sådanne vinder man

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu får vi en opvisning i hvad det vil sige og smide ald ære væk og skide på de udskevne reler man i gemmen mange år har bedt ander overholde

der er aldig i tw's histore set en stamme vinde ved at rekoter sig til sejer på den måde

stammen er fyldt med flygtninge og folk der forsøger og vinder joine
folk har så mange stamme skift i den stamme at serven har hvaret på over arbejte
for at kunne følge med


jeg kan finde 3-4 uden problemer der gemmer 4-5 år har stor tudet over de ting hvis ander gjore det
også gør man det selv nu

for mig er den eneste sejer på den server at alle ander kan se en gruppe folk som skider på ders ære for en sejer
og ders ord er inte vær fram over når det kommer til tw


desvare fik de hivet nogen folk med der nok ikke har tingt så meget over de udskevne reler i tw da det er folk som
ikke har spillet så meget som os ander og fået stukket dem i hovdet så mange ganne
jeg er lidt ked af de folk nu bliver hivedt ned af nogen der udmærket kender alle de udskevne reler her i tw
for de har selv hvaret med til at skabe dem
og de har offert mange fordi de ikke ville hjelpe dem gemmet tiden nårde hvor flygtninge eller andet
der ikke lige passet medde udskevne reler men nu må de garne selv flygte over for at rede røven

men vi har set de samme folk på minst to server nu lave det nummer så det må jo hvare den måde man vil vinde på


hvad sydens i ander om det skal vi til at skide på de reler som de selv samme folk har hvaret med til at danne
eller skal vi sige v 15 bliv vundet men man tabte respægten fra alle ander


 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Eftersom uskrevne regler ikke er nedskrevne, så opstår der hurtigt forskellige versioner af disse regler og folk forstår dem på forskellige måder .. Så hvis man spørger dem du er efter, så tror jeg ikke de vil sige, at de har brudt sig på nogle uskrevne regler (;
Derudover vil jeg gerne vide hvilke regler du mener de har brudt?

Ud fra de screenshots du har lagt op kan jeg heller ikke se noget galt .. Det er en flok spillere der længe har spillet sammen og som enten er blevet smidt ud eller har været utilfreds med de stammer de har været i og derfor i sidste ende endt op med at lave deres egen stamme - hvis de andre stammer bare havde været ordentlige, så havde de også været "på vinder holdet" ..
Og så er det heller ikke første gang man ser de store/aktive spillere fra én stamme lave en stamme for sig selv - og jeg kan heller ikke se den måde at "rydde op" i stammen ... :)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
vil lige på pege at den eneste grund til at de store spillere fra en anden stamme smuttede der over er fordi at de ville vinde. De valgte at stikke deres allierede i ryggen som de havde aftaler med og det var aftaler som ville sikre at de var med til at vinde hvor de var. Men de valgte at se stort på æren og gå med deres fjende
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok hvisde udskevne relerer så udtylige så forstår jeg da ikke at 3-4 i den stamme altid har holdt så fast i at alle skulle overholde dem

der er indte udtylidt i dem

tager man en mand ind at alle liger i krig med så er man flygtning
tager man folk indfraen iap eller forbund har manoversket de udskevne reler
hopper man fraden eneside til den anden er man vinderjoiner og stammen der tager dem ind har overskete de udskevne reler


hvor mange pm vil i havde som jeg har gemt gemmen tiden fra fleger i den stamme som brokker sig over ander bryder de reler
eller hvor de skiver at de reler skal overholdes


M_K-Jensen østergår Mortekaj -TAI- det er folk jeg med sekerhed ved de kender dem og udmærket ved de har brudt samtlige reler de kunne komme til

