Server slutning?

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Tror v1 og v2 snart slutter, men v3 kan vare længe endnu :)

... V1 kan stadig vare et år... Bare krigen kan sagtens vare langt over 2010... Så er der stadig de andre spillere og stammer... Så der kommer altså til at gå lang tid der... Ved ikke med v. 2 da det er længe siden jweg har været derinde.. Men vil da også lige sige at det kan meget nemt tage lang tid også!

Edit: Så har jeg lige et spørgsmål?? Hvad emd spilleren/stammen der vinder... Hvad sker der med dem? Altså får de en præmie eller spiller de bare videre som de gjorde før bare på andre verdner??
 
Senest redigeret af en moderator:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
... V1 kan stadig vare et år... Bare krigen kan sagtens vare langt over 2010... Så er der stadig de andre spillere og stammer... Så der kommer altså til at gå lang tid der... Ved ikke med v. 2 da det er længe siden jweg har været derinde.. Men vil da også lige sige at det kan meget nemt tage lang tid også!

Edit: Så har jeg lige et spørgsmål?? Hvad emd spilleren/stammen der vinder... Hvad sker der med dem? Altså får de en præmie eller spiller de bare videre som de gjorde før bare på andre verdner??

Saa vidt jeg ved er der ingen praemie andet en aeren :)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nedern :( Det ville da ellers være meget fedt hvis den stamme der vandt fik 3 plus point hver og den største spiller 5 :D

Jeg tror de fleste spillere der vinder ville synes at det var at goere grin med dem naar man taenker paa at de har brugt flere aar paa at spille den server.
 
Top