sådanne vinder man

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja nogen kan jo kun ved at pisse rundt mellen stammer sådanne er det jo bare

bare i lukker med fram over ander tager flygtninge ind og tager bb byer og vinder joiner så gør som i vil jers ord er inte vær i tw meger

i kan kun spille hvis i laver sådanne ting og det har i bevist nu

v 15 og v16 er kun vundet på at vinderjoinde og kan man kun vinde på den måde tjaaa så er man en skidt tw spiler


så kald det bare tuder rig men vi kan i det minste finde ud af at spille uden at bryde alle udskevne reler
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
vi kan i det minste finde ud af at spille uden at bryde alle udskevne reler

Rettelse: "uden at bryde alle mine uskrevne regler"
Logisk set er uskrevne regler ikke andet end Guidelines for "god opførsel", og de er ALTID set gennem beskuerens øjne...
Hvilket bare betyder, at det DU ser som uacceptabelt, ikke nødvendigvis er det I andres øjne...

Med andre ord:
Lad være med at brokke dig mere, for dette slag er forlængst tabt.. ;-)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er det jo sådanne jeg følger de udskevne relert som folk har stukket ud til os ander siden vi starte i tw
og nu bryder de selv samme folk dem


men sådanne er det jo doppelmorale er altid godt


men spil i bare som i vil i bliver aldig taget serijøst meger


og for framtiden drop og skiv nogen er flygtningen for aldt er blivet taget ind på v15 så for framtiden er der inte derheder flygtning


også må tw.dk bare lukke nu folk ikke gider meger her så spiller vi bare på ander server
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hvis man selv har lavet reglerne så er det da også dem der må bryde dem xD

uskrevne regler er uskrevne regler, og dermed ikke "rigtige" regler man behøver at følge.. man kan et eller andet sted være ligeglad.. de er der blot, for at give en undskyldning for andres handlinger...
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja nogen kan jo kun ved at pisse rundt mellen stammer sådanne er det jo bare

bare i lukker med fram over ander tager flygtninge ind og tager bb byer og vinder joiner så gør som i vil jers ord er inte vær i tw meger

i kan kun spille hvis i laver sådanne ting og det har i bevist nu

v 15 og v16 er kun vundet på at vinderjoinde og kan man kun vinde på den måde tjaaa så er man en skidt tw spiler


så kald det bare tuder rig men vi kan i det minste finde ud af at spille uden at bryde alle udskevne reler

ja ja cl så er du dælme i gang igen erkend dog du var den dårligste spiller da du ikke vandt v 15 og liiige et spørgsmål jeg ser også lidt til v 15 og v16 du er storspiller i at adle bb byer det er din måde men men hvorfor revser du dem der skifter stamme når du selv fiser rundt imellem stammerne du er ski snart topscorer i at skifte stamme så drop det er vrøvl du vandt ik v 15 og du vinder såmænd heller ikke respekt for dit vrøvl ejheller vinder du en af de verdener du nu er i syntes faktisk du er en uanmindelig dårlig taber sådan som du kritiserer og vrøvler man kan faktisk ikke respektere dig sådan som du ter dig herinde:confused:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja gør man sikkert men spør man dem på det hold som har stukket dem ud til os gemmen tiden så får man samme svar som jeg ville give
selfølig har de nok ændert det nu hvor de selv bryder dem

men lad dem de har vist hvad de er vær nu se gert ham har vi hjulpet på alle server og alivel har han ikke kunne klare den nu spiller han smart det siger jo mest om pasonen bag ind om spillet

men spil som i vil også luk med hvondan ander spiller fram over for ingen vil tage det serijøst når der bliver sagt noget
og slet ikke fra de folk af


de udskevne relerfindes bare ikke meger på de danske server så er den ikke længer så nu bryder alle dem bare
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
The Cleaner og hans evendelige svada

ja gør man sikkert men spør man dem på det hold som har stukket dem ud til os gemmen tiden så får man samme svar som jeg ville give
selfølig har de nok ændert det nu hvor de selv bryder dem

men lad dem de har vist hvad de er vær nu se gert ham har vi hjulpet på alle server og alivel har han ikke kunne klare den nu spiller han smart det siger jo mest om pasonen bag ind om spillet

men spil som i vil også luk med hvondan ander spiller fram over for ingen vil tage det serijøst når der bliver sagt noget
og slet ikke fra de folk af