MK-Jensen har gemmen tiden offert mange spiller fordi der hvor nogen udskevne reler der skulle overholdes
vi måtte ikke hjelpe dem ene og alene fordi de hvor hoppet fra en iap/forbund og flygtninge
har han bandet langt væk

så kom ikke og se i ikke kender de reler nogen afjer gør nok ikke men i har folk der styre det der har hårdt meget på de udskevne reler bliv holdt og som selv har hvaret med til at deanne dem gemmen tiden


havde jers stamme bestået af folk hvor man kunne sige det er ikke folk som har hvaret med i så mange år så kunne man ryste på hovdet
og sige tjaa de ved ikke beder men her er de folk der har dannetde udskevne reler og offert mange på dem
så der er ingen unskylinger

smider en stømforsyning i min gammel pcer som har kørdt fraserver 1 til 13-14 stygger der vil jeg troder liger et sted mellen 50-100 pm
der omhanler de udskevne reler fra de folk som bruder dem nu jeg har hvaret i gamervaden så længe at jeg ved godt sådanne noget skal gemmes for folk er blivet egoister idag og gør det der passer dem best og stikker udskevne reler ud til alle
så længe det ikke går ud over dem selv



den sejer på v 15 bliver den værste sejer set nogen siden i tw.dk og ja det bliver en sejer som kommer i hof
men den kan ikke anderkendes og ald ære er væk fra de spiller der kommer til at stå i den hof
det er ikke godt spillet på nogen måde

i må klappe henanden på rykken af det for der bliver ingen ander der gør det og mond ikke der kommerlidt i tråden fra de gammel server
som beviser folk viste hvad de lavet
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Lad mig citere fra "Pirates of the Caribbean"
the Code is more what you'd call guidelines than actual rules.
oversat til dansk og tilpasset situationen:

De uskrevne regler er mere retningslinier end reelle regler.

Og dine påstande holder ikke helt heller en flygtning er enhver der flygter over i en anden stamme når han kommer under angreb. Dette benyttes til afpresning, når man ikke vil betale 2 gange for de byer man har cleanet en gang med den gamle stammes opbakning.

At rekruttere folk fra ens IAP eller forbund er ikke god pli, men har intet med uskrevne regler at gøre. Dog kan man aftale indbyrdes, hvordan man stiller sig hvis et medlem ønsker at skifte stamme inden for forbundet. Eller bare spørge den anden stamme, hvis situationen opstår. Ikke at spørge eller aftale først er ikke god pli og gøres derfor ikke hvis man ønsker samarbejdet skal fortsætte.

Hopper man fra den ene til den anden side bliver der tit i Propagandaens tegn sat prædikater på som kujon, spion, alliancehopper, vendekåbe osv. Hvad den reelle baggrund er kan man så kun gætte sig til. Der er således ingen steder i de uskrevne regler noget om at man ikke kan skifte stamme af hverken den ene eller anden årsag.

Der er dog mange der har slået sig på at det er et krigsspil og at spillestile som mergewars og massrecruit ikke er i spillets ånd, men jeg tror de flestes spil udvikler sig som tiden skrider frem. De færreste af os står stille og kommer ikke videre.

En ting er dog sikkert: Der er dem der for enhver pris vil vinde, dem der vil hygge sig og dem der vil udfordres... Der er vidst ikke ret mange der falder uden for de 3 kategorier. Heller ikke selv om nogen skifter imellem dem ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok så hvis en er under angrib og hopper over for at få fred inten ved dem der angriber ham eller ved en stamme som derhar iap/forbund
med dem der angriber ham så er han flygtning

vi kan godt nøjes med at hænge os i den rel for så kan jeg finde 6-7 der heldt klart er flygtninge i den stamme


men ja de udskevne reler et någet vi allebare har ratte os efter men det er fordi der er folk i den stamme der har holdt hårdt på man skulle ratte sig efter dem og gjore folk det ikke har de svinet dem til her på det store forum og ander steder


ders sejer er inte vær de har brudt ders ejne reler og har vist at de har en holing til det ikke lige passer ind i ders meger så ænder man den
og at skifte stamme hele tiden og ikke kun engan løbetaf en server erat vinderhjoine

