Scandinavian War 2008

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så nærmer vi os en spændene weekend,
Et samarbejde imellem Nino, Dosx & Maestro er blevet til en Speed weekend for skandinaviske spillere.

Det vil sige KUN Danskere, Svenskere og Nordmænd.

Det starter d. 24.10 kl. 16:00 og slutter d. 26.10 kl. 23:00
hastigheden vil være 400 x speed

HUSK Det er kun de første 100 som kommer gratis ind, alle andre skal betale 1.99€ for at at være med - Men der bliver kamp om pladserne, fordi Danskerne kommer til Sverige for at vinde ;)

Læs mere her

Til alle Danskere som vil kæmpe for en Dansk sejr, kontakt mig via privat besked, så kan du få de vigtige informationer :p.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmm hvordan kommer man ind som en af de første ?? og hvordan kommer man ellers ind

Den nemmeste måde er at oprette dig en konto på V5, så du har din profil klar, derefter sidder du bare og holder øje med servertiden, opdatere siden præcis kl. 16:00 og trykker så på speed knappen - Nu skulle du have en chance for at være en af de første...
 

mpoe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey, er der nogen chance for der kommer en ny en? jeg tilmeldte mig som en af de første 100 og finder speed MEGET sjovt.. så skriv til mig eller alle som måske vil finde det her storartet
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hey, er der nogen chance for der kommer en ny en? jeg tilmeldte mig som en af de første 100 og finder speed MEGET sjovt.. så skriv til mig eller alle som måske vil finde det her storartet


Læs Generalt :D Der står der noget om en ny Scandinavian War 2008 Part 2 :p
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top