Scandinavian Wars 2011

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja og det var den danmark vandt forrige år hvor finalen var alle 3 lande der kæmpede med hinanden på en gang. Det kan vidst stadig læses af de interesserede under de respektive faner (2009, 2010...) så det er ikke så svært udvælgelsen og opsættet er forskelligt fra år til år. så jeg gætter på den også bliver det denne gang. Og ja sådan som CB kan nemt få mange stemmer fordi han er kendt, men der var kun 24 der stillede op til valg og vi skulle bruge 20. 2 af dem trak sig endda efter afstemningen blev sat op og yderligere nogen (nævner ikke navne) mødte aldrig op. Meget ærgeligt at vi fast brugte vores reserve og at 2 spillere ikke fok deres chance. Dette enormt høje antal tilmeldinger kom vi endda kun frem til ved aktiv rekrutering. så for at sige det som det var sidste år så spillede faktisk næsten alle som havde lyst. De skulle næsten bare bede en de kendte om at nominere sig.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Planerne for årets Scandinavian Wars er i gang, men endnu ved ingen (med undtagelse måske af arrangørene) præcis hvordan det vil blive afholdt denne gang :)

Der kommer mere information her på forum når vi kommer lidt nærmere tiden for årets SW :)

Jeg synes det er alletiders der er sådan en interesse for det i år og håber mange af jer vil ønske at være med til at tage sejren hjem til Danmark i år ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Dette enormt høje antal tilmeldinger kom vi endda kun frem til ved aktiv rekrutering. så for at sige det som det var sidste år så spillede faktisk næsten alle som havde lyst. De skulle næsten bare bede en de kendte om at nominere sig.

Fik faktisk ikke min chance, da jeg ikke blev nomineret.. Og ville også virkelig gerne være med!
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Planerne for årets Scandinavian Wars er i gang, men endnu ved ingen (med undtagelse måske af arrangørene) præcis hvordan det vil blive afholdt denne gang :)

Der kommer mere information her på forum når vi kommer lidt nærmere tiden for årets SW :)

Jeg synes det er alletiders der er sådan en interesse for det i år og håber mange af jer vil ønske at være med til at tage sejren hjem til Danmark i år ;)

Jeg kan love dig at vi er nogle stykker der altid er klar til at banke de svenskere og tage sejren i år. Jeg håber dog at der vil være langt flere tilmældte, gode som "mindre gode", unge som gamle, nye som erfarne spillere.

Jeg glæder mig og ser frem til SW 2011! Om ikke på banen så på bænken som en hooligan:laugh:

imgres
VS
imgres
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
2640, det en ide det med VM , men nu er det her Skandinavia.. (desuden så er Vm lidt sværere, da der ville være mange flere hold)
Syntes du skulle forslå ''Admin'' at holde VM så kan de tage den videre til innogames.

- Sån som jeg har forstået det kommer det til at blive følgene.

Bliver der 2-3runder hvor vi kæmper mod fx. sverige først. derefter kommer Sverige til at kæmpe mod norge, også er det vores tur mod norge, den som så vinder kommer i ''finalen'' altså hvis norge taber begge sine runder så er de ''ude'' altså vinder bronze, så står kampen mellem Danmark og sverige, den som så vinder for guldet med hjem..

udover det er det en 20mans Kamp.. altså 20fra Danmark, 20fra Norge, 20fra Sverige.

Den måde som danmark gør det på er vis en Afstemining hvor vi vælger 20mennesker som skal ''kæmpe'' for os.. alle spillere kan stemme på dem som de gerne ville have med. fx. jeg kan stemme på dig dvs. så for du 1stemme (dem som for flest stemmer blir valgt)

Problemet med denne her måde at gøre det på er jo at dem som gerne ville med som IKKE er så ''kendte'' blir ikk valgt da ingen kender dem.
Dem som derimod er lidt mere kendt, fx CB, ville blive valgt da mange kender ham - men der kan ske meget, ved heller ikk om CB stiller op men kunne forstille mig at han gør.

Håber det her giver dig lidt svar på nogle at de spørgelsmål som du har.


-DTB-



tak for svaret makker :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Problemet med denne her måde at gøre det på er jo at dem som gerne ville med som IKKE er så ''kendte'' blir ikk valgt da ingen kender dem.
Dem som derimod er lidt mere kendt, fx CB, ville blive valgt da mange kender ham - men der kan ske meget, ved heller ikk om CB stiller op men kunne forstille mig at han gør.

giver dig ret her men man kunne evt smide nogle billeder ind eller lignende der visser man har vundet/styr på speeds (man kan sagtens have styr på det uden at vinde ^^)

og lave en tråd til at forklare erfaring så folk kan få et indblik på hvad den "ukendte" spiller kan bidrage til vores hold

så man har muligheder for at læse sig til hvad folk kan i stedet for vi kører på rygter :)
 
Top