lige meget hvad du/I har jeg pm hvor de selv samme folk skaber sig over ander gør det de gør dog ikke i så stor stil som de selv gør nu


det er findt folk ikke forstår dem og ikke vil følge dem bare man ikke selv har hvaret den der gemmen 5-6 år har råbt højes om alle ander skal følge dem

som jeg siger lad dem tage den sejer så liger vi lidt histore ind under denhvondanden sejer er blivet til så kan folk selv afgøre
hvad de sydens om den og tinge tilbage på alle de ganne de selv samme pasoner har svinet dem til for atlave någet
som langt fra hvor så slemt
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Sjovt du nævner de 4 som nogen der har svinet andre til for brud på en såkaldt uskreven regel på "det store forum og andre steder" Man må jo gå ud fra at de så først og fremmest har gjort det her, da dette så vidt jeg ved er det store forum. Ironisk nok er de 2 af dem end ikke registreret her. Den tredje har kun 5 indlæg alle efter verden 12, så det er nok heller ikke ham der har udbasuneret dette. Jeg har kigget på den sidste spillers 28 indlæg og kan ikke finde et eneste sted hvor dette er påstået af denne spiller.

Så helt ærligt er du nu helt sikker på at du ikke igen bytter rundt på spillere og deres dåd?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej men nu liger der jo ikke tråde fra vi starte vel men bare rolig har pmer hvor nogen af dem er blivet spæret for atsvine folk til på det og
hvor de spør mig hvadde skal gøre

og har pmer hvorde siger nej til at tage folk ind i stammen fordi de er flygtninge eller siger nej til ders forbund fordi det er flygtninge


men igan lad den lige her så afgøre folk selv nørde ser beviserne i hof om det er værdige vinder jeg ved godt hvad 80% af serven vil sige

det er den mest usle seler set siden tw starte ingen har lavet noget der bare ligener den lidt så vil man tage en sejer på den måde tjaa så værsgod men man er sikker på man ingen ære har tilbage og man aldig ville kunne sige til nogen igen at der er noget der er forkerdt
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tabte du nu igen?
Skal vi høre på dit konstant brok, hver gang en ny server starter og en slutter?

Lige det med flygtninge, så kan jeg forstå at MK, og de andre du nu så fint omtaler, har sagt nej til dette?

Det betyder da ikke at de folk som har taget dem ind har samme holdning?
Kan godt følge dig i at det er "klamt" at skifte stamme for meget, men nogle gange kan man finde sig nødsaget til det.
Og dette er jo ikke første gang det sker, der opstår spild imellem stammerne, man får et fjendskab som overgår det man allerede har til fjenden, og hvis man ikke kan lide en, så joiner man da fjenden og piller ham i stykker.

Alt ender ud i, at man spiller for at vinde, nogle vil gøre det for enhver pris mens andre har nogle ting de ikke vil bryde.

Men som jeg ser på det bryder alle da uskrevne regler?
Kan huske dengang det var nærmest forbudt at være BB-adler (Stadig en dårlig måde) og det gør du da alligevel? :)

Er ikke sikker på at jeg har læst din tekst korrekt, så
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
1 jeg har ikke tabt jers og mine forventninger er ikke det samme til spil

2 jeg er den der har bundet mest i tw og fået mest ud af det der er et par meger der kan måle sig med det jeg har fået ud af det

men at folk har slagte så mange folk gemmen tiden fordi de mener alle skal følge de udskevne reler også nu skider de dem langt væk hmmm
hvis i bare viste en lille smule om mig ville i vide at jeg harspillet på samme måde påde spille stil og med de udskevne reler
jeg skifter ikke holing aldt efter hvad der passer pest til mig


