Rygtebørsen

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
På tide med en rygtebørs, synes jeg.. Så kan vi træde hinanden lidt over tærene med et glimt i øjet.

Jeg gider ikke selv lægge ud, men vil hjertens gerne bidrage herfra. Posen er fyldt med guld!
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at Snoevl snart skal sende mig råstoffer ellers angriber jeg ham:D
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Kun et rygte...

Fuglene vil vinde v21 uden at have Iap/forbund med andre stammer...:D

Er det rigtigt....
 

vium

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at Snoevl snart får sig en ny overordnet titel ;) Titlen gives vidst til ham der er mest glad for BB-byer :D:p
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger, at vium ikke har lært, man ikke skal drille nogle, der er større end en selv.. Barbs kan ende med at blive skiftet ud med byer der hedder "Route 66" og "Deaths takes a holiday" ;-)

Jeg er dog en medløber i forhold til Bruce.. so far har de gjort det godt som enestående stamme, så mon ikke de bliver ved uden hjælp udefra!

Et andet rygte, jeg blev meddelt her til aften er, at der er en 7-8 småstammer alle med under 150k point til sammen der har rottet sig sammen - potentiel modstander? I hope!
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Kun et rygte...

Fuglene vil vinde v21 uden at have Iap/forbund med andre stammer...:D

Er det rigtigt....

Ha Ha Ha Bruce, for f@nden mand...
Det er jo ligesom at spørge Big Mama om du må æde hendes nuggets, svaret er altid: ingen arme ingen nuggets, hvorefter hun hiver en matchete frem fra baglommen .. :D
Du havde vel ikke ventet et seriøst svar på det spørgsmål ?
 
Senest redigeret:

japeetje

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Hvad med Odin stammen, Bruce? Synes da det er tydeligt at i arbejder sammen. Men øjnene kan jo bedrage ;)
 

japeetje

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Undskyld Snoevl. De hedder Sons of Odin, ikke bare Odin.
 
Senest redigeret:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg ved stadig ikke hvem de er.. Men de må gerne stacke mine byer, hvis de har lyst. Kan en af Odins Sønner ikke kontakte mig ingame?

Der går i øvrigt rygter om, at Undskyld/Unskyld er ved at gå istykker. Mange interne adlinger har skabt lidt splid, fordi nogle medlemmer ikke får de byer, de vil, mens andre suger til sig. Passer det?
Det varmer i hvert fald mit Hauler-hjerte :p
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg tror Undskyld alliancen suger for meget latergas ...
Det må være det der forklarer hvorfor man kan være ved godt humør samtidigt med at ens alliance ser ud til at falde fra hinanden lige så stille og roligt.
Side 1:
Stammer: -U-, Uskyld
Side 2:
Stammer: /-/, R.I.P

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 43
Side 2: 56
Forskel: 13

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5
Side 2: 9
Forskel: 4

chart


Point værdi af alle erobringer:

Side 1: 257,129
Side 2: 232,314
Forskel: 24,815

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 46,338
Side 2: 79,363
Forskel: 33,025

chart
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger at don funk ændre på egne prinsiper og adler bber da det lige pluselig er ok bare det er med bonus
og så syntes jeg lige vi skal klapper af ham for at tage kampen op som han har nævt i andre tråde og nu lavet aftaler med fler store stammer
ps
må være pga påsken at der går kyling i det eller er det bare sådan ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
rygtet siger at don funk ændre på egne prinsiper og adler bber da det lige pluselig er ok bare det er med bonus

Du kan som alle andre læse mine kriterier for succes på verden 21 på min profil.
Jeg har ikke lagt skjul på dem, og finder heller ikke at mine kriterier for samlet succes nødvendigvis er nemme eftersom jeg er startet 2 måneder efter jer andre.
Jeg beklager at jeg fandt det nødvendig at nappe din lille by som et led i at opnå mine mål, rønnebærene er sure sagde sniferne, han kunne ikke nå dem :p
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Et rygte siger : At vi har det rigtig godt hos Haulers...den eneste vi frygter er Don Funk...:p

Jeg husker den dag du skrev på skype og informerede mig om at du nu havde set mig starte op på V21. Du fortalte lidt spøgefuld at vi jo så kom til at være på hver sin side, hvortil jeg svarede at du jo så måtte vende dig til tanken om at jeg kom og spiste dig... eller sådan noget i den stil :)
Så jo, jeg forstår godt at du er bange for mig, for inden jeg når op til dig, så har jeg jo spist enten hele Haulers eller -U- og deres groupies. Damn jeg får travlt med de adler :D
 
Senest redigeret:
Top