Så meget gælder et forbund, eller ikke...

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Så fik vi det på det rene, at lave et forbund med FFA! kan defineres på mange måder.....

Først skal det måske nævnes at jeg er Mac-Os og spiller i stammen JMH på runde 2. Jeg er diplomaten i stammen og står derfor for alle forhandling om stammeaftaler + ansøgninger til stammen.

Forleden lavede vi et forbund med FFA! og dennes leder, men som forhistorie skal det måske lige nævnes hvad vi har haft af aftaler før dette:

Vi lavede for snart længe siden en IAP med fælles claim og forum, hvor i vi havde det mål at få "udryddet" SPAS. Dette gik meget godt indtil SPAS valgte at opløse stammen og starte flere små, hvoraf flere søgte om aftaler med JMH. Samarbejdet gik hele vejen igennem rigtig godt og der har hele tiden været en god dialog.
Jeg havde længe snakket med FFA! (deres leder) om at udvide vores samarbejde så vi skulle være de 2 stammer tilbage på denne verden, og for få dage blev den aftale lavet. Der var nogle punkter b.a. skulle vi have en spiller over til os med det samme, og vi skulle smide en ud, efterfølgende ville de kunne joine os efterhånden som der ville blive flere pladser.
Vi fandt så ud af at de ikke havde sat os på som forbund da der var en der kom til at angribe os, og pressede defor på for at få nogle svar fra deres ledelse. Men de havde pludselig fundet ud af at de jo så kun ville blive nummer 2 på verdenen. Hvad der derefter er sket internt ved dem ved vi ikke men i dag begyndte de pludselig at angribe og og har ingen intentioner om at stoppe, selv om de ikke har opsagt den aftale vi lavede for få dage siden.

Dette må siges at være en handling der viser at ord og aftaler der skrives ned, ikke behøves overholdt overfor FFA! og dens spillere.

Vi tager gerne kampen op :cool:
 

manizor

I træning
Reaktionsscore
0
Ikke meget har ændret sig siden verden 9 der var aftaler og svære at forstå :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
No shit Guys :confused: Prøv lige at whine lidt mere...
Det er freaking et spil(For mig er det et og alt:cool:), men hvis man skal "udstille" folk på den måde, så ser jeg jer ikke som bedre TW spillere.
 

manizor

I træning
Reaktionsscore
0
Det har vel ikke noget med at udstille folk at gøre det hvis man laver en aftale og ikke kan holde sit ord, synes jeg det er okay at kommentere det ? Men du mener tydeligvis man skal have lov til at spille beskidt. I det mindste går vi fra den her verden med viden om at vi har overholdt aftaler og spillet rent. I modsætning til mange andre :( men hver mand sit spil
 

manizor

I træning
Reaktionsscore
0
Var så lidt tog lidt tid med at svare havde travlt med at fixe mine 3 nye ffa byer
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Svært at lade være med at kommentere :d

Hvorfor udstille dem omkring aftale?

Vær dog glad for de går mod jer. Sker der i det mindste noget i denne verden, i stedet for barb adling 24/7 og krammeri dagen lang.
Kan I, i det mindste vinde verdenen ved at kæmpe, og ikke bare merge + adle barbs. Skulle være sket lang tid før.

Cool FFA gik mod jer, så balancen bare rykker sig en anelse. FFA-SW vs. JMH og resten er verdenen blander sig udenom eller hjælper jer, i er stadig langt større. Hav respekt i stedet imo :)

(+ i nappede lige FFA´s største spiller)
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Har heller intet imod at kæmpe mod de stammer der nu en gang er i mod os :)

Men når man laver aftaler og begge parter siger det er det vi gør, så har man også lige som en aftale om at man kan opsige aftalen. Man begynder ikke bare at angribe først. Dem der gør det er utroværdige...

Nok skrevet om dette, lad kampen begynde...

Tro mig vi velkommer denne krig, dejligt med lidt gang i den igen :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis du ikke har noget indblik forstår jeg ikke hvorfor du åbner munden

Kan jo ikke gøre for at folk whiner ? :confused::huh:

Stop med at spille TW, hvis man ikke kan tage noget der kommer bag på en - TW og den rigtige verden er SLET og SLET IKKE det samme..
 
Top