og nej jeg har ikke hvaret med til at lige andten ind 3 ud af de 19-20 server jeg har spillet ned
men jeg har spillet med samme navn altid og spillet solo altid og har klaret mig findt
at hvare vinder ved at hvare ligeglad med de udskevne reler (flygtninge og vindejoiner)
og altid skifte navn og køre dual tjaaa så må i kalde jer lige så gode i vil og svine mig til lige så meget i vil
men i mine øjne har i inte vundet og tor jeg delerden holing medmange fleger ind i rener med

kan man ikke finde udaf at spille solo eller finde ud af at overholde de reler i fleste af jer selv har lavet
så har i tabt så hvorfor spile så er i ikke gode nok til i tør gøre som os ander


kal du det bare brok jeg ville nok også tude hvis der hvor en der ikke ander kendte det jeg lavet og hvis jeg bliv taget i at lave lordt
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og glemte lige og svare på det med bb byer

det er og har aldig hvaret forbudt eller en del af de udskevne reler det er bare endnu en ting de folk som
mener de dikter tw som så ikke selv følger det de dikter ander

det er heldt findtat der er reler om folk ikke må alde bb byer i en stamme så må man jo lade vær med at hvare i den stamme
det er jo op til en selv

lige som det er op til en selv om man vil overholde sine ejne reler man har bedt ander om at overholde hvis man ved man er flygtning
og hoper over til ander som flygtning og forseter med at hvare det mens ander flygtninge kommer ind


jeg kan nemt se det med flygtninge kan hvare lidt sløret nogen ganne da jeg har set fleger tilfelde med folk vil angribe en som så er kommet ind i en stamme så er han ikke rigtig flygtning og man kan snakke om det men at man liger i krig og flygter for at få fredså er man flygtning og det kan ikke diskoters


og så vil jeg da lige næve hvad søver hvor det vi måtte dele stammen for mange af dem der kalder sig gode kunne få en mulihed for atklare det hvis jeg husker rigtig hvor det den hvor man ikke kunne tage bb byer på så fjern dem bare for minskyl men erde der og kan farmes så må de tages


så her til sidst hvor mange af jer har opgivet en sikker sejer for alle tw bruger skulle kunne havde det sjovt
jeg har kun set det engan og det er da vi gjore det og tjaaaa holda op hvor jeg tuder over jeg ikke vinder
hvor jeg meger intersert i at vinde ind at havde æren med i spillet så lavet jeg nok ikke sådanne noget og hvor nok heller ikkealtidden første der gik på de store


jeg spiller aldig for at vinde det er en bonus hvis man gør

jeg spiller for at møde folk og det har jeg gjort i stor stil mange skuffer så
også spiller jeg for alle har en mulihed i et spil og det har jeg gjort i 15-16 år
og hvaret en af dem der har haft nemste ved at få folk i mine klaner

lige som jeg kørte 3 undoms klupper op i svindborg som mange havde forsøgt i 5-10 år uden hel
og jeg kørdte dem op på en sæson og idag er der mellen 300-1000 melemer i de to og den ene lukket 2 sæsoner efter jeg stoppet
da der gik lordt i det

for mig er det og vinde at hvare med og byge op ogfå alle til at havde det sjovt også er det lige meget om det er i livet eller i spil
og pisser folk på mig erde hurtig glemt for jeg taber inte på det jeg kan selv jeg har altid gjort tingne selv
jeg er ikke en forkælet unge der harhaft det nemt og fået aldt

mine 3 udanser alle mine kørkort mine certifiker aldt er hårdt slig sm ifleste nok kan se er jeg ordblind men aldt er klaret på ejen hånd
jeg ved hvad jeg kan og folk kanstole på den holing jeg har idag har jeg også imogen og er ikke i livetfor ejen skyl
men vinder meget på at havde den holining rigtig meget


