Rygtebørsen

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygterne siger, at GGM er ved at lave mere plads, så de kan rekruttere sig til sejren. Gad vide, hvem der ikke har kuglerne til at tage kampen op og vil derover? Og gad vide, om GGMs spydspidser (læs: tigerpus og lille Bruce) aldrig vil se udover deres egen næsetip?

Derudover er rygtet omkring adlingen af RED vist blevet bekræftet. Ros til Dekani for fine snipes i ny og næ - og endnu mere ros til dem, som tør gøre det, der skal til, for at give GGM lidt kamp. :)


Edit: det her er naturligvis en invitation til alle, som tør tage kampen op mod GGM og som ikke bare vil lade stå til, når danske verdener skal vindes af en indædt kliché. Skriv til mig ingame, så finder vi ud af noget. :)!
 
Senest redigeret:

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det rygte kan jeg hurtig afkræfte og bekræfte snoevl.

JA, vi i GGM laver mere plads.. men sgu ikke for at rekruttere os til en sejr, som jeg vel og mærket gerne vil pointere at det var 4 stammer mod 1, så mængden har sgu aldrig været med os.

Angående hvem der ikke har kugler, skal vi måske ikke gå særlig langt, vel snoevl ;) du ved nok godt hvad jeg hentyder til.

Du nævner noget med en næsetip.. hovedsageligt Bruce Banner og Tiger9094.. nu vil jeg gerne pointere at de ikke er de største spillere i stammen.. nej, vi har hjulpet andre op, specielt i starten.

angående den invitation til at være imod GGM.. der må jeg sgu le.. har i ikke allerede været mere end halvdelen af verdenen imod os og stadig fået tæsk?? vel.. vi sender gerne en krigserklæring til samtlige stammer der gerne vil op imod os.

/hilsen DB samt resten af ledelsen i GGM.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvorfor skal I så bruge mere plads, hvis I ikke vil rekruttere spillere? Hvorfor skal folk så slås sammen? :p

Fortæl mig om det med kuglerne.. Det lyder spændende :)

Det er nemt at tage de største medlemmer ind løbende og på den måde opnå dominans. Så er det jo klart, at andre ikke har så meget at skyde med :p

Og hvorfor skal rygtebørsen være så seriøs? I skal få kamp, skal I.. Men jeg kan ikke alene - og derfor opfordrer jeg folk til at spille med mig - mod jer :)
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Snoevl, hvis der bare havde været LIDT styr på de 4 stammer dengang, er jeg også sikker på at nogle af de spillere som smuttede ville være blevet ;-)

Rygterne går på at Dekani stadig lurer i baggrunden, og står klar på en ny konti.

Snoevl vi er jo naboer, så vi ses vel til en sodavand engang.:wave:
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Du har ret - der var ikke styr på de 4 stammer og jeg kæmper virkelig, for at få det her til at lykkedes... men der er så mange sleske typer, som ikke har troen eller viljen i orden! :-(

Jeg kommer til sodavand ved dig, det er helt sikkert.. Vi skal bare lige finde et tidspunkt, der passer mig bedre end dig ;-)
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Snoevl, hvis der bare havde været LIDT styr på de 4 stammer dengang, er jeg også sikker på at nogle af de spillere som smuttede ville være blevet ;-)

Rygterne går på at Dekani stadig lurer i baggrunden, og står klar på en ny konti.

Snoevl vi er jo naboer, så vi ses vel til en sodavand engang.:wave:

Dekani? Ny konti? :huh: .. Det må da være et rygte, fakta er han er stoppet med TW :D
 
Top