Rygter :p

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lader sig lyde at en hvis Herre ved IG navn Dekani, skulle være stoppet på v5... Årsagen: Lidt inc angreb.

Gad vide hvem der har fået overrakt den konto.

Og passer det overhovedet :confused:
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja jeg har sku os hørt rygter om det! :O..

Hvor blev den iiiiiihhh og åååååh så selvglade Dekani af?? .. :huh:

Det har åbenbart vist sig at hans svage punkt er for mange inc.. :eek::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er mundlam, må den mægtige dekani bøje sig i støvet og har han alligevel tabt til en flok noobs? - venter spændt på en form for bekræftelse.. hvilke undskyldninger kan han komme med nu? :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har godt nok haft en hel del flere inc. end det lille antal i har sendt idag :p

Men ja erkender blankt jeg stopper og ingen unskyldninger der, det har intet med IG at sige, men er af personlige årsager :)

Idag var jeg involveret i en ulykke med 1 bus så jeg kom ikke ligefrem hjem i tide (Faktisk 5 timer for sent), dog endte det hele "godt" så det er fint nok, men derudover har jeg indset at med min kommende flytning til Rødby og det faktum at jeg ska igang med en læreplads, så har jeg meget simpelt ikke tiden til og stille med det samme overskud mod Dual kontoer der kører nonstop osv. som jeg har haft førhen og vælger derfor min konto i V5 fra, da det pt. er den mest tidskrævende konto jeg har hvor der ikke er plads til ulykker og lærepladser, når man ligger bag fjendens linjer :)

Så den vil blive vidergivet til en god ven som jeg ved vil gøre sit bedste for at leve op til det den har gjordt førhen :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Flytttes til en anden tråd eller lav en ny en deka :)
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var da ærgeligt Dekani :).. Du kunne vel selv spille Dual.. Så var der større chance for at holde dem lidt hen :D..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Går ikke så meget ind for dual kontoer, så vil sige ellers tak til den slags :p
 
Top