Så kom der en udvikling langt om længe

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
3 konti besluttede at forlade NRG ;)

Selvom flertallet i ledelsen havde lugtet lunten og skrevet til zzzz kontoen at de ville blive kicket her i nat ved midnat.

Nu ligger landet så således at vi allerede var på vej ud. Det skete så bare 24 timer inden planlagt, men sådan er spillet også :D

Allerede er den kære doktor igang med at true folk til at spille efter hans pibe eller blive smadret... Hvad er det for en faliterklæring ? Det er jo lidt som da du truede VOG, "Hvis I tager BB byer i K44, så skal I overgive 2 fuldt udbyggede byer til NRG", det var der så ingen i NRG's ledelse der kendte noget til.. Hvad bliver dit næste udspil ?

Søde doktor du er jo netop hovedårsagen til 3 (heraf 2 ledere) af NRG toppen er smuttet :D Du kan bare ikke få det som du vil.

Nu kan spillere i NRG og andre deltage i det mudderbad der vil komme og allerede er åbnet i nat eller bare overveje hvad de egentligt vil på denne server....

Jeg kan garantere, at os der er gået spiller spillet 100% og nu har vi alle muligheder, ikke sandt kære doktor....

Og for at der ikke skal være nogen tvivl om vores overvejelser, så ja, vi kontaktede Titans for at høre om det ville være en idé at vi joinede dem.

Vi diskuterede dette indbyrdes samtidigt med zzzz talte med Tobias og vi besluttede det nok ikke ville være vejen frem, hvilket så blev bekræftet, da Tobias informerede de andre ledere i NRG om vores forspørgsel... Nice move Tobias ;)

Vi er blevet truet af Tobias... Hvis vi angriber en NRG spiller så vil Titans slå ned på os. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive UHH eller vræl lige nu :D

Vi er 5 spillere og alligevel ligger vi nr. 4 på stammelisten. De andre lister gider jeg ikke nævne, men kan nævne at 5-7 Titans spiller er mere eller mindre inaktive... eller er der bare tale om konti der går dual og derfor sker der intern adling ? Håber ikke I laver preadling, da det jo er forbudt ......

Nå nu har jeg sagt min mening og som en totalt fri fugl, så vil jeg nyde spillet igen :D Langt om længe kan Di tage en masse BB byer... Det er jo vejen frem har Di ladet sig fortælle :p
(Sig det ikke til nogen, men Di har nok rekorden over færrest overtagne BB byer :p)

Bærer Di nag til NRG ? Nej egentlig ikke, gider bare ikke spilde tiden og spille med en demagog... Og jo kære doktor det er netop betegnelsen på dig... Sjovt nok tænker Di på dig hver gang ordet kommer mens Di ellers nyder Den Røde Pimpernel... Totalt morsom læsning...

Nå det var vist ordene for nu :D

(PS Di står for alt der er skrevet her, har de andre noget at ytre så komme de nok selv på banen)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
så skal I overgive 2 fuldt udbyggede byer til NRG
Ehmm fuldt udbygget lyder da som spild af plads eller kedsomhed, men ligefrem at ville have DEM :huh:
Vi diskuterede dette indbyrdes samtidigt med zzzz talte med Tobias og vi besluttede det nok ikke ville være vejen frem, hvilket så blev bekræftet, da Tobias informerede de andre ledere i NRG om vores forspørgsel... Nice move Tobias ;)
Respekt til Tobias :cool:
Vi er 5 spillere og alligevel ligger vi nr. 4 på stammelisten
Uhh godt med point tillykke herfra :cool:

Ellers ganske interresant læsning altid dejligt med lidt liv i de forskellige verdener, så det ikke bare ender på standby og simmerri :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg håber det er i orden med alle at jeg ikke omtaler mig selv i 3. person..jeg bliver bare så hurtig træt at at se mit navn gentaget igen og igen og igen :laugh:

Jeg har aldrig ment der er nogen grund til at hænge folk ud offentligt og jeg vil ikke hoppe på Di's lille forsøg her på at trække os ind i et verbalt slagsmål om de uenigheder der er skyld i det der nu er sket :)

Folkene her på forum er alle i stand til at genkende en god røverhistorie er jeg sikker på og ved hvor tw-stats kan findes hvis de vil kigge nærmere på de involveredes vej til pointene :D

Mht. Tobias2008 og Titans' rolle i dette.
At kritisere dem for at sætte loyalitet og venskab højere end muligheden for at få et par pænt store nye medlemmer ind, det har jeg lidt svært ved andet end at ryste på hovedet af :confused:
Jeg kan kun respektere og beundre det valg de tog..og et valg de tog vel vidende at en post som den Di har lagt på forum, hvor de bliver fremstillet negativt for at havde afsløret et par spilleres forsøg på at gå bag ryggen på deres stamme og på at sværte en stammeven og med-leder til, sikkert ville komme.

