Så kom der en udvikling langt om længe

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
100 % enig med Freyr ! Tobias og resten af Ledelsen i Titans har min fulde støtte ..
Romalt din PM som jeg regner med vi alle har modtaget , Hvad er formålet? At skabe splid?? Isåfald bliver du slemt skuffet :mad:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu ved jeg ikke helt hvorfor i vælger at tage denne diskution på de offentlige forums.. Jeg kan for F's side kun sige at der ikke er noget nyt i dette her - og det er som jeg ser det den eneste årsag til den meget offentlige eksponering.. det er self glædeligt set med vores øjne at der nu bliver åbnet noget mere op, men i princippet ville Titans og NRG alligevel være kommet op at slås på et eller andet tidspunkt.. synes at ha hørt noget omkring nogle byer i K54? under alle omstændigheder var NRG og Titans nød til at gå på hinanden på et eller andet tidspunkt, der er jo kun en stamme der kan vinde TW og i starten var min opfattelse klart at Titans kunne vinde ved at vælge det rette tidspunkt at stikke NRG i ryggen på, en manøvre de som bekendt har en del øvelse i.. Men det overrasker mig en kende at tobias i stedet vælger at bakke op omkring en upopulær leder som ydermere er så svag at trusler er blevet det normative sprog for ham..

Men på et personligt plan er det som bliver interessant for mig at se, og nu er mine muligheder jo desværre lidt begrænsede i at påvirke udfaldet af serveren, men det er spændende ikke desto mindre at se at vores fornemmelser omkring enigheden i NRG var sandfærdige - spørgsmålet bliver så om tobias ikke selv får en lignende situation når vinden er gunstig for en udmelding fra et par eller seks af hans medlemmer..


Jeg sidder ærlig talt og godter mig i juleøl, brunkager (ikke blandet det er klamt..) og nyder forestillingen.. som det tidligere er blevet nævnt er underholdningsværdien i paradise hotel jo bestemt ikke blevet mindre af alle intrigerne - selvom jeg mangler bare bryster og branderter..


sku meget imponeret over denne skrivelse,godt at se F-stammen er udstyret med så god og informeret leder,damn hva gør vi andre:confused:

kniv i ryggen siger du-tjaaaa går vel ud fra det er bitterhed over vi opsagde iap og har gjort F og kk til en ikke eksisterende faktor på V4,stammer vi tager byer fra når det passer os:laugh:

om jeg får en ligende situation,det kan da vel tænkes,så må vi bare håbe de medlemmer ikke er bosiddende indenfor min adling radius,for i forhold til jeres inkompetente ledelses form ,er medlemmer i titans fuldstændig klar over hvordan stammen fungere og lever man ikke op til det er der kun en vej,gæt selv.
om vores ledelses stil er rigtig eller forkert kan andre bedømme,men det er opsigtsvækkende hvor stabile/trofaste vores medlemmer er i forhold til andre stammer for slet ikke at nævne vores OPs og adlings hastighed.


jeg er slet ikke i tvivl om vi nok skal have et par stykker der ønsker noget andet eller endda vi har et par spioner ,men det er gamet og længere er den ikke.


i forhold til NRG
kan ikke se noget underlig i jeg giver udtryk for titans støtte til nuværende ledelse i NRG,upopulær leder ja hva så ,for trods alt har omtalte hr. Docw et klar flertal i ledelsen så helt skidt kan det vel ikke være og var det så galt på medlems plan var flere nok smuttet med den nye fraktion.
yderlig,skal jeg så konkludere siden vi ikke har oprør i titans at du rent faktisk mener jeg er ganske populær,:rolleyes:

men nu du så velinformeret om detaljerne så meget undskyld jeg har taget parti uden facts,håber du en dag tilgiver mig.
 
Senest redigeret:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
forresten tak for info "Kun en stamme kan vinde serveren" avs ,doc nu vi på spanden den havde jeg ikke lige tænkt på.
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Tja, jeg savner ord, men vil lade de forsmåedes kommentarer tale for sig selv...

Jeg vil holde mig til dette ene indlæg, velvidende at en i mine øjne temmelig utidig mudderkastning vil fortsætte, og ligeså vel vidende at der fortsat vil være folk der mistror mig det værste og dømmer mig på et forkert grundlag. So be it - jeg kan se mig selv i øjnene, og de folk der kender mig eller gider sætte sig ind i hvordan tingene rent faktisk har fundet sted vil alligevel have svært ved at tage disse beskyldninger seriøst :D

Nuvel, tobias2008 gør det nærmest unødvendigt for mig at svare, men skulle nogen være i tvivl er jeg ikke og har aldrig været eneleder af nrg. Det hænder at man i dette forum ikke får sin vilje (så bliver jeg sq sur og melder mig ud eller pulter et eller andet...), og det er korrekt at evnen til at argumentere sobert og fornuftigt for sine synspunkter gavner chancerne - objektivt set var det måske nok der det gik galt :rolleyes:

På falderebet vil jeg ønske de par stykker der forlod os alt mulig held og lykke, i denne og andre verdener, og håbe at I får et sjovere spil i en stamme for jer selv. Jeg er da iø glad for at se at så mange af NRG's medlemmer har valgt at blive - damned, jeg må være god til at true :cool:

God jul, også til romalt, - pas på ikke at få den juleøl galt i halsen med de historier du skal forholde dig til :xmas confused:
 
Senest redigeret:

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
underholdende...men...