de udskevne relerfindes bare ikke meger på de danske server så er den ikke længer så nu bryder alle dem bare

synd du ikke kan huske cl vi har spillet 2 gange i dkg kun en gang blev jeg der og i andre verdener hvor jeg er landet i din stamme er jeg enten stoppet af respekt for de andre i stammen ellers er jeg som dig rendt over til nogen der vil lidt mere end du er vant til så alle de servere du har hjulpet mig ved jeg ski ik hvor er og som stammeleder falder du helt igennem
om jeg er smart tja jeg vil nok tillade mig at sige at hvis man skal være smart for at undgå dig i stammen ja så har du fulstændig ret utroligt at så mange ikke respekterer dine indlæg herinde og til nu er der da vist kun angry der har holdt med dig
hvis man har en stamme i en verden man leder og starter i en ny verden og beder alle om at flytte over fordi man er ved at vinde den verden og ingen flytter over efter 6 uger kommer i så tilbage og prøver at starte som ledere igen føj for den der havde i jo så fået smæk igen og igen og tror i kan komme tilbage og at vi bliver i stammen så snak ikke om flygtninge til mig cl jeg som så mange andre kender dig og din spillestil og derfor kan du klage vidre herinde og ikke finde gehør for din stil i TW så husk at lægge hovedt i blød inden du beskylder alt og alle for at være dumme og småsvindle fej lige for din egen dør min ven vi andre kan da trodsalt også huske selvom du mener du har eneret på det men det kan du så heller ikke uden at fordreje sandheden efter dit eget uskyldsrene hoved .Gert
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej vi har ikke spillet i dk-g sammen meger ind engan men har spillet i stammer med dig 4-5 ganne og alle ganne måtte vi offer aldt på at holde dig i live
og den første server hvor vi gjore det på hvor du ikke i hvors stamme det hvor cl 2

men spil du bare smart du kan jo ikke engan huske hvad der er sket eller du vil ikke for du kan jo godt
men du skal lyde som du har styr på det jo

tag i nu bare den taber server i har bevist i ikke kan spille tw
og det gæller hele stammen