Tobias2008: Vi ser måske ikke ALT ens, du har måske en tendens til at være lige lovlig drillesyg når jeg uden nogen skyld af min egen laver en lille upser..men du er klart røget på favorit-listen her og har jeg engang besluttet jeg kan lide en person, så ændre jeg ikke mening (de der ikke tror mig, kan altid kontakte Dekani for bekræftelse) :)


Og bare sådan hvis nogen skulle være i tvivl..jeg forstår at der er brug for en syndebuk..en til at samles om at være mod :p
Men jeg genkender ikke den doctorW der er beskrevet i Di's udtalelser..og vil til hver en tid være stolt over at indrømme jeg kender min doctorW :)
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ses derude :wave:

Der er altså sne og alt muligt derude..og i den fart jeg kommer indendørs igen, er det højest usandsynligt du ser andet end et glimt af noget der i forbløffende grad minder om en dyne med fødder hvis du skulle nå at se mig :huh:

Meget sikre bud at sige vi ses derinde :D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Enig der skal lidt gang i forum :D

Di er glad for at Persefone har responderet på Di's indlæg... Jeps 3. person er nu meget morsomt.

Respekt og respekt er jo lidt relativt, men jeps havde skam gjort det samme som Tobias, men derfor kan det jo sagtens tåle at blive nævnt her på forum :D

At du ikke lige kender den kære doktor som han bliver beskrevet, tja det vælger jeg så ikke at kommentere på, bare husk jeg har haft adgang til ledelseschats siden serverstart, med få ugers undtagelse. Derudover modtager vi jo PM truslerne som lægen sender folk...

Dekani, her går jeg rundt og tror du er stoppet med at lege, og så sniger du dig ind i denne tråd... Hvor morsomt da :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har en glimrende hukommelse..skræmmende ang. nogle ting faktisk :p

Men forstår ikke, hvis jeg havde adgang til en lederchat som ganske almindeligt medlem ;) ..så ville jeg nok læse den også :eek:
Det følte du dig aldrig fristet til kan jeg dog stærkt tyde på både hvad du skriver her og de "meninger" du har udtrykt på stammeforum..respekt, min nysgerrighed ville havde taget over :laugh:
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har en glimrende hukommelse..skræmmende ang. nogle ting faktisk :p

Men forstår ikke, hvis jeg havde adgang til en lederchat som ganske almindeligt medlem ;) ..så ville jeg nok læse den også :eek:
Det følte du dig aldrig fristet til kan jeg dog stærkt tyde på både hvad du skriver her og de "meninger" du har udtrykt på stammeforum..respekt, min nysgerrighed ville havde taget over :laugh:

LOL tjo skal da ikke afstå fra at tilkendegive, at jeg da læste med nogle gange, men det er vist heller ingen hemmelighed, at jeg ikke var den helt store forumbruger, udover når jeg skulle lave balade ;)

Og Di husker også udmærket visse udtalelser ;)

Nå men lad os komme videre det er jo altid sjovere at bekrige med tropper end ord ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dekani, her går jeg rundt og tror du er stoppet med at lege, og så sniger du dig ind i denne tråd... Hvor morsomt da :p

Mig ... færdig med at lege ... :huh: Hva får dig dog til at tro det, jeg sidder som en ørn på forum hverdag, for at spotte emner hvor jeg ved jeg sige en ting eller to i :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Mig ... færdig med at lege ... :huh: Hva får dig dog til at tro det, jeg sidder som en ørn på forum hverdag, for at spotte emner hvor jeg ved jeg sige en ting eller to i :p

LOL så er det jo godt der lige kom en lille tråd at hygge sig i. Må indrømme at jeg ikke helt forstår du sidder her dagligt, da der jo ikke kommer nye indlæg mere end hver 2-3 uge :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
3 konti besluttede at forlade NRG ;)

Selvom flertallet i ledelsen havde lugtet lunten og skrevet til zzzz kontoen at de ville blive kicket her i nat ved midnat.

