Sig noget pænt om spilleren over dig :)

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er meget flink (lol det bliver svært xD Men det er godt for mine indlæg :p)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
spilleren over mig, synes jeg har en tildens til hele tiden at svare igen på den gode måde
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er meget god til at sige hvad hun mener, og det er også sandheden ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Vi skriver da pæne ting om spilleren over os.. Det er da det tråden går ud på (husk at skrive de pæne ting ;))
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja men pers havde lavet nogle regler dem valgte du så at være ligeglad med var så fint nok men sæt nu en grænse i stedet for at være 2 man der skriver kun så heller la tråden dø
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Tråden døde i nogle dage, og så levede jeg den op igen.. Det er da ikke vores skyld at andre ikke er online så de kan skrive.. Så vi skriver da bare, og så når de bliver online kan de jo skrive.. Det er jo heller ikke vores skyld at der ikke er så mange der skriver..
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
spamburg la nu hver med at komme med nogle undskyldninger tråden er gået ud i spam la den nu bare være i stedet for... -_-
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er enig med killer..det er ved at være en tråd jeg fortryder at havde startet..suk

Kvalitet frem for kvantitet..kan tænkes der ville være flere der gad deltage hvis de bare fik en chance. Er der ikke det, så har jeg det fint med denne tråd dør nu :p

Den kan jo evt. genoplives efter sommeren når flere er aktive igen :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. Der er ingen undskyldninger.. Men hvis du har problemer med tråden kan du jo bare lade være med at kommentere.. Som sagt er det ikke vores skyld de andre ikke skriver herinde, og vi gør det..

Jeg er enig med killer..det er ved at være en tråd jeg fortryder at havde startet..suk

Kvalitet frem for kvantitet..kan tænkes der ville være flere der gad deltage hvis de bare fik en chance. Er der ikke det, så har jeg det fint med denne tråd dør nu :p

Den kan jo evt. genoplives efter sommeren når flere er aktive igen :)

Hvordan kan de ikke få en chance?? De skal jo bare skrive herinde, så har de da været med i tråden, større er det problem ikke..
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
der er forskel på at prøve at holde tråden i gang og skide på de regler og tanker opretteren havde med tråden og så smide den over i retningen af rent spam -_-
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
.. Der er ingen undskyldninger.. Men hvis du har problemer med tråden kan du jo bare lade være med at kommentere.. Som sagt er det ikke vores skyld de andre ikke skriver herinde, og vi gør det..

Hvordan kan de ikke få en chance?? De skal jo bare skrive herinde, så har de da været med i tråden, større er det problem ikke..

Jeg giver op..(killer lad os vende tilbage til vores planer om at OVERTAGE VERDEN ved hjælp af nye helligdage)..spam away..meningen med tråden er fuldstændigt tabt på dig Spamburg :(

Hvem gider kommentere de samme spillere igen og igen og igen..tjaa med undtagelse af den åbenlyse undtagelse ^^..men fortsæt endelig. Jeg gider dog ikke læse denne mere, komplet spild af tid.
Hvis jeg ser nye navne ved tråden vil jeg måske give den endnu en chance..men ellers er den i mine øjne lig en død tråd.

Og nu blev jeg en smule for negativ i en tråd der skulle handle om det modsatte :eek:
Så vil bare sige..til dem der har deltaget og været så dygtige til at komme med gode kommentarer og lege efter reglerne..tak fordi I deltog, super at se vi kan være søde også :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Jeg synes det er sjovt at når i synes den er død at i bliver ved med at kommentere...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så lader vi tråden gå tilbage til sin oprindelige mening.

Følg nu opretterens retningslinjer, så alle kan få en mulighed for at få noget ud af det. :)
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Jamen, så vil jeg da prøve at starte det hele igen. ;)

Ikke meget at sige om storm, men du er sgu vildt til at holde orden på forumet! ;)
 

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Sy's da bare den person der oprettede tråden her fandt et TOTALT uforløst potentiale og de personer over mig er da osse helt sikkert nogle fabeltastiske mennesker, var det ikke fordi jeg var kvinde havde jeg da HELT sikkert født deres børn.....:D
 
Top