Sig noget pænt om spilleren over dig :)

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Titlen siger hvis det meste :p

Jeg synes der er for lidt positivt her på forum og for lidt der deltager herinde..så dette er et lille forsøg for at vise hvor søde og rare vi alle faktisk KAN være mod hinanden ;)

Idéen er enkel. Man skal sige noget pænt om den der har skrevet i tråden før en, det kan være om deres evner i spillet eller deres indlæg her på forum eller bare om ens indtryk af personen bag spilleren :D

For at dette ikke udvikler sig til en "jeg elsker mine stamme-venner"-tråd må man IKKE kommentere på spillere fra ens egen stamme. Det er faktisk eneste "regel" der er :p

Og forsøg at holde ironi og sarkasme på et minimum..I skal mene hvad I siger :D

Og ja..ved jeg fordi jeg har startet tråden ligner en der tigger om komplimenter, hvad kan jeg sige..jeg elsker dem og fedterøve klare sig godt ved mig :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jamen altså hende der har startet denne tråd er jo bare et dejligt og posetivt menneske "Fedterøv" men det passer :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
den spiller over ^^ er god til at komme med gode kommentarer og hvad jeg tror på er ærlige meninger
 

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
tjah spilleren over mig virker oprigtigt til at ville det bedste for hendes stamme. Så det må man respektere :)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg ved ikke meget omvedkommende, for ikke at sige intet, håber man kan kalde det noget positivt :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
mega nice spiller og kan kun se en lys fremtid for ham :D

Pænt af dig R.I.P. ;)
Men synes vi skal lade en anden få chancen :p

Det er stadig Ulven's tur til at modtage en lille positiv kommentar :)


Og synes det er super I er så dygtige til at tale pænt om hinanden :):):)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
som du vil :d

er der max limt på hvor mange man pæne indlæg man kan skrive???
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
som du vil :d

er der max limt på hvor mange man pæne indlæg man kan skrive???

vil da mene et, for ellers er det jo hele tiden de samme der skal have pæne ord, og dem kan man jo hurtigt løbe tør for til spillere man ikke kender så godt
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
som du vil :d

er der max limt på hvor mange man pæne indlæg man kan skrive???

Overhovedet ingen grænser for hvor flink du vil være :D
Men skal vi undgå de samme personer for alle de rare og søde ord, må vi nok begrænse os til at kommentere en, hvis vi selv allerede har fået et venligt ord med på vejen skrive den ovenover os der kun har fået én nederst i vores indlæg, så det stadig er dennes tur ;)

Ulven4569
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Personen over mig kender jeg ikke så meget til ;( Men personen er god til at skrive lange og gode indlæg...
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Personen over mig kender de fleste af visse grunde :D Da han er blandt de mest aktive herinde.....nej vent var ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Personen over mig er den eneste spiller i V4 der kan få mig til at køle af når jeg mister mit temperement hvilket abselut er noget af en bedrift og så er han sku bare alletiders :D

Nope..I er i stamme sammen..gælder ikke :D
Du er lidt slem til at bryde regler Dekani :p

Stadig Sir Angelo/Sir Stefans tur til at modtage søde ord ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er meget god til at give gode komplimenter, og er en meget god spiller :)

(Har stadig skrevet flest indlæg :D Men stoppede emd at skrive så meget da spamming blev forbudt :()
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Op:

Yderst aktiv i forum "mere før i tiden" Mener også personen har været spamkongen ^^
 
Top