Nu ligger landet så således at vi allerede var på vej ud. Det skete så bare 24 timer inden planlagt, men sådan er spillet også :D

Allerede er den kære doktor igang med at true folk til at spille efter hans pibe eller blive smadret... Hvad er det for en faliterklæring ? Det er jo lidt som da du truede VOG, "Hvis I tager BB byer i K44, så skal I overgive 2 fuldt udbyggede byer til NRG", det var der så ingen i NRG's ledelse der kendte noget til.. Hvad bliver dit næste udspil ?

Søde doktor du er jo netop hovedårsagen til 3 (heraf 2 ledere) af NRG toppen er smuttet :D Du kan bare ikke få det som du vil.

Nu kan spillere i NRG og andre deltage i det mudderbad der vil komme og allerede er åbnet i nat eller bare overveje hvad de egentligt vil på denne server....

Jeg kan garantere, at os der er gået spiller spillet 100% og nu har vi alle muligheder, ikke sandt kære doktor....

Og for at der ikke skal være nogen tvivl om vores overvejelser, så ja, vi kontaktede Titans for at høre om det ville være en idé at vi joinede dem.

Vi diskuterede dette indbyrdes samtidigt med zzzz talte med Tobias og vi besluttede det nok ikke ville være vejen frem, hvilket så blev bekræftet, da Tobias informerede de andre ledere i NRG om vores forspørgsel... Nice move Tobias ;)

Vi er blevet truet af Tobias... Hvis vi angriber en NRG spiller så vil Titans slå ned på os. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive UHH eller vræl lige nu :D

Vi er 5 spillere og alligevel ligger vi nr. 4 på stammelisten. De andre lister gider jeg ikke nævne, men kan nævne at 5-7 Titans spiller er mere eller mindre inaktive... eller er der bare tale om konti der går dual og derfor sker der intern adling ? Håber ikke I laver preadling, da det jo er forbudt ......

Nå nu har jeg sagt min mening og som en totalt fri fugl, så vil jeg nyde spillet igen :D Langt om længe kan Di tage en masse BB byer... Det er jo vejen frem har Di ladet sig fortælle :p
(Sig det ikke til nogen, men Di har nok rekorden over færrest overtagne BB byer :p)

Bærer Di nag til NRG ? Nej egentlig ikke, gider bare ikke spilde tiden og spille med en demagog... Og jo kære doktor det er netop betegnelsen på dig... Sjovt nok tænker Di på dig hver gang ordet kommer mens Di ellers nyder Den Røde Pimpernel... Totalt morsom læsning...

Nå det var vist ordene for nu :D

(PS Di står for alt der er skrevet her, har de andre noget at ytre så komme de nok selv på banen)


hvad for en klaphat er du,beskylde mig for at true jer:mad:

jeg har ordret skrevet i fællesforum med NRG.

medlemmer i NRG

jeg vil for god orden skyld skrive titans holdning.

i forhold til de interne problemer og det spil der har kørt skal jeg gøre opmærksom på at jeg har tilkendegivet overfor docw/NRG ledelse at titans støtter nuværende ledelse og ledelses form.
enhver fraktion der forlader stammen med henblik på offensive indsatser mod NRG ser titans som et angreb på alliancen og dets interesser ,ergo et angreb på titans.
det betyder i yderste konsekvens at titans stiller styrker til rådighed for at nedkæmpe sådanne en fraktion.


mvh tobias2008


forklar lige hvor jeg truer jer specifik ,så spørgsmålet er nu om dine ord er speciel troværdige.:eek:
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har ikke så meget at sige, blot en lille del.


Det der er sket er sørgeligt, dog slet ikke en nyhed. Der har i lang tid været splittelse i ledelsen - ufine metoder for at få sin vilje mm.

Dette har betydet at stammen faktisk ikke har været demokratisk styret i længere tid, idet vægten lå til den største gruppe i ledelsen.

Der har så ledes i den periode været tilfældet at mindre tallet mildt sagt, bare har sagt ja ja... flertallet vinder jo alligevel..

