Søger 2 HELT nye spiller til verden 8.

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Søger 2 HELT nye spiller til verden 8.

Ønsker du at kunne lære spillet rigtig godt, arbejde sammen med en masse gode spiller, hygge og have det sjovt, klare at holde hovedet koldt når selv det værste kunne ske, at kunne være seriøst og være lærenem

Så er du måske den/de personer vi søger. Vi søger 2 personer der indeholder de ting eller som ønsker det.

Du vil få muligheden for at

- Blive lært op af nogen gode spiller.
- Få et godt sammenhold.
- Have det sjovt.
- Lære en masse nye ting og en masse nye spiller.

Og meget mere..............

Vi ønsker at oplære nye spiller til at blive så gode som os samt en masse andre ting.

Det skal sige det er HELT nye spiller som der lige er kommet til og måske kun har spillet i få dage.

Hvis du er en af de person der ønsker dette bedes du kontakte Carebears på skype : Baron1344

Vi glæder os til at møde dig! :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det her vil jeg gerne :p..

Er jo totalt noob.. (Er der nogle der siger) :eek:
 

Reds

I træning
Reaktionsscore
0
Tja, jeg kunne da godt bruge lidt guidning. Har kun prøvet TW i perioder, men har stor erfaring med denne form for browserspil.

Hedder det samme ingame.

/Reds
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Velkommen til reds :)..

Tro mig.. Hvis du først møder CB.. Så bliver du owned ;).
 

Reds

I træning
Reaktionsscore
0
Haha - tak for det.

Sidst jeg prøvede at spille, var jeg med i toppen. Spillede kun indtil at det spil jeg normalt spiller startede igen. Har lagt mærke til CB på TW, dog er der ikke nogen spillere der får mig til at ryste i bukserne, før de har givet mig røvfuld.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ih dog :huh:

Miss siden Reds er nu herinde, så ville det jo kun være fair hvis han skulle kæmpe imod dig ;)

Desuden har CB jo for travlt med at farme rundt omkring sig :p
 

Reds

I træning
Reaktionsscore
0
Ih dog :huh:

Miss siden Reds er nu herinde, så ville det jo kun være fair hvis han skulle kæmpe imod dig ;)

Desuden har CB jo for travlt med at farme rundt omkring sig :p

Vil da hellere kæmpe imod dig Angelo ;) du er jo så ond, at kun en mor kan elske dig ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Er stoppet med at invitere nye folk i Tw... sidst var det Dekani, jeg fik med på lege krig. Og det undskylder jeg meget :laugh:
 
Top