Seeking Tribe -Søger Tribe - Suchen Tribe

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hi there :)

Im looking for a Tribe located in the k55 or K56 area. Even though i seem to be new, i have former experience with different world on tribalwars.net , especially w2 and w10 (and more)
I'd prefer an active Tribe with k55 or k56 as main area, but i would not mind joining a tribe from another area, who is trying to establish themselves in k55 or k56 !
Im able to communicate reasonable in English, Danish and German. Im also able to understand a bit Spanish, Swedish and Norweigean.

You are welcome to contact me for further information regarding my playing style and/or experience.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej folkens :)

Jeg leder efter en Tribe i k55 eller k65 området. Uanset hvor ny jeg ser ud, så har jeg tidligere erfaring fra tribalwars.net hvor jeg specielt spillede på w2 og w10 (og flere til).
Jeg foretrækker en aktiv Tribe med base i k55 eller k56, men har intet i mod at være en del af en Tribe i udvikling fra andet område, som prøver på at blive etableret i k55 eller k65.
Jeg kan udtrykke mig selv gennem Engelsk, Dansk og Tysk, men er også i stand til at forstå en smule Spansk, Svensk og Norsk.

I er velkomne til at kontakte mig for yderligere information omkring mig spillestil og/eller tidligere erfaring.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey Peeps :)

Ich suche ein Tribe in k55 oder k56. Ich bin nicht ganz neu in diesem spiel, weil ich habe erfahrungen von tribalwars.net , wo ich auf w2 und w10 gespielt hat (und auf anderes)
Ich möchte gern mit ein aktiv Tribe in k55 oder k56 spielen, aber ein neue etablierte Tribe in mein area ist auch ok, aber nur wenn es ist gross in ein anderes area.
Ich spreche ein bischen English, Dänish und Deutsch, aber ich kann auch ein bisschen Spanish, Swedish und Norwegish.

Bitte ein mail senden wenn ihr frage habt um wie ich spiele und/oder meine erfahrung von früher.
 
Senest redigeret:
Top