Scandinavian Wars 2011

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Scandinavian Wars 2011

Vi er allerede i fuld gang med at varme op til dette år Scandinavian Wars, så vi kan få smækket dem i år da vi ikke formodede at gøre det sidste år. Grunden vat nok en masse smuttede og vi var alt for lidt.

Så ønsker du at være med til at varme op og måske lære speed, så tilføj Baron1344 på skype.

Vi håber at samle et godt Proteam i år med en masse gode spiller der kan smække de andre, og måske nogen helt nye.

Info om speed

- Den forgår fra 3 timer og helt op til 72 timer det kommer an på hvordan du har lavet speeden.
- Serveren går meget hurtig op til 400x speed.
- Det er utrolig sjovt.
- Man lærer tingene meget hurtig, Backtime, snipe.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja undskyld jeg ikke er den første i køen til at deltage, men jeg venter og ser om svenskerne vil noget med SW i år andet end at afholde det for afholdelsens skyld. Der var for meget fail over det sidste år til jeg kan tage det seriøst med mindre fodarbejdet rent faktisk bliver gjort i år....
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja undskyld jeg ikke er den første i køen til at deltage, men jeg venter og ser om svenskerne vil noget med SW i år andet end at afholde det for afholdelsens skyld. Der var for meget fail over det sidste år til jeg kan tage det seriøst med mindre fodarbejdet rent faktisk bliver gjort i år....

Skolehaven jeg håber sku du er med igen i år.. Vi har allerede sat opvarmningen igang, håber at kunne få en masse nye spille ind vi kan nå at lære op inden den begynder men det burde være muligt. Samt vi håber at komme med et meget seriøst team der ikke bare smutter fra det hele.


( - Start: onsdag, 2011-06-15 18:01, Slut: torsdag, 2011-06-16 18:00 ) <-- Der smækkede vi svenskerne totalt, de havde ikke en chance allerede efter bare 1½ time var vores største spiller på 25k mens de andre kun havde 5-9k point, vi var 3 mod hele serveren og vi fik ownet dem alle og en!.

Men jeg tror sku svenskerne er pinlig over de fik så mange smæk, for vi fik hverken Premium, eller muligheden for at se hvordan alt endte.

http://www.tribalwars.se/sds_rounds.php?mode=past <- der er hverken gæste login eller noget. :)
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det lyder fint, men 3 mand kan ikke gøre et team på 20 ;) desuden boykotter jeg seriøst SW2011 hvis det lugter lige så meget som sidste år. Var jo nødt til at melde gaffel for snyd sidste år :laugh:

med hensyn til den speedrunde så vil jeg da sende en ticket ind og bede om mine plus point ;) + at få rankingen vist :)

@miss så skriv til ham på skype som han opfordrer til...
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det lyder fint, men 3 mand kan ikke gøre et team på 20 ;) desuden boykotter jeg seriøst SW2011 hvis det lugter lige så meget som sidste år. Var jo nødt til at melde gaffel for snyd sidste år :laugh:

med hensyn til den speedrunde så vil jeg da sende en ticket ind og bede om mine plus point ;) + at få rankingen vist :)

Lad os dog håbe det ikke lygter ligeså meget som sidste år!:) .. For jeg er sikker på danmark stiller med et godt team, men det jeg frygter er at de falder i hver dagen igen :(

- Der er vidst sendt en ticket ind. :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Så man tilføjer bare Baron1344 på skype ?

For jeg er frisk på at lære speed, og hvis jeg bliver egnet til det, vær med til SW2011 :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har spillet meget speed, men man kan vel altid blive lidt bedre :) Har bare lige et spørgsmål.. Hvordan tilmelder man sig SW2011??
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ej! :( Synes det er dårligt.. Vil hellere have at man giver folk chancen, selvom de ikke er så kendte.. Det er jo altid de samme der så ender med at spille SW.. Så synes jeg hellere man skal gøre som man gjorde for 3 (4?) år siden... Kan ikke lige huske hvornår Maestro gik af som CM...
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ej! :( Synes det er dårligt.. Vil hellere have at man giver folk chancen, selvom de ikke er så kendte.. Det er jo altid de samme der så ender med at spille SW.. Så synes jeg hellere man skal gøre som man gjorde for 3 (4?) år siden... Kan ikke lige huske hvornår Maestro gik af som CM...

Hvordan gjorde man dengang? :)

Jeg melder mig gerne i kampen igen i år, medmindre datoerne ikke passer i min kalender
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spamburg.. Du må bare se at blive mere kendt så :p..

Tænk lige på.. Det er ekstrem pro spillere som er med til det her ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
HVOR HVOR :confused: vi havde spillere der forlod fordi de var tøsefornærmet over at miste en by eller 2... i øvrigt en kamp vi næsten fik vendt til sejr. Vi havde en spiller der forlod i en ½ time hver gang fordi hans forældre stadig fortæller ham han skal deltage i aftensmaden i en alder af 18 år. vi manglede til hver eneste kamp mindst 2 spillere til trods for vi trak på vores reserve spiller hver eneste kamp.... 15% der ikke møder op er heller ikke pro.

Så til trods for der måske er nogle få der rent faktisk ved hvad de laver og som mødte op hver gang, så tror jeg mindst lige så meget det handler om at man gerne ser vi kan stille med 20 mand som rent faktisk gider at være til stede hele runden og alle de dage man siger ja til. Så vil vi være nået ret langt i forhold til sidste år. Kan man derefter bliver dygtig til det. Ja så er det kun en bonus.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvordan gjorde man dengang? :)

Jeg melder mig gerne i kampen igen i år, medmindre datoerne ikke passer i min kalender

Dengang gjorde man som man gør på speedservere.. Der var et bestemt antal ledige pladser, og så skulle man bare kunne nå det ;) Altså hvis jeg husker rigtigt :s
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kunne man evt. få nogle datoer op, så man kunne tjekke om man kunne deltage? :)

så kunne man jo skrive sig op og få en server med mange dk spillere
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kunne man evt. få nogle datoer op, så man kunne tjekke om man kunne deltage? :)

så kunne man jo skrive sig op og få en server med mange dk spillere

Der er ingen datoer kommet endnu, derfor er de ikke oplyst..
Men dette event afholdes engang i Oktober måned, hvis jeg ikke huske forkert :)
 
Top