:D nu kan jeg for det første ikke helt selv gendkende alle historierne i denne tråd, vel vidende at sådan fungere dette forum og spil....men jeg vil med det samme slå fast at uenigheden er lang fra så stor som det her antydes, og at det skulle betyde en krig imellem os, har jeg svært ved at forstille mig...
Jeg er klar over at dette betyder åbninger for flere spillere til at søge de nye muligheder der nu opstår...men dem vil vi i vanlig stil, finde ud af sammen med vores stadigvæk gamle mates fra NRG... hold nu alt det her personfnidder i et sopert leje....jeg kender gamet, og er klar over bevæggrundende for det fleste af de handlinger og tiltage der er sket de sidste par dage...og hvis nogen skulle være i tvivl , så anderkender jeg stadigvæk Docw, som en tidliger stammekammerat og ven...så er den ikke længere her, de herrer og damer...:sleep: havde det været anderledes var det sikkert hurtigt at spore på stats...
 

granliden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Fantastisk - så laver NRG en hemmelig wing, og alle tror at de er fjender og farer i totterne af hinanden.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Fantastisk - så laver NRG en hemmelig wing, og alle tror at de er fjender og farer i totterne af hinanden.

Fantastisk lidt hemmelig den ville være så, når zzzz PÅ FORUM siger vi ikke er uvenner :laugh:

Og hvem er faret i totterne på hinanden?? :huh:
HAR jo sagt at sker der noget spændende SKAL jeg informeres..banditter altså :eek:
 

Zura

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu ved jeg ikke helt hvorfor i vælger at tage denne diskution på de offentlige forums.. Jeg kan for F's side kun sige at der ikke er noget nyt i dette her - og det er som jeg ser det den eneste årsag til den meget offentlige eksponering.. det er self glædeligt set med vores øjne at der nu bliver åbnet noget mere op, men i princippet ville Titans og NRG alligevel være kommet op at slås på et eller andet tidspunkt.. synes at ha hørt noget omkring nogle byer i K54? under alle omstændigheder var NRG og Titans nød til at gå på hinanden på et eller andet tidspunkt, der er jo kun en stamme der kan vinde TW og i starten var min opfattelse klart at Titans kunne vinde ved at vælge det rette tidspunkt at stikke NRG i ryggen på, en manøvre de som bekendt har en del øvelse i.. Men det overrasker mig en kende at tobias i stedet vælger at bakke op omkring en upopulær leder som ydermere er så svag at trusler er blevet det normative sprog for ham..

Men på et personligt plan er det som bliver interessant for mig at se, og nu er mine muligheder jo desværre lidt begrænsede i at påvirke udfaldet af serveren, men det er spændende ikke desto mindre at se at vores fornemmelser omkring enigheden i NRG var sandfærdige - spørgsmålet bliver så om tobias ikke selv får en lignende situation når vinden er gunstig for en udmelding fra et par eller seks af hans medlemmer..


Jeg sidder ærlig talt og godter mig i juleøl, brunkager (ikke blandet det er klamt..) og nyder forestillingen.. som det tidligere er blevet nævnt er underholdningsværdien i paradise hotel jo bestemt ikke blevet mindre af alle intrigerne - selvom jeg mangler bare bryster og branderter..


Hej normalt ville jeg aldrig , eller næsten aldrig skrive her . men nu syntes jeg lige jeg vil blande mig.
romalt , jeg ved ikke hvor du har alt det pjat fra. og hvorfor den kritik af Tobias , det er da meget tydeligt i overhoved ikke kender ham , og så du og andre ikke er itvivl så jeg 100 % bag tobias . og jeg er ret sikker på resten af stammen også er det, og i modsætning til hvad du går og tror har vi ingen ballade i Titans tværtimod vi holder sammen og dem der tvivler på det kan jo spørger dem vi har taget ud af spillet .

og hvad er det for noget bøvl at skriv at titans går bag ryggen , det har det denne tråd jo lige vist dig ikke passer. så alle kan da se det du skriver er helt henne i vejret.

hilsen
Ulven
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kan ærligt sige at jeg ikke er blevet rå nogen som helst tidspunkter r**rendt af titans eller nrg, så respekt til lederne som holder deres aftaler og ord.

der er noget møg at se at nrg mister nogle gode spiller men sådan er spillet.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg kan ærligt sige at jeg ikke er blevet rå nogen som helst tidspunkter r**rendt af titans eller nrg, så respekt til lederne som holder deres aftaler og ord.

der er noget møg at se at nrg mister nogle gode spiller men sådan er spillet.

det er ikke helt sandt min ven..... NS/NG blev rent faktisk røvrendt af begge (vel.... mest af nogle titans spillere).... sååå :)

men det er en helt anden historie
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Vi blev ikke røvrendt, vi mergede os med de forkerte og tog dårlige beslutninger undervejes med parrings ritualet, så er ikke helt enig der yannie.

tror at nrg blev lidt trætte af at vi hele tiden ændrede i den aftale om at vi ikke måtte rekrutter i hinandens k'ere.
 
Top