Men det der dog skuffer mig meget, er at disse personen altid har set højt på moral og tilkendegivet det op til flere gange, at vi alle i ledelsen aftalte at alle havde ligemeget at sige. Ja.. alle i ledelsen var lige..

Så undre det mig meget, at pga. vores greve tager på ferie i lidt tid ( er det stadig ) at afløseren som vi blev enige om, tager sagen i egen hånd og går udenom flere ledelsemedlemmer - og derefter smider zzzz ud. Som var en i ledelsen..


Jeg forstår det overhovedet ikke. Slet ikke efter disse personen altid har vægtet moral mm højt. Og så laver de sådan et stunt. Jeg har altid haft den opfattelse. Er der noget man vil ændre eller lign. Så gør man det på den respektabel måde. Og ej den lette og skuffende måde. Hvilket jeg ikke ser som et godt signal.

Jeg bære skam ikke nag overhovedet... Tja.. men jeg er dog skuffet. Det havde jeg godt nok ikke regnet med fra dem.

Jeg vælger ikke at nævne navne, da jeg ikke ser hvad det skal gøre godt for. Og der menes "de" søde personer som mente det var fair at gå om ryggen på flere fra ledelsen og handle i egne intr. :)

Ang. Tobias og hans tilbagemedling til NRG, ser jeg intet galt i. Tja. det havde jeg sku selv gjort. Og for mig gør det skam intet. Hvad jeg selv havde regnet med. Men derfor kan ideen jo luftes alligevel. Men vi blev så enige om at noget nyt var det bedste for os - istedet for at fx komme med i Titans.. og jeg siger fx ;) Ikke at jeg tror de ville ha os hihi. :)

Edit - Din bandit tobias. nu kom du mig i forkøbet hihi. for lang tid om at skrive hehe. Ser det ej som en trussel det du har skrevet på fælles forum -. Dog ser jeg det som en mand der står ved sit ord. Og det er sådan jeg selv vil ha det. Så er kun glad for at jeres ord holder stik. og ej bare gas :) "aftalen mellen nrg og titans" self. :)


Ups.. nu blev det jo ikke så kort som ønsket. Håber i kan bære over med mig.

Og så må i alle ha en fortsat god dag.. "næsten weekend jo" Og lad os alle krydse fingre for at vi banker nogle hvis herre i aften til SW ;)

Love, peace and out - or hihi ?
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa det var lige kort læsning det der
rofl3%5B1%5D.gif


men du er klart røget på favorit-listen her og har jeg engang besluttet jeg kan lide en person, så ændre jeg ikke mening (de der ikke tror mig, kan altid kontakte Dekani for bekræftelse) :)
Jeg NÆGTER, du mobber mig altid og alt muligt, så det passer slet ikke, du ska ikke tro på hende Tobias :p
LOL så er det jo godt der lige kom en lille tråd at hygge sig i. Må indrømme at jeg ikke helt forstår du sidder her dagligt, da der jo ikke kommer nye indlæg mere end hver 2-3 uge :D

Nææ men nogle ska jo være aktive herinde, ellers kommer der aldrig liv :huh:
Og man kan ikke sige andet end mine provokerende bemærkninger har sat gang i det flere gange såå :laugh:
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hvad for en klaphat er du,beskylde mig for at true jer:mad:

jeg har ordret skrevet i fællesforum med NRG.

medlemmer i NRG

jeg vil for god orden skyld skrive titans holdning.

i forhold til de interne problemer og det spil der har kørt skal jeg gøre opmærksom på at jeg har tilkendegivet overfor docw/NRG ledelse at titans støtter nuværende ledelse og ledelses form.
enhver fraktion der forlader stammen med henblik på offensive indsatser mod NRG ser titans som et angreb på alliancen og dets interesser ,ergo et angreb på titans.
det betyder i yderste konsekvens at titans stiller styrker til rådighed for at nedkæmpe sådanne en fraktion.


mvh tobias2008


forklar lige hvor jeg truer jer specifik ,så spørgsmålet er nu om dine ord er speciel troværdige.:eek:

LOL det er jo netop det jeg henviser til...

Nu er dette ikke en bonding tråd, men en lad os lige få nogle ting på bordet tråd.

Og enig jeg ville have gjort det samme.

