20 ikke tager spillet seriøst, og i stedet tager til tw komsammen lørdag aften ;)
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygtet vil vide at Gert har mistet en by
så er jeg tilbage fra jobbet oghar tid til at læse og svare

Citer originally Skrevet af Miss Piggy Vis speeches

Nå, thats dit opkald, men jeg ville aldrig have tillid til en fyr i min stamme, der giver op så let. Dens lamme til at sige: godt jeg ikke kan snipe så jeg giver op. Du ved aldrig vide, medmindre du prøve det:)

Naturligvis havde jeg ingen idé om forhandlingerne, så kan ikke rigtig kommentere på dine beskyldninger der.

Og btw,
"Jeg så, hvad tropper, han havde" - hmm så hvordan gjorde du det? Naturligvis eneste måde er han viste dig så, lyder ikke som en god fyr at komme i stammen alligevel, da han deler infos med en fyr uden for enhver allieret vi atm har.

At jeg gav Sakke villaen, godt ingen reel godt for mig at bo i området alligevel, da villaen blev nedgraderet så meget, at det gjorde. Sakke var tæt og ønskede det, hvorfor skulle jeg ikke tilbyde ham villaen?

det er ok du ikke har tillid til mig det er der en del andre de har så ok med det
jeg har ikke respekt for spillere der er leder i en stamme og har en søsterstamme, og som ydermere ikke følger med i hvem der bliver inviteret, med de point du har skal ingen her bilde mig ind du ikke vidste jeg var inviteret, og at jeg stillede betingelser for at gå i så lille en stamme, så i bund og grund er det min måde at fortælle dig og andre at du ikke spillede fairplay overfor mig, derfor fik du en latterlig by fra mig og den fortjener du, så held med dit spil fremover nu ved andre da at de ikke skal stole ubetinget på dig
uanset hvad du mener om mig, tror jeg at TW vil bestå både med din spillestil og min
og i andre der har prøvet at forsvare mig tak for det men i skal ikke gøre jer upopulære herinde, for det da jeg ikke som vanligt vil kævle
løs her, miss piggy er ikke det værd men men stor spiller ja. kunde være sjovt at høre om de andre hun har overtaget havde været undervejs ind i en af hendes stammer mvh gert
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
rygtet siger cleaner er forvirt


er det nu galdt igen og havde søster stamme og svigte folk og ikke spille fairplay og slkide på folk som har hjulpet en mange ganne
nu er det måske også igen forbudt og bryde de udskevne reler

nu kan jeg ikke følge med meger i må kalde mig tung i røven eller hvad i vil for når folk skal vinde en server så er aldt lige meget
menhvis ander gør det er det ikke lige meget


Rygtet vil vide at Gert har mistet en by
så er jeg tilbage fra jobbet oghar tid til at læse og svare

Citer originally Skrevet af Miss Piggy Vis speeches

Nå, thats dit opkald, men jeg ville aldrig have tillid til en fyr i min stamme, der giver op så let. Dens lamme til at sige: godt jeg ikke kan snipe så jeg giver op. Du ved aldrig vide, medmindre du prøve det:)

Naturligvis havde jeg ingen idé om forhandlingerne, så kan ikke rigtig kommentere på dine beskyldninger der.

Og btw,
"Jeg så, hvad tropper, han havde" - hmm så hvordan gjorde du det? Naturligvis eneste måde er han viste dig så, lyder ikke som en god fyr at komme i stammen alligevel, da han deler infos med en fyr uden for enhver allieret vi atm har.

At jeg gav Sakke villaen, godt ingen reel godt for mig at bo i området alligevel, da villaen blev nedgraderet så meget, at det gjorde. Sakke var tæt og ønskede det, hvorfor skulle jeg ikke tilbyde ham villaen?

det er ok du ikke har tillid til mig det er der en del andre de har så ok med det
jeg har ikke respekt for spillere der er leder i en stamme og har en søsterstamme, og som ydermere ikke følger med i hvem der bliver inviteret, med de point du har skal ingen her bilde mig ind du ikke vidste jeg var inviteret, og at jeg stillede betingelser for at gå i så lille en stamme, så i bund og grund er det min måde at fortælle dig og andre at du ikke spillede fairplay overfor mig, derfor fik du en latterlig by fra mig og den fortjener du, så held med dit spil fremover nu ved andre da at de ikke skal stole ubetinget på dig
uanset hvad du mener om mig, tror jeg at TW vil bestå både med din spillestil og min
og i andre der har prøvet at forsvare mig tak for det men i skal ikke gøre jer upopulære herinde, for det da jeg ikke som vanligt vil kævle
løs her, miss piggy er ikke det værd men men stor spiller ja. kunde være sjovt at høre om de andre hun har overtaget havde været undervejs ind i en af hendes stammer mvh gert
 
Top