så har i lidt af hvorfor jeg er pisse irtert over folk skifter holing til det der lige passer dem best idag også skifter til bage igen imogen for det passer best til det holdpå jers og overholddet selv så kan ban bede ander gøre det samme og bryder man det er det slut medatsige til ander de ike må
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hmm cl hvis du en dag skulde gå hen og se lyset for enden adin tunnel så vil du se en kæmpe stak af det du så flot omtaler og den kommer fra dig det er alt dit brok al din svinen til al din viden om TW den er sku forældet du er blevet gammel med dette spil du har bare ikke som spillet forstået at forny dig og det sker desværre heller ikke med uforstående hilsen af en småsvindler og kujon som du kalder der har du også selv hittet på de ord hæ hæ
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vil lige på pege at den eneste grund til at de store spillere fra en anden stamme smuttede der over er fordi at de ville vinde. De valgte at stikke deres allierede i ryggen som de havde aftaler med og det var aftaler som ville sikre at de var med til at vinde hvor de var. Men de valgte at se stort på æren og gå med deres fjende


hmm ja ja Pihl grunden til vi futtede a var jo jer i angry i bad jo bagom jeres forbund om fred ik så hvad hulen havde i forventet PUUH FOR EN STAK SKIDT DET HER
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
som jeg siger i alle tråde tag jers sejer og mist ægern i kunne havde hoppet med mange uden at over skride de udskevne reler

men i valdte og hoppe til den enste stamme vi har set i tw som dfra starrt har set stort på aldt morale og ære

hvis man vil vinde på den måde så gør man bare det

det ødelægger bare tw og færre gider spille det og folk vil fram over være ligeglade med aldt nu de har set de folk der gemmen tiden har lavet de udskevne reler selv er ligeglade med dem

og at i så hopper over og sviner jers ejne navne til på det I har lavet hele serven er jers val men i kan
ikke kalde det en sejer for sejern består at folk der er flygte over ander havde heldt styr på


og har hele historen klar om hvondan serven bliv vundet til hof så man for fram tiden kan se hvondan den sejer bliv til


det skuffer rigtig meget at i gør det for i har ikke hvaret de sidste til at brokke jer over ander lavet sådanne noget
også selv gøre det hmmm hopper man så gør man der for at få fjenden hurtiger ned
man hopper ikke over til dem
 
Senest redigeret af en moderator:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg køber alt hvad du siger og beder bare om at du passer dit eget Schov for eftertiden kan ikke spille med nogen der ikke kan huske hvad de laver og med hvem og når de så kaster om sig med beskyldninger hmmm så er det fakta ikke et spil mere og i mit regi er det faktisk uintresant hvad du mener om mig og andre hvis du bare passer dit spil og lader være med at starte en hets imod samtlige spillere der går dig imod dette må være klar tale også for dig cl og jeg kan ikke se admin kan finde noget at klandre mig for her og stop så med mere af den slags ik.mvh Gertr
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol aldt jeg siger er jo rigtig og kan finde beviser på det hele

det er forskelen på mig og alleander jeg gemmeraldt af ren arfaring


og du er en af dem jeg har miste flest deff tropper på gemmen tiden som jeg siger og det er der fleger der har
også har du slette storset på alle server når du ikke fik det som du ville

men vil garne tro du ikke kan huske det det ville jeg heller ikke havde kunne når man har hvaret så sugerat man sletter på mange server over noget man så selv gør


