Scandinavian Wars 2011

De To Bangers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu har jeg de seneste dage spillet meget på den svenskespeed server, og må sige at de svenskere kan deres kram, især de frygtede AiNa / uQ
der er også -Gul- har desværre ikke sent dem i den tid jeg har spillet på den svenske server.

Nu har jeg selv spillet en runde eller to med AiNa og hvad min erfarn er med dem er at hvis man ville tage deres byer så skal det gøres om natten. havde selv problemer med at få taget deres byer da jeg var imod dem (og det var vi flere der havde - fik dem til sidst og endte med en anden plads)
(nogle a AiNa's medlemmer bruger desværre 2klik script hvilket de os blev bannet for! - så det bruger de nok ikk' mere, derimod selvom de kommer ''sent'' igang med en runde så har de stadig store chancer for at vinde - De plejer at være 5+ i hver svenskspeed runde)
AiNa bruger følgene taktik, 2-3spillere går FULD deff og resten går off! de har et super samarbejde, li' pt tager de den svenskespeeder med storm, ser ud til at de er uovervindelig. (deres holdledere er lidt langsomme til at vokse, men når de endelig kommer igang er de ustoppelig)


omkring uQ så er de os gode(de iværtifald kendte/frygtede) hvis de altså starter til tiden! en 15-30min senere end os andre kan nemt få dem til at opgive det og derved bliver de bare farme (de plejer at være få medlemmer men de har et godt samarbejde, hvis de derimod starter til tiden så er de nasty - Har desværre ikke rigtig haft mulighed for at kæmpe mod dem, de få gange de har været i samme runde som jeg. Tabte de til Diverse ''random'' stammer, de har dog også været oppe imod AiNa, sejren gik til AiNa.

-

Håber vi danskere for et godt solid team sat sammen, jeg er iværtifald frisk på at kampen op også må vi se om det er nok til at bærer sejren hjem.

Carebears jeg har ''addet'' dig til Skype.
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det skal så sige at Aina er ikke ret gode... så snart de får de mindste probs... så joiner de bare de store spillers stammer og så når de har fået byer op ... så skrider de fra stammen igen og nakker dem.. de er jo ringe??? vi kneppede dem næsten helt på sidste speed... men så joinede de en kæmpe... så de kunne få deff ind... så det du skriver, har du langt fra ret i...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Stammen -GuL- Var ikke kun svensk ;)
Tror de spiller under andre navne for folk blev ved med at kopirere deres navn ;)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg har ikek skype.. men er meget bedre til speed end normalt? måske jeg kunne få en plads med jer dk' spilelre det vil jeg rigtig gerne :)
 

De To Bangers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det skal så sige at Aina er ikke ret gode... så snart de får de mindste probs... så joiner de bare de store spillers stammer og så når de har fået byer op ... så skrider de fra stammen igen og nakker dem.. de er jo ringe??? vi kneppede dem næsten helt på sidste speed... men så joinede de en kæmpe... så de kunne få deff ind... så det du skriver, har du langt fra ret i...



Nøj Minibossen, din makker(behøver ikke nævne navne) fortalte mig igår at jeg Ikke skulle stole på dem da de ville backstab mig, underligt nok så har jeg spillet sammen med AiNa medlemmerne i mange a de sidste runder (samt snakket med dem via skype) og de har ikk rørt mig (Jamen det fordi du er en deff noob!) som jeg fortalte dig igår så er der noget som hedder ''teams'' og jeg stod for deff i denne runde.

Jamen AiNa når de for problemer hopper de bare over i andre stammer og for deff!: De gange du har set dem hoppe over til mig, var det MIG som tilbød dem, hvorfor? fordi en hel stamme mod et medlem IKKE er fair! når man spiller unfair altså 3-5vs1 og jeg for det at vide (i dette tilfælde a K******* så selvfølgelig hjælper jeg ham - den besked som i sendte igår til mig er der intet hold i har snakket med personen som den var rettet imod og stoler stadig på ham:) - I fik ham ''cleanet'' i denne her runde da han var afk lidt svært at se om han for angreb, da han ikk var til stede.

