serven skal køre til ende med det vinder krav

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er en medalje hvor den tæller en enhed for en, men mb udregnes som nævnt i denne tråd. Milits er kommet til siden, men de tæller som spyd i alle henseender, undtagen mht at de ikke kan bygges eller sendes ud af byen. Dertil er det så kun at gange tallene ud med antallet af enheder der står der er på en verden. Dette hentes som du sikkert ved fra stats siden.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor du mener de fleste har det samme, du er dog velkommen til at ligge eksempler ind på det du mener :)
Det foaly og flere andre har sagt er korrekt. Der tælles på forskellige måder, alt efter om det er befolkning, enheder eller modstandere besejret (mb) der beregnes.

Hvis du angriber og dræber en hær bestående af 1000 spyd og 1000 spejdere, vil de tælles som henholdsvis:
- 2000 enheder
- 3000 befolkning (1 spyd = 1 befolkning, 1 spejder = 2 befolkning)
- 5000 mba (1 spyd = 4 mba, 1 spejder = 1 mba)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så har jeg misforstået det du skrev tidligere, her lyder det nemlig som om du mener en farm-plads (befolkning) er det samme som mba.
Det var bl.a. pga. dette indlæg her under jeg mente du måske havde misforstået noget. Det beklager jeg :)


så du mener den giver meger ind en mba par farm plas

det stemmer bare ikke med det man kan se så kiger man på sin ejen er en mba en farm plas

giv os lige udreningen i gav mig den i starten der hvor det en til en men hvis det ikke passer så giv mig den rigtige
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
mod dine forudsiglser the-cleaner er det nu meget tæt på de 50 mil mba mer nøjagtige er den på 48,73 lige nu så 2 dage til så er det jo nok slut
og det tog jo ikke en gang ret lang tid ;)
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så nåede de 50mil! Jubii lidt godt at se at det var de rigtige som vandt ;-)

02.08.13, 09:53 skrev cleaner at det ville tage meget lang tid o_O Endnu engang tog du fejl min søde ven cleaner mussen :*
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
vi har for over 24 timer siden nået at have 50 mil mba men verdnen fortsæter ?
vad er grunden til det er vinder kravet lavet om eller ?
tror vi er mange der nu sider og undre os nogle udnyter lige pt det her til at komme højer i rang og set fra min side burte jeg måske bare begynde at adle igen
sup svare ikke på min tickets så ved sku snart ikke hvad man skal stille op
Complaints At The Next Desk 53,92 Mio.
og det hed 50 mil kom i sving og luk eller svar
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vi har for over 24 timer siden nået at have 50 mil mba men verdnen fortsæter ?
vad er grunden til det er vinder kravet lavet om eller ?
tror vi er mange der nu sider og undre os nogle udnyter lige pt det her til at komme højer i rang og set fra min side burte jeg måske bare begynde at adle igen
sup svare ikke på min tickets så ved sku snart ikke hvad man skal stille op
Complaints At The Next Desk 53,92 Mio.
og det hed 50 mil kom i sving og luk eller svar

Vinderkravene er opfyldt, derfor er verdnen er lukket her i eftermiddag, i henhold til vores retningslinier.

vh Ladybug
 
Top