i kan ikke spille uden i er dual eller uden at rekoter fra iap forbund fjender og flygtninge det er hvad stammen består af
så i vinder på papiert men taber ald ære og respægt
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kan du ikke huske mer 2 gange i dkg jeg kom jo ind da jeg genstartede he he og hvis man skal være smart for at lure dig og derfor undgå din medvirken i en evt stamme tja så melder jeg mig ind i de ikke så fåtallige rækker der bevidst undgår dig og alt dit vrøvl og en betingelse fra alle der flyttede fra ng var at du ikke blev inviteret over i elitestammen hæ hæ vi sagde nej til at flytte 2 gange mrn på grund a dit glimrende fravær i stammen og dit evige vrøvl om at kunde tw det så kunde du også pladder du brokker dig hele tiden over alt og alle
med hensyn til elitespillerne her i cd må det stå for din egen regning mig bekendt er der kun 3 spillere der er dual og hellere 50 sf deres stuerene slags de er så habile spillere at ingen når dem til sokkeholderene heller ikke dig og ingen af en middelmådig karakter kan svinge sig derop
dog har de der fulgte mig fra ng ikke i den tid de har spillet med på dit hold nogensinde præsteret noget i retning af hvad de har her så kom du ikke her og rak ned på de øvrige spillere i cd blodt fordi du føler en vis form for bitterhed over at ingen ville dig dennegang og det i særdeleshed mig så hold din forbitrelst på mig og lad de øvrige spille i fred og ro for spille det ka de så stop din forfølgelse af cdspillerne de fleste er ihærdige og opofrende spillere og specifikt dualspillerne kan jo de uskrevne regler ja de kan ligefrem huske dem bedre end dig har vi set så slap du nu lidt af
cl engang kunde du hidse mig op med dit evindelige vrøvl men det ka du ikke mer jeg har jo fundet ud af og lure dig og man kan fakta kun more sig over dig
og skulde det engang lykkedes dig at få mig smidt ud herfra tja så er det da helt ok men mon dog dine ønsker opfyldes:cool:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
vil give gert ret du brokker dig for meget og støder folk væk, folk prøver at undgå dig men hvis ikke du kan se det burde du nok overveje om det er på tide du ligger TW bag dig
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, han brokker sig for meget, men der bliver da også mere eller mindre kørt en hetz tilbage mod ham. Jeg er stærk modstander af alt det der CD halløj, men når det er sagt, så bliver man sku træt af at være i stamme med folk som smed og Ayla. Jeg har været i stamme med dem i to verdner i flere måneder, og jeg har aldrig set dem skrive så meget som et ord i stammeforummet. med Cleaner er det intet personligt, men du skriver altså kun mere eller mindre når det er en eller anden form for "brok" . det er i hvert fald hvad jeg har oplevet. F.eks. oprettet en tråd med "Skal vi tabe den her verden eller hvad?". Ikke præcis den overskrift, men noget derhen af. Jeg synes at Cleaner har ret i mange af sine kritikpunkter, men de kunne måske godt være fremlagt på mere pædagoisk vis. Som jeg skrev i en anden tråd så synes jeg bare det er ærgeligt at vinderrekrutering nærmest er blevet hele indbegrebet af tribalwars. med verden 15, 16 og 17 som eksempel. Det er det samme hver gang, og det er ved at blive lidt trættende. Det er inden for reglerne, og så er det i og for sig i orden. Jeg vil give Cleaner ret i at jeg tror ikke der er mange spillere tilbage i de nye kommende verdner, hvis det fortsætter på den her måde
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
V 15.jegvil ikke helt gi dig ret i at man ikke kan vinde mod dualkonti det vil være hulens til arbejdte at spille op med dem og det er komplet umuligt med folk der kun er på når det passer dem og som gør lige hvad de lyster og deltager man ikke på forum og kun svarer på mail efter en dag eller to ja så glem det hvis alle ng erne havde været aktive som de 5 bedste fra ng havde de været de førende igennem hele spillet da de daværende 7 ikke havde kunnet klare sig meget længere så sålænge spillerne kun er delt i elitespillere og søndagsspillere så kan kun elitespillere vinde og det uanset om de er dual eller enkeltmandskonti
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg giver dig helt ret i at så længe stammerne er delt i "elitespillerne" og "søndagsspillerne", så kan det kun gå en vej. Det er vel meget naturligt at det ender sådan i sidste ende. Jeg synes ikke helt at det 100 procent er tilfældet i verden 15. Der er et par gode spillere som foreksempel okkenok, der bare nyder at spille uanset resultat. Jeg ved ikke om han er blevet tilbudt en plads i CD og det er i og for sig heller ikke relevant. Jeg synes aldrig at man kan kalde ham en "taber" i verden 15, da han om nogen har kæmpet for sagen. Derfor er det også lidt ambivalent at kårer en stamme til vinderne af spillet når det en gang slutter. Der er helt sikkert nogle i CD der fortjener det, og der er nok også nogen der ikke gør. Vinderne i mine øjne er dem der spiller spillet og udretter nogle ting. Jeg synes sagtens at selvom