- AiNa er ikke ret gode siger du?.. underligt nok så nakker de Wallerns team gang på gang, og de gjorde det sørme os igår:O
(Wallern er en a de beste svenskespiller på speed - mange ser ham som den beste! han er uQ medlem)

igen som du skriver i tog dem NÆSTEN ud, det ikke det same som at tage dem helt ud, hvis i mener at de spiller unfair ved a hoppe over i andre stammer så jagt dem der over os, fortæl stammen som de hopper over i at hvis de hjælper dem ses de os som fjender.. men så vidt jeg husker så var der os kun 2AiNa medlemmer i den runde hvor i næsten tog dem... K******** og W******** ... så hvis du kan begrunde at de er dårlige pga at i næsten kun ta 2a deres medlemmer ud så syntes jeg i skulle hører dem ad om E** og resten a gutterne gider at tage en kamp mod jer, så er det nemlig fair play, 5vs5 istedet for 5vs2.
Jeg spillet næsten ikke i den runde hvor i næsten tog dem ud, derimod gjorde Wallern(han var på som sitter) har fået fortalt hvordan tingene gik til a både AiNa men os andre som spillet i den runde:)

- Jeg siger ikke jeg er en beste, langtfra ved der er mange som er langt bedere end mig(folk ved selv hvem de er) - men at sige at jeg ville blive stabbet i ryggen a dem er der intet hold i. ham som fortalte det ville nærmest ikke snakke med K********.. ( har set beskeden mellem de to)

- De To Bangers -
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Omg... hvis du nu lige spiller alle speeds imens vi også spiller... så var det ikke dig de gik ind til!!! hvis du nu sætter dig ind i sagerne istedet for... så vil jeg begynde at svare på at det **** du lukker ud ;) ....

Og de massrekruiter så de kan komme i overtal... dvs.. 7vs.1 -.- men når nej.. der spillede du jo heller ikk....

Gider sgu ikke diskutere med en noob .. som kun ved 1/6 af det han burde vide.. inden han udtaler sig ;)

Men sådan er det jo idag... folk lukker L*** ud uden de ved hvad de snakker om...
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hahahahah de to bangers magen til dårlige undskyldninger du lukker ud der

og man kan hører du slet ikke har været med eller fået rigtig info af den svenskermates
 

De To Bangers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
xD

Minibossen, så vidt jeg har set har du ikke været med i alle runder mens jeg var der (jamen Ohhhhhh nej DTB du lukker **** ud...) syntes i to burde høre K******** om hvordan landet ligger og hva jeg har fået a vide og hva jeg har set Via pm, igen,(hvis jeg er forkert på den så forklar det) jeg startet med at skrive pga Minibossen begyndte a snakke **** om AiNa og hvor dårlige de var og hvordan i ''kneppet'' dem, hvilket igen igen IKKE er sandt..

K.I.P (jeres homie) skrev til Mig samt 2640 omkring Kinglotto og lukket en masse b***s*** ud omkring ham, derfor går jeg frem og forsvare ham, igen få JERES fact korrekt inden i begynder a sige at han er en snitch/stikker og han ville til hver sin tid backstabbe os/mig, dette er IKKE sket og har hans ord på at dette IKKE vil ske,(stoler 100% på ham) så igen bevis mig forkert!

Dette her er startet a jer! ikke os/mig, husk det.. Minibossen du mener selv i var gode pga i fik AiNa ud?.. hah.. Tilykke med det:D

få fat i jeres makker og hør ham om hva det **** han lukket ud skulle til for.

Amen Du ved ikk noget om hva der skete : hør her.. Kinglotto og hans makker gik over til en anden spiller og fik deff også nakket de ham de fik deff a, jamen kan jeg få beviser på dette?..(nej) Hvis det skulle være K.I.P at han stak så har Kinglotto og ham snakket, og Kinglotto skrev at han aldrig havde spillet med ham, K.I.P sagde hmm okay måske det nok var sandt så.. :OOOOO

massrecruit siger de?.. Igen har du aldrig spillet på den svenske? xD er det en anden som går under dit navn?.. Max er 3-5 (iværtifald de runder jeg har været med samt de runder jeg ved Kinglotto har været i mens jeg har spillet)

Amen Vi startet os før du startet: Nårh... okay det siger du.. mærkelig nok har jeg aldrig set jer(har aldrig hørt om jer før igår aftes) så Killerkel en a runderne (du fik så smæk sammen med liverp....)


