Søger natte/morgen ravn til en dual konto

RimmeL

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej jeg søger en til at være online om natten og morgen på min account her på v7. (00:00 -12:00)

vis du vil søge ind som dual kan du skrive ingame til mig! så kan vi få os en samtale og komme frem til noget.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hej jeg søger en til at være online om natten og morgen på min account her på v7. (00:00 -12:00)

vis du vil søge ind som dual kan du skrive ingame til mig! så kan vi få os en samtale og komme frem til noget.

Søger du nu her ?

Troede ellers du ville hører TBA el Soul :huh:.. Det skrev du da til mig ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hej jeg søger en til at være online om natten og morgen på min account her på v7. (00:00 -12:00)

vis du vil søge ind som dual kan du skrive ingame til mig! så kan vi få os en samtale og komme frem til noget.

Hvis du vil finde en der kan være på på de tidspunkter, skal du nok på de udenlandske servere, og lave en aftale der ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hvis du vil finde en der kan være på på de tidspunkter, skal du nok på de udenlandske servere, og lave en aftale der ;)

Sorry for off topic, men hvorfor det ?

Der er da flere af os, der sidder på til den lyse morgen :O
Kender da op til flere spillere der mere eller mindre har dækket deres konto ind 24/7 (dual spillere altså)
Kender også et par stykker der også er mere eller mindre på 24/7, selvom de køre solo på kontoen..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Sorry for off topic, men hvorfor det ?

Der er da flere af os, der sidder på til den lyse morgen :O
Kender da op til flere spillere der mere eller mindre har dækket deres konto ind 24/7 (dual spillere altså)
Kender også et par stykker der også er mere eller mindre på 24/7, selvom de køre solo på kontoen..

Det er bare nemmere at finde nogle derinde ;) Der er jo ikke så mange danskere, der gider at sidde på sådan nogle tidpunkter på hverdage da de skal på arbejde, i skole osv. Men hvor de så på udenlandske servere spillere på tidspunkter hvor det er nat for os, og dag for dem ;) Så det er bare et råd, hvis han hurtigt vil finde en..
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Sorry for off topic, men hvorfor det ?

Der er da flere af os, der sidder på til den lyse morgen :O
Kender da op til flere spillere der mere eller mindre har dækket deres konto ind 24/7 (dual spillere altså)
Kender også et par stykker der også er mere eller mindre på 24/7, selvom de køre solo på kontoen..

Det må da godt nok være nogle sørgelige personer du kender? :huh:
 
Top