man ikke er i vinderstammen, at man kan være stolt af sin indsats. På samme måde kan man også være i vinderstammen og have en lidt dårlig smag i munden. Når alt kommer til at så handler det vel i sidste ende om man synes man kan være sin egen indsats bekendt. Og så i og for sig være ligeglad med hvad andre synes, hvis man selv mener man har taget de rigtige beslutninger. Det virker ret tydeligt at du mener at du har taget de rigtige valg. Det er der nok mange der har en mening om inklusiv mig selv. Jeg forstår godt at du blev træt af at der konsekvent er spillere der ingenting gør. Der ikke har skrevet et indlæg i forum igennem hele spillet, der aldrig svarer på pm og aldrig deltager i aktioner. Det bliver man ufattelig træt af. Selv jeg. Jeg er på ingen måde selv en elitespiller, men jeg holder af spillet og eer meget aktiv. Hvordan man spiller de forskellige verdner er meget forskelligt, i hvert fald for mit vedkommende. I verden 15 er det bare ren betondefensiv af pointmæssige årsager, mens det i andre verdner forholder sig anderledes. Jeg giver dig helt ret i at man ikke behøver at have dualaccounts for at være med hvor det sner. I verden 16 som eksempel er vi nogle spillere der har fundet sammen, og det fungerer super godt. Vi vinder nok ikke spillet, da det løb sandsynligvis er kørt, men man kan jo prøve at gøre en forskel. Min egen mening er, at jeg tror egentlig mere folk er frustreret over at verdnen mere eller mindre blev ødelagt da folk smuttede til CD, end over det moralske i din beslutning. Så er vi så tilbage i vinderrekrutering. Spillet tillader at man kan dræbe alt spænding ved at lave en stamme med alle top 10 eller top 15 spillerne, hvilket også er sket i 15 16 og 17. Og hvem ved... Måske sker det også i 18, 19 og 20. Jeg vil egentlig hellere kalde det for ærgeligt end amoralsk at alle de spillere skiftede til CD. For ellers kunne det have været super spændende. hvis din beslutning er taget på grund af inaktivitet i stammen så er det forståeligt. På den anden side så forstår jeg ikke at "de gode spillere" alle er interesserede i at spille i samme stamme. Så er udfordringen ved spillet væk. Nu tilhører jeg ikke selv den gruppe, og det er måske derfor jeg ikke forstår det. Jeg håber bare at det bliver lidt mere jævnbyrdigt i de kommende verdner.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
puha ja den er svær beslutningen om cd blev taget efter at jeg 2 gange havde sagt nej til at gå over og det var jeg i dialog med angry om jeg stolede 100 på dem og at vi kunde fjerne 7 eren det ved jeg vi kunde men da Torben ikke ville fælles front vilde han bare stå stærkere når vi havde fjernet 7erne det kunde vi jo hverken bruge til noget eller overse men jeg vuderede at angry og ng kunde finde sammen med de bedste spillere og derfor ville vi så stå lige med Torben igen når 7 var væk derfor sendte jeg res til angryspillere som jeg stolede på for at få dem op igen så kom fadæsen med at angry i en længere skrivelse med cd spurgte om angry evt kunde forhandle en iap bemærk det gjaldt ikke ng dvs vi ville få cd på nakken uden hjælp fra nogen og de der glimrede ved ineffektivitet eller slet ikke deltog i stammen gad vi kollektivt ikke mere og derfor tog vi beslutningen om at tage deabsolut mest aktive spillere med over i cd forrædderri hmm ja men af hvem de inaktive i ng eller angry og nå ja mig måske da jeg kom i ngvar det den mest fremstormende stamme det kvalte the cleaner og den udulige leder der var dengang jeg er måske et dumt svin som cleaner mener men jeg fuppede mig nok lidt ind i ledelsen og smed alle ud som trak nedad i det funktionelle og mener at med mine beslutninger fik Sorø en velkørende stamme dog ble den igen ødelagt af cl og co pluds de som kun ville hyggespille jeg skrev flere gange i forum at jeg tog de bedste med fra stammen eller smed de der ikke ville stammen ud så hylede alle op om at jeg var tumpe dum da man spillede for at hygge sig og det skulde der være plads til og ang v 16 17 18 de er udenfor mit gebet dog ved jeg at en stamme skal sammensættes inden spillet starter dvs på forhånd skal man kende 80% af spillerne inden man inviterer til en ny verden de sidste 20 tar man efter beliggenhed og skifter dem med hård hånd hvis de ikke opnår det forventede der er ikke plads til snyltere hvis i vil vinde og det med fællesbestemmelsesret det udhuler bare vinderchancen for bild mig ikke ind at man ikke spiller for at vinde så er man jo søndags eller hgyggespiller og jeg hader folk der ikke passer deres plads i stammen ordentligt men har tid til at være i 2-3 ja sågar 4 verdener mere så de er da bare på vej ud hvis de ikke kan lige i den bedste trediedel simpelt smid heletiden den dårligste ud en gang i måneden og ta en bedre ind så har i kun dem der vil stammen ikke alle de der klynkere der bare leger de kan hygge i alle andre end jeres stammer måske lidt uerbødigt at skrive sådan men det er det man når frem til når man har haft nok af de der ikke vil stammen