Jeg ville dog aldrig have taget samtalen med zzzz for at gå direkte til DocW uden at have været ærlig omkring det overfor zzzz.

Men igen det er så en af forskellene på dig og mig.

Nu sidder jeg ikke og siger, at man bare kan ændre på mine rettigheder hver gang jeg bliver tøsefornærmet... At andre ikke har opfattet denne manipulation undrer mig, da det jo er voksne intelligente mennesker vi taler om.

Ledelsen i NRG blev hi-jacked af den kære doktor og der er kun en vej i NRG i dag og det er hans. Sådan har det været længe. Han skal bare være glsd for, at jeg ikke gad ham og derfor skred fra ledelsen i sommers og af min tidl. dual fik for travlt IRL. Ellers havde den kære doktor stadig siddet og pebet hver gang han ikke fik hans vilje.


JohnnyLoco, beklager men der er ting der skal siges og jeg er ikke en person der holder min mund. Du ved jeg holder ord når jeg laver aftaler, men samtidig tager jeg bladet fra munden når ting bare ikke fremlægges rigtigt.



Nå nok om det. Jeg har sagt hvad jeg ville og nu må spillet komme i første række igen.
 

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Nu ved jeg ikke helt hvorfor i vælger at tage denne diskution på de offentlige forums.. Jeg kan for F's side kun sige at der ikke er noget nyt i dette her - og det er som jeg ser det den eneste årsag til den meget offentlige eksponering.. det er self glædeligt set med vores øjne at der nu bliver åbnet noget mere op, men i princippet ville Titans og NRG alligevel være kommet op at slås på et eller andet tidspunkt.. synes at ha hørt noget omkring nogle byer i K54? under alle omstændigheder var NRG og Titans nød til at gå på hinanden på et eller andet tidspunkt, der er jo kun en stamme der kan vinde TW og i starten var min opfattelse klart at Titans kunne vinde ved at vælge det rette tidspunkt at stikke NRG i ryggen på, en manøvre de som bekendt har en del øvelse i.. Men det overrasker mig en kende at tobias i stedet vælger at bakke op omkring en upopulær leder som ydermere er så svag at trusler er blevet det normative sprog for ham..

Men på et personligt plan er det som bliver interessant for mig at se, og nu er mine muligheder jo desværre lidt begrænsede i at påvirke udfaldet af serveren, men det er spændende ikke desto mindre at se at vores fornemmelser omkring enigheden i NRG var sandfærdige - spørgsmålet bliver så om tobias ikke selv får en lignende situation når vinden er gunstig for en udmelding fra et par eller seks af hans medlemmer..


Jeg sidder ærlig talt og godter mig i juleøl, brunkager (ikke blandet det er klamt..) og nyder forestillingen.. som det tidligere er blevet nævnt er underholdningsværdien i paradise hotel jo bestemt ikke blevet mindre af alle intrigerne - selvom jeg mangler bare bryster og branderter..
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor i al verden skulle folk have lyst til at forlade Titans, og dermed opgive chance for at vinde severen, den langt mest velorganiserede og fungerende stamme på V4, og hvis de i så fald skulle, skal du nok ikke regne med det er flere end en 2-3-4 stykker, som i så fald nok skal blive kværnet hvis de skulle have lyst til noget sådant :D

Så lev du bare i håbet, men tror desværre ikke det sker ;)

Når verden 4 er færdig vil sætningen: " Remember The Titans", få en helt ny betydning!


/Sui
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er self. godt der er kommet lidt aktivitet her. Dog synes jeg ærlig talt et svar mm på min post er rettidiget... Istedet for alt det andet..

Normalt ville jeg forvente et svar fra modparten. men dette er ikke sket. så tager jeg det som et ja fra deres side.

Dog synes jeg stadig at jeg i det mindste fortjener en pm... hvor i forklare tingene fra jeres side.. kan måske lysne bare en smule op - så jeg kan forstå jer. :)
 

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
romalt du snakker som du har forstand.hvilke vis ikke er meget.i titans står vi 100 % bag tobias.og jeg tvivler der er nogle der har ønsker om at forlade stammen.jeg har spillede sammen med tobias i snart 2 år og der findes inge bedre spiller i TW.jeg forstår ikke denne kritik at tobias.misundelse måske.da bare han har gjort det der skulle til for at føre sin stamme i mål.
mvh freyr
 
Top