Sådan ligger du en fil op på forum

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
For at ligge en fil op på forum, så skal man først og fremmest være medlem af forummet. Dernæst være logget ind og have trykket "Post reply" herefter gøres således:

1. Du skal så langt ned på siden at du kan se menuen "flere valg" hernede finder du en knap der hedder "Administrer vedhæftede filer"

vedhftfil.jpg

2. Når du har klikket på den får du dette billede:

vedhftfil2.jpg

Jeg har sat en rød firkant om "gennemse" knappen som giver dig adgang til din computer. Når du har fundet filen vælger du den og trykker på "upload" (den sorte firkant)

3. Herefter skal dit billede gerne have en fil vedhæftet som vidst her:

Vedhftfil3.jpg

Som du kan se så er det muligt at fjerne den igen hvis man ramte ved siden af sit valg.

4. Man kan sagtens vedhæfte mere end en fil om man vil. Man gentager bare processen. Herunder er vist 2 vedhæftninger.

Vedhftfil4.jpg

Når man er færdig med at vedhæfte lukkes vedhæftningsvinduet og der hvor du skriver din post skulle gerne se ud som ovenstående billede.

5. Til sidst er der kun at poste indlægget. Husk at indlægget skal indeholde tekst (min 10 tegn så vidt jeg husker) Der kan du fx forklare hvad dit billede skal vise/sprede af stemning og meget mere :)

vedhftfil5.jpg

Til sidst vil jeg blot sige at man kan også bare uploade billedet til en af de mange gratis sider og ligge billederne ind som jeg gør her. BB koderne der er brugt er [IMG9 og [spoiler) og de er lige over tekst feltet som kvikknapper ;)
 
Top