Note: Den eneste runde jeg IKKE har spillet selv er den hvor Wallern tog over (det var så omkring midnat til næste morgen)
Så at sige: Amen du spiller aldrig selv, haha.. værer **** har jeg sku' ik hørt andre steder

Hahahahah: Du er bare Barbaradler, igen jeg spillet som ''tredje'' hjul som deff, som du nok burde ha lært så er deff tropper sku IKKE li det beste at angribe med, formår stadig at komme med, Amen du kunne jo ikke engang deffe Kinglotto, Amen små venner hør nu her, Kinglotto var Afk i 1time (og når de andre os blir angrebet så er 20k deff oppe hos ham en del) han bad mig og lidt deff da han troede han selv kunne klare den, gav ham lidt.. men som i nok ved(burde i vide) en stamme hjælper hinanden, dvs. Mit deff ligger os hos de andre spillere (i tror vel ikk at Kinglotto er den eneste som får? - det rigtigt nomalt så deffer jeg Kun kinglotto(hvis han spørger), men i dette her tilfælde så spillet jeg sammen med andre os(som jeg har spillet med her på den danske samt nogle a deres venner) som os skulle have deff da de var næsten full off.
... Min makker fik flere stammer efter sig da vi gik i stamme med Ashe(wallern) og Mr Texas. så jo klart jeg gik ind og deffet ham (og det kræver os tropper)


-Minibossen og Killerkel er jo de helt ''store'' på den svenske li nu da de ''nakket'' AiNa.

-Vi må om i er så gode til SW2011, håber inderligt at i kommer med så skal vi se om i kan klarer jer der.
Amen du har aldrig vundet SW selv: Amen jeg praler sku ik a a ha nakket en ''kendt'' stamme.. desuden har jeg aldrig stillet op.

Tilbage til Hva denne her tråd er omkring nemlig SW2011.
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
-Minibossen og Killerkel er jo de helt ''store'' på den svenske li nu da de ''nakket'' AiNa.

siden hvornår har jeg skrevet nogen steder at jeg føler mig god eller bedre af at have nakket AiNa?
og hvorfor er de andre spillere der var med igår ikke nævnt nu bliver de jo kede af det? :(

jeg har fået tæv mange gang og vundet andre sådan er spillet så gj at i smadrede mig og liver på den ene server :eek: stolt?


SW er stadig et hold spil så svært at vise hvad man selv kan da det er helt anderledes end normale speed (få dine facts i orden)


den ene speed fik vi nakket aiNa helt ned de havde en by hver og gik i sleep mode da vi vågnede fik de deres byer stacket af en spiller der havde simmet hele natten så de ikke blev nakket af os
det er vist det mini hentyder til

ved ikke hvad K.I.P har skrevet til dine svenske dudes men kan se han har trolled jer ret godt så gj til ham for den succes

og at vinde barbar adling runder er sku ikke noget at råbe hurra for o.0`?


når man spiller 3 hjul deff style så for man off spillerne til at smide en cleaner eller 2 ind foran train og så har man byer? not that hard men du kan da også hygge dig med barbar byerne (must be fun)

og at folk går afk/væk fra computeren når de spiller er en dårlig undskyldning

"armen jeg var lige væk fra computeren på de 10000 speeds jeg har tabt" <--hentyder til mig selv

ja man kan værer 2-5 man i stammerne men når det bliver kordineret angreb fra 3 stammer på samme tid så er det massrecruit eller sygt held at smide 4 adler afsted og så kommer en random med cleaner fordi han lige havde lyst og rammer en random by 100ms før den anden rammer med adler? o.0




SW: hvis man kigger på hvordan det foregik sidste år så har vi satme ikke for store chancer hvis folk ikke opper sig i år

nogle gik ud for at spise en time eller 2 midt i speeden (en klokke der ringer baron? gj)
andre mødte ikke op til nogen af kampene eller skulle pludselig til føds så der manglede spillere o.0
og folk slackede og tog det ikke ret alvorligt

men held og lykke til dem der vil spille i år
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hvorfor prøver vi ik bare og finde de spillere der vil med i år?


ps: hvornår bliver der afstemning om hvem der skal med+
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jaja, la det lig og lad os se hva der sker inde på speedserveren når jeg kommer tilbage igen..



.LiamAird ved du hvordan udtrækningen foregår fra svenskernes side? er det samme som os eller?

Det er jo aldrig til at vide hvordan de andre gør, med mindre man "smu-kigger" eller spørger dem :)

Men siden der er 3 måneder til, så giv dem lige en chance for at planlægge det ;)

Edit: kunne forstille mig at wallern er med :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
er det verden mester skab ?? ? eller hvordaan er det ?

nogle de rkan forklare lidt :) hvad det handler om ud over sammenhold, speed. osv+

Det er Scandinaviens TW mesterskab :)..

