sådanne vinder man

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tak Pihl oh Knight og i andre der bakker op imod The Cleaners evindelige ævl ville ski ønske han havde været bare halvt så aktiv i stammens forum som han er her dog gider man ikke hans aktivitet når det konstant er sure opstød og vrøvl om at han er ooh så klog på Tw hmm for øvrigt undrer det mig at han er sådan i modvind hæ hæ når han nu som han siger har været med til at lave tw og som han skribler han bliver jo spurgt til råds af tw hæ hæ mon dog og jeg kan jo se at de andre som har været her sålænge som tw er trætte af hans ævl og chikanerier så jeg vil ski egentlig bare sige tak til alle for at i nu træder frem og siger jeres mening for i min verden er det for barnligt at blive ved med at brokke sig over et spil som man jo bare kan forlade hvis man er så utilfreds som cl er det er ski for tåbeligt at en personage kan tyranisere enhver mail eller ethvert forum det er sku pissedårlig spillestil hmmm nå ja det er jo ikke spil at pisse alle a med vrøvl men takkkkkk igen
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol ville også ønske du hvor ½ så aktiv på alle ander server som du er på v 15
istedet for at trække aldt hvos deff også stoppe i raserri over du bliver angribet

du er så grinern
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
lol ville også ønske du hvor ½ så aktiv på alle ander server som du er på v 15
istedet for at trække aldt hvos deff også stoppe i raserri over du bliver angribet

du er så grinern

snak om et imponerende aktivitets niveau, det har kun taget 5 uger at svare ;)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lol ville også ønske du hvor ½ så aktiv på alle ander server som du er på v 15
istedet for at trække aldt hvos deff også stoppe i raserri over du bliver angribet

du er så grinern

Helt ærligt. Den eneste grund til at folk er efter dig, er altså fordi du har været lidt negativ. Hvis du nu stoppede med at kaste med sten efter især Gert, så kunne det være der var en mulighed for at du i fremtiden, rent faktisk kunne have en konstruktiv samtale med Gert og os andre. Stop nu med at nævne det der. du har skrevet 5-6 gange at Gert har for vane at slette sin konto og opgive spillet, efter i har sendt ham deff. Det har han svaret på af flere omgange, og så må folk jo danne deres egen mening.

Sandheden er den at CD vinder denne verden her om 18-19 dages tid. Det har de fleste vidst i lidt tid efterhånden. I stedet for at spy ild, så kunne du jo prøve at gøre dit bedste her til sidst, og give dem den sidste kamp inden det slutter. Jeg er ved at være færdig nu, og hovedsageligt er det Gert der har angrebet mig. Er jeg sur og tvær af den grund? Nej, det er jeg ikke. Tværtimod synes jeg det er skønt at have fået lidt kamp de sidste par måneder. Selvom det desværre kun har stået på deff for mit vedkommende. Selvom man ved at man har tabt, så kan man da godt sætte en ære i at gøre det så godt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt for CD at vinde.

Når du kigger på hvad der er forgået i andre verdner, så er det CD har gjort ingenting i forhold til det. Så ligemeget hvor meget du godt vil ødelægge deres sejrsglæde, så tvivler jeg på det lykkedes. Der er ingen andre der deler din holdning. Bare tag et kig på forum. De har fortjent at vinde, fordi det er dem der har gjort det rigtige og spillet spillet bedst. Vi andre havde en vinderchance hvis vi havde levet op til vores forpligtigelser i stammen. Så havde Sorø, Gert osv aldrig skiftet til CD og så havde situationen været en hel anden. Man kan sku ikke bebrejde dem for at skifte fra en stamme hvor der ingenting sker, på trods af utallige opfordringer.

Jeg havde en anden holdning til tingene for noget tid siden, det indrømmer jeg blankt. Jeg er bare blevet klogere, da jeg nu havde en del mere information end tidligere. Jeg har fået samme holdning til tingene, og gider heller ikke bruge så meget tid på tribalwars, hvis jeg er i en stamme hvor ingen er aktive. For så mister man lysten til at spille, og ja... Hvorfor skulle man så ikke slette sin konto?

Til sidst et stort tillykke til alle i CD med sejren. I har fortjent det, og så håber jeg at det også bliver min tur til en sejr på et tidspunkt :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Helt ærligt. Den eneste grund til at folk er efter dig, er altså fordi du har været lidt negativ. Hvis du nu stoppede med at kaste med sten efter især Gert, så kunne det være der var en mulighed for at du i fremtiden, rent faktisk kunne have en konstruktiv samtale med Gert og os andre. Stop nu med at nævne det der. du har skrevet 5-6 gange at Gert har for vane at slette sin konto og opgive spillet, efter i har sendt ham deff. Det har han svaret på af flere omgange, og så må folk jo danne deres egen mening.