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg forstår udmærket hvad du mener med inaktive spillere. Nu kom jeg til NG lige omkring da du smuttede, så jeg må indrømme at jeg ikke kender alle detaljerne. Du har til dels ret med dem der spiller flere verdner. Jeg undrer mig tit over at der er folk der f.eks. spiller tre verdner, og så skriver de aldrig et ord i forum i nogen af dem. De adler kun barbar byer og man hører aldrig fra dem på nogen måde. det fatter jeg ikke at de kan synes er sjovt, men det må de selvfølgelig selv om. Jeg spiller selv flere verdner og det synes jeg går godt. Med hensyn til det med at spille for at vinde.... Man spiller altid for at vinde. Men man bliver vel ikke nødvendigvis søndagsspiller, bare fordi at man godt kan være tilfreds med sin indsats selvom man ikke er i vinderstammen? Det afhænger af omstændighederne. Hvad er modsætningen til en hyggespiller? Jeg spiller tribalwars fordi jeg synes det er sjovt. Jeg bruger meget tid på det, og gør også min del af arbejdet. men man skal også passe lidt på med at kategoriserer alle. Du nævnte at der var mange utilfredse i NG da du skrev at folk skulle tage sig sammen.. Du nævner også at man skal smide folk ud hvis de ikke opfylder ens forventninger. jeg tror folk ser forskelligt på det. Jeg synes det vigtigste er at være i stamme med nogle der er aktive og interesserer sig for spillet. Hvis man så ikke har "top skills" i spillet, så lærer man det hen ad vejen. Men med hensyn til dem igen, der aldrig svarer på beskeder, aldrig skriver i forum og aldrig deltager i aktioner.... Det har jeg ingen respekt for. Jeg synes de ødelægger det for alle andre. Man kan ikke forlange at alle er lige gode til spillet, men man kan forlange at de har en hvis interesse for det, hvis de vil være en del af en større stamme. Hvis det virkelig er rigtigt at Angry bad om en IAP med CD der kun var med dem og ikke NG, så begynder jeg at forstå tingene en hel del bedre. For at være ærlig så synes jeg i starten at det var noget af det værste i havde gjort. Svigtet stammen og angreb de selvsamme personer nærmest dagen efter. Men jeg må indrømme at lyset er ved at gå lidt op for mig. Tingene er ikke altid så sort/hvide som folk gerne vil gøre det til.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja jeg har det sådan at hvis jeg skal bruge al fritid og en del nattesøvn og hver vegend i 1 år så gider jeg ikke skulde dele tudekiks ud hvergang folk hyler over at de bare er her fordi de syntes det er sjovt og at de også har kæreste og familie tja så er det ikke i min stamme de skal være såmå de ud og finde en stamme der hyggespiller i v 15 har pludskontoen glødet da man skal passe sit job ja så må bankkontoen godt gløde lidt hmmm nå ja v 15 er sku som at ha en elskerinde ved siden a den er dyr derfor gider jeg ikke spille med folk der kun leger og ikke gider ofre sig jeg kan sidde med pcen om natten imedens jeg sover og vågne på komando sende fake farme sende adler så ingen der er omkring mig spiller for sjov og ja jeg kan ski blive sur og arrig når folk ikke vil smides ud eller gi den en skalle og med hensyn til de der ikke deltager i stammens forum er der deltagerpligt ellers er det ud og man svarer på mail samme dag ellers ud osv hårde betingelser ja men skal man spille for sjov så har jeg et intresant job et par huse jeg hyggermig med nogle gode venner så de bliver svigtet en del her i v15 derfor spiller jeg ikke alle verdener og gennemfører ikke dem hvor jeg lander med en hyggestamme eller der hvor the cleaner er så hellere stoppe end spilde tidn denne verden kom jeg tilfældigt ind i da en ven spurgte om jeg ville gå med og gi den gas da de manglede lidt hjælp så self gik jeg med
jeg angreb ikke ng i starten senere kun de der ble ved med at pisse på mig til sidst var ingen fredet da spillet kræver vi har så mange byer for at vinde
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
gert jeg indrømmer gerne at jeg prøvede på at få en IAP med CD på plads uden at den galt NG men hvis de var gået på jer havde vi også opsagt IAP'en lige så hurtigt som vi kunne da vi ikke ville finde os i hvis de gik på NG. Men grunden til at jeg søgte om IAP med dem var for at angry kunne overleve men da det blev afvist fra CD's side opgav jeg. Da i så smuttede over i CD opgave jeg mere eller mindre verdnen helt
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Gert: Man kan sagtens sove om natten og stadigvæk være i en vinderstamme. Det kender jeg mange der gør. Men jeg forstår udmærket hvad du mener angående engagement. Phil: Så er det jo rigtigt hvad Gert har påpeget hele vejen igennem. Du siger at du ville have opsagt en IAP med CD hvis de angreb NG... Samtidig var den IAP du ville have med CD kun gældende for Angry. Hvordan hænger det lige sammen? Så er det ligesom at bede om en IAP for både Angry og NG og det gjorde du som du selv siger ikke. Hvis det virkelig var det her der fik folkene i NG til at smutte til CD. Så har du da godt nok virkelig kvajet dig, og ødelagt denne her verden for mange spillere
 
Top