Så som L33T siger..

Bare nak alle svenskere og nordmænd :cool:

Men det er sådan at man kæmper 2 af gangen..

Altså DK vs Norge Norge vs Sverige og så Sverige vs Dk
 
Senest redigeret:

De To Bangers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er jo aldrig til at vide hvordan de andre gør, med mindre man "smu-kigger" eller spørger dem :)

Men siden der er 3 måneder til, så giv dem lige en chance for at planlægge det ;)

Edit: kunne forstille mig at wallern er med :D

Ja okay, har li været inde på det svenske forum, uden held (men det kommer nok snart op)

Ja kunne os godt forstille mig at wallern var med:)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er Scandinaviens TW mesterskab :)..

Så som L33T siger..

Bare nak alle svenskere og nordmænd :cool:

Men det er sådan at man kæmper 2 af gangen..

Altså DK vs Norge Norge vs Sverige og så Sverige vs Dk


hvor mange timer og bliver hvad for man ud af det?.. har danskerne vundet før?.. og hvorfor er der ikke VM i tribalwars.. sådan at man klasker 10,20 spillere fra hele verden i en speed og så skal de afgørende vinde?..dem som vinder 3 gange ja.. de er verden's mestere i tribalwars :O
 

De To Bangers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
2640, det en ide det med VM , men nu er det her Skandinavia.. (desuden så er Vm lidt sværere, da der ville være mange flere hold)
Syntes du skulle forslå ''Admin'' at holde VM så kan de tage den videre til innogames.

- Sån som jeg har forstået det kommer det til at blive følgene.

Bliver der 2-3runder hvor vi kæmper mod fx. sverige først. derefter kommer Sverige til at kæmpe mod norge, også er det vores tur mod norge, den som så vinder kommer i ''finalen'' altså hvis norge taber begge sine runder så er de ''ude'' altså vinder bronze, så står kampen mellem Danmark og sverige, den som så vinder for guldet med hjem..

udover det er det en 20mans Kamp.. altså 20fra Danmark, 20fra Norge, 20fra Sverige.

Den måde som danmark gør det på er vis en Afstemining hvor vi vælger 20mennesker som skal ''kæmpe'' for os.. alle spillere kan stemme på dem som de gerne ville have med. fx. jeg kan stemme på dig dvs. så for du 1stemme (dem som for flest stemmer blir valgt)

Problemet med denne her måde at gøre det på er jo at dem som gerne ville med som IKKE er så ''kendte'' blir ikk valgt da ingen kender dem.
Dem som derimod er lidt mere kendt, fx CB, ville blive valgt da mange kender ham - men der kan ske meget, ved heller ikk om CB stiller op men kunne forstille mig at han gør.

Håber det her giver dig lidt svar på nogle at de spørgelsmål som du har.


-DTB-
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
2640, det en ide det med VM , men nu er det her Skandinavia.. (desuden så er Vm lidt sværere, da der ville være mange flere hold)
Syntes du skulle forslå ''Admin'' at holde VM så kan de tage den videre til innogames.

- Sån som jeg har forstået det kommer det til at blive følgene.

Bliver der 2-3runder hvor vi kæmper mod fx. sverige først. derefter kommer Sverige til at kæmpe mod norge, også er det vores tur mod norge, den som så vinder kommer i ''finalen'' altså hvis norge taber begge sine runder så er de ''ude'' altså vinder bronze, så står kampen mellem Danmark og sverige, den som så vinder for guldet med hjem..

udover det er det en 20mans Kamp.. altså 20fra Danmark, 20fra Norge, 20fra Sverige.

Den måde som danmark gør det på er vis en Afstemining hvor vi vælger 20mennesker som skal ''kæmpe'' for os.. alle spillere kan stemme på dem som de gerne ville have med. fx. jeg kan stemme på dig dvs. så for du 1stemme (dem som for flest stemmer blir valgt)

Problemet med denne her måde at gøre det på er jo at dem som gerne ville med som IKKE er så ''kendte'' blir ikk valgt da ingen kender dem.
Dem som derimod er lidt mere kendt, fx CB, ville blive valgt da mange kender ham - men der kan ske meget, ved heller ikk om CB stiller op men kunne forstille mig at han gør.

Håber det her giver dig lidt svar på nogle at de spørgelsmål som du har.


-DTB-

Det var i hvert fald sådan her 2010 udgaven var, men det var vist en ny måde at gøre det på :)

har hørt noget om en king of the hill :)
 
Top