Søster Stammer :O

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Har Da et emne der kan Diskuteres, Argumenteres for og i mod.

Jeg er a den holdning det er Total Latterligt at lave søster stamme på verdener der er så små som de danske nu er.

For mig er det et total svagheds tegn, Det Man Max gør efter min mening er at have et enkelt forbund, Det med søster stammer, ødelægger ret meget spillet for lidt mindre stammer, da 30-36 spillere mod en stamme med 10 medlemmer Tit giver et ret kedeligt udfald.

der udover mener jeg at de samme spillere spiller for meget sammen, og fører tit til de samme vindere i 95% a tilfældeene, forstår ikke at folk ikke ønsker modstand, istedet for bare at stryge let hen over en verden. kan forstå at man indimellem laver sig en god stamme, men man behøver jo ikke være 30 men måske 10 spillere man kender fra andre verdener.

Smid jeres Mening :D
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
jeg har inu aldrig set at dem der har 3-4 søster stammer har vundet en verden da det gerne er endt med at de får klø fra alle sider
at det er de samme som spiller sammen er der ikke meget at stille op mod andet ind at samle folk til at holde dem nede fra starten og tro mig det kan sagtens lade sig gøre ;)
 
Top