Sandheden er den at CD vinder denne verden her om 18-19 dages tid. Det har de fleste vidst i lidt tid efterhånden. I stedet for at spy ild, så kunne du jo prøve at gøre dit bedste her til sidst, og give dem den sidste kamp inden det slutter. Jeg er ved at være færdig nu, og hovedsageligt er det Gert der har angrebet mig. Er jeg sur og tvær af den grund? Nej, det er jeg ikke. Tværtimod synes jeg det er skønt at have fået lidt kamp de sidste par måneder. Selvom det desværre kun har stået på deff for mit vedkommende. Selvom man ved at man har tabt, så kan man da godt sætte en ære i at gøre det så godt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt for CD at vinde.

Når du kigger på hvad der er forgået i andre verdner, så er det CD har gjort ingenting i forhold til det. Så ligemeget hvor meget du godt vil ødelægge deres sejrsglæde, så tvivler jeg på det lykkedes. Der er ingen andre der deler din holdning. Bare tag et kig på forum. De har fortjent at vinde, fordi det er dem der har gjort det rigtige og spillet spillet bedst. Vi andre havde en vinderchance hvis vi havde levet op til vores forpligtigelser i stammen. Så havde Sorø, Gert osv aldrig skiftet til CD og så havde situationen været en hel anden. Man kan sku ikke bebrejde dem for at skifte fra en stamme hvor der ingenting sker, på trods af utallige opfordringer.

Jeg havde en anden holdning til tingene for noget tid siden, det indrømmer jeg blankt. Jeg er bare blevet klogere, da jeg nu havde en del mere information end tidligere. Jeg har fået samme holdning til tingene, og gider heller ikke bruge så meget tid på tribalwars, hvis jeg er i en stamme hvor ingen er aktive. For så mister man lysten til at spille, og ja... Hvorfor skulle man så ikke slette sin konto?

Til sidst et stort tillykke til alle i CD med sejren. I har fortjent det, og så håber jeg at det også bliver min tur til en sejr på et tidspunkt :)


ok nu har jeg jo altid kæmpet mod de største er er her for at spille ikke vinder joine og er nok den enste snart i tw
der mener tw er lige sjovt om man har 1 by eller 10 byer men når folk tuder over noget på en server også gør det selv på næste
så kan jeg ikke bruge det til meget

og på v 14 fik vi nok af gert og skev til ham at det hvor siste gan vi ville offer hvors deff ved ham hvis han ikke spillet til ende
v 15 er den første server hvor han har spillet lidt serijøst også på v 15 havde vi ander byget op
men der skete inte også pluslig mente han ingen hvor aktive hvad kan vi bruge det til
vi havde hvaret aktive meget aktive men igen måtte vi klare det selv mens han byget op

havde man hoppet til venner og ikke fjener så havde det hvaret ok for så havde man ikke gjort noget som man selv havde tudet over på næsten alle server man havde deltaget på


men nu fik i en sejer som inte er vær alle ved hvondan den bliv taget
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du spiller uden hoved, det er sjovt at vinde, syntes de fleste, om de vil indrømme det eller ej.
Hvis du ikke spiller for at vinde, hvad gør du så?
Spiller for sjov? Er det ikke også sjovt at vinde, er ked af det, men der er åbenbart dem som ved de ikke kan vinde, og blot kommer med disse udtalelser på forum

Hermed sagt, du har MANGE gange skrevet om, at skulle hugge til sejr, Ja indrøm det, og det er sku næsten en værre måde at ville vinde på.......

Så fej for egen dør, før du prøver at være fejemand.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hør nu hvad folk siger cleaner og ja gav dig ret i starten men efter jeg valgte at stoppe har jeg sku ikke noget imod det der er sket på v15 for de var ikke meget aktivitet fra jeres side af
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
i kan ski ligeså godt opgive cleaner han er et brokkehoved og ingen kan gøre det godt nok da han ændrer mening hurtigere en en hankat der fiser rundt i en tønde der ruller men den kan ikke hitte ud og derfor skræver den hele tiden op og hyler af alle fordi de har fundet ud af tønden og den ik ka hitte hullet ud som andre har fundet og nå ja det er ski så også galt
men igen cl du sviner mig sku hvergang du skriver her er dine pludspoint snart udløbet så du kan fise over til alle dine venner på de udenlandske servere som du lovede du kan alligevel ikke spille sammen med os da du tuder for meget
synd for dig du ikke er heldig at joine vinderstammen hvergang
og hvis du skulde jave en vindrstamme så skal du være et aktiv for stammen og ikke negativ overfor alt hvad andre i stammen foreslår
synd du kun kan tåle smeden og ayla i din nærhed håber de kan hitte u a hvad du vil men kan du ha det godt med dine venner og gid i må vinde hvergang på de udenlandske servere det kræver dog nok at i lærer at i skal være aktive på andet end forum og det kan du næppe klare
 
Top