Scandinavian Wars 2010!

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er hermed glad for at være den første til at kunne præsentere Scandinavian Wars 2010!!!!!!!

2jg3vv4.jpg


Som i kan se starter den, den 1/12-2010 - 5/12-2010. Hvilket vil sige at den starter en Onsdag og slutter igen Søndagen. Hvilket vil nok betyde en masse spiller tab, da det jo vil forgå på en hverdag ud fra hvad jeg kan se. Så er det nok nogen som bliver nød til at holde fri de dage for skolen, men lad os så håbe på at der kommer en masse sne der som lukker alle skoler i en hel uge så alle kan være med og at alle dem som arbejder os bliver nød til at blive hjemme pga. af en masse sne.

Men lad os vente og se hvad Tribalwars Teamet kommer med, jeg skrev bare det her for at gøre folk opmærksom på Scandinavian Wars 2010..

Skriver os herinde for at kunne lokke en masse spiller til at spille, også selv det er i en hverdag, for som i kan se så er finland kommet med i år hvilket nok vil sige at det blive lidt svære at vinde i år. Sidste år var det jo kun Sverige , Norge og Danmark der var med, og danmark havde nogen fantastiske spiller med som gjorde at Danmark vandt sidste år.

Og det håber vi skam også på at gøre igen i år, men det bliver nok lidt svært da mange af dem som var med sidste år ikke spiller tribalwars mere. Men lad os håbe der er kommet nogen nye til og som kan være med til at vinde Scandinavian Wars 2010. Jeg kender personligt ham som vandt Scandinavian sidste år, men han kunne ikke have gjort det uden et fantastisk dansk team.

Jeg ønsker alle held og lykke og håber på at møde en masse nye mennesker.

Ønsker du at joine med vores team så skriv til mig ING i verden 5.

Hilsen Carebears.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har slet ikke fået nogle detaljer om det her endnu, så det var tidligt i er ude. :) Jeg skriver når jeg ved mere.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Connections :rolleyes: Troede da du havde mange ;) Syntes endda jeg hørte et sted at du også er CM for The-west :p
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
LOL pussigt navn du har valgt Carebear :p

Tja en dyst på scan.wars kunne da være morsom, men det ville nok bare være for at gøre et par regnskaber op ;)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Scandinavian wars.. Hmm.. Lyder meget fristende at give vores norske naboer klø :p
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad jeg har læst derinde skal der komme en tråd op hvor man skal nominer folk der skal være med, og det er 20 spiller der skal nomineres.
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er hermed glad for at være den første til at kunne præsentere Scandinavian Wars 2010!!!!!!!

2jg3vv4.jpg


Som i kan se starter den, den 1/12-2010 - 5/12-2010. Hvilket vil sige at den starter en Onsdag og slutter igen Søndagen. Hvilket vil nok betyde en masse spiller tab, da det jo vil forgå på en hverdag ud fra hvad jeg kan se. Så er det nok nogen som bliver nød til at holde fri de dage for skolen, men lad os så håbe på at der kommer en masse sne der som lukker alle skoler i en hel uge så alle kan være med og at alle dem som arbejder os bliver nød til at blive hjemme pga. af en masse sne.

Men lad os vente og se hvad Tribalwars Teamet kommer med, jeg skrev bare det her for at gøre folk opmærksom på Scandinavian Wars 2010..

Skriver os herinde for at kunne lokke en masse spiller til at spille, også selv det er i en hverdag, for som i kan se så er finland kommet med i år hvilket nok vil sige at det blive lidt svære at vinde i år. Sidste år var det jo kun Sverige , Norge og Danmark der var med, og danmark havde nogen fantastiske spiller med som gjorde at Danmark vandt sidste år.

Og det håber vi skam også på at gøre igen i år, men det bliver nok lidt svært da mange af dem som var med sidste år ikke spiller tribalwars mere. Men lad os håbe der er kommet nogen nye til og som kan være med til at vinde Scandinavian Wars 2010. Jeg kender personligt ham som vandt Scandinavian sidste år, men han kunne ikke have gjort det uden et fantastisk dansk team.

Jeg ønsker alle held og lykke og håber på at møde en masse nye mennesker.

Ønsker du at joine med vores team så skriv til mig ING i verden 5.

Hilsen Carebears.


det undre mig lidt at der står fra den 1/12 til den 5/12 når i følge mit link er længere. men er det fordi at tribalwars.se laver det og ikke har fået så meget af vide
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvis folk skal nomineres så vil jeg da håbe at det ikke er den samme der bliver nomineret 3 gange fx :p Kender da i hvert fald flere der har så mange nicks :D
 
Top