men som sagt vi liger bare alle beviser ind når serven er slut så kan folk selv vuder om det er ok det der er sket
tor ikke der er mange ud over cd der mener det er ok men det vil vise sig om jeg tager fejl det kan jo ske
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tja cl jeg har ski arldrig haft behov for at vaske mit tøj offentligt om jeg spillergodt eller dårligt tjaa skal vi ikke lade andre afgøre det det undrer mig bare en super senior elitespiller ikke spiller med nogen a de gamle kendte spillere og prøver på at vinde en gang imellem men de har måske for travlt med at vinde servere på deres måde og nå ja de vinder dem jo så også jeg er jo så bare så uhældig at være en nybegynder af en tumpe der ter mig ufint herinde i v 15 pluds nogle verdener hvor jeg slet ik har spillet med dig det er jo håbløst at spille som du selv skriver når folk ikke gør noget for sagen så jeg trøster mig med at jeg da er på eliteholdet og ikke dit hold så byggede jeg jo stadig imedens jeg ventede på hvad der skal ske så gør du blodt som du plejer min ven skriv på forum og bliv bare der det er helt fint med avaenlig hilsen Gert
og selv lol til dig jeg plejer at slette min konto ja efter to spil med dig i stammen er det lettest at stoppe så bliver man da ikke spammet ned på mail og i forum når maner så (heldig)at lande i en stamme hvor du er denne gang gik jeg over i vinderstammen og så går du da helt agurk ja det er sku det rene agurksalat kom dog ned på jorden hvor vi andre er og tænk dig bedre om inden du sviner alle til det er ski da ik sært ingen vil være i stamme med dig i denne serie a mail har du brokket dig over alt ogalle der vover at sige dig imod det er ikke fair
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ser du nu er der jo ikke mange server hvor jegikke erblivet tilbudt og komme over hvor det sner men jajeg er en spiller der garne vil hjelpe
de minder så har jeg hvaret på de hold jeg vil ikke bare lade ander i stikken

og har prøvet og vinde dog med en del meger stil ind det i har gan i nu

der er inte stil i det i laver i tager flygtinge ind og vinderjoiner og det er hvad stammen består af

og har har på sååååå mange server hørdt folk tude over nogen tog en ind de kaldte flygtning fordi de havde tængt sig og angribe pasonnen om et ½ år

men som jeg siger vi liger bare info ind når serven er vundet så kan folk selv afgøre om det er en sejer der er noget vær
eller om den er taget ved at rekoter sig til den



og igen har ingen problemer med at finde folk at hvare sammen med og slet ikke nu hvor jeg så ikke behøves tage hænsyn til
jer meger for i ønsker jo ikke tage hænsyn i lade jo bare dem der har hjulpet jer på utalige server i stikken

men se nu og få taget den sejer for min skyl måtte alle garne slette så det gik hurtiger
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ha ha cl tw er jo et spil og det fanger de fleste dog bliver man træt af at erobre bb byer det er ligesom usportsligt og i længdten dødkedeligt måske derfor det kan være kedeligt at spille med dig i stammen men pyt det er jo fortid men det er fisme en extra bonus at høre dig her i forum ka skutte hitt u a om du er ironisk eller bare ikke har fattet hvad det går ud på når vi skriver her men morsomt er det det er en extra klorit her i v 15 skidegodt og ja lad dog alle slette deres konto så er nederlaget jo ikke så langtrukket men hej med dig og ha et godt spil i de næste mange verdener ser frem til at se din dk gamers vinder en verden evt v17 det burde jo ikke være et problem for dig dasom du selv skriver du jo har masser af spillere at tage med i en vinderstamme så håber da du viser os andre vejen frem det ville da være glædeligt at se dig få oprejsning ovenpå v 15 ps husk så lige at lægge de mails ind hvor du beder om hjælp og de hvor du ikke vil ha stammen til at gøre en disse for angry og thm og dem hvor du ble fornærmet over at vi alligevel gik ind i krigen måske også lige de hvor du begrundede hvorfor smed og ayla sku blive i stammen den var ski en a de bedre hi hi kom bare frem med det hele så er jeg da helt tilpas. hvis du ikke ved det så er tw et strategispil og man vinder ved t udspille modstanderen spionere ham og så vidre i starten af dette spil var alle i stammen jo spioner ifølge dig og du har da ret det gir et supergodt sammenhold i stammen når de beskyldninger fyger rundt blodt var det ikke dig at sammenholdet gjaldt vel mvh gert
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
tror ikke 1 rulle tudekiks kan gøre det her.:laugh:

Cl...nu er det sådan at den kloge narre den mindre kloge ,hvilket du sikkert kommer til at opleve en del gange i fremtiden, hvad enten det er TW eller rl:p
 
Top