Sig noget pænt om spilleren over dig :)

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig (ikke LiamAird) kender jeg ikke så meget til, men ved at han er en god leder, og god spiller :)

(Hehe er jo spammerkongen :p Og jeg er blevet angrebet en del (bliver det ikke mere) så nu er jeg igang med at tage næste by :))
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kender ikke særlig meget til spilleren... men hvad jeg har hørt, er han da meget dygtig! :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Kender ikke til spilleren over mig, men tror han er meget god spiller, og han bliver sikkert en god spammer en dag.. OG han er meget god til at skrive noget pænt om spilleren over sig ;) :)

Hehe :) GO SPAMBURG!!! GO GO GO GO GO GO SPAMBURG!!!!

Jeg styrer som spammerkongen :D:D:D
 
Senest redigeret af en moderator:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
spilleren over mig (spambrug), vil jeg sige er verdensmester i spamming :) (hehe), men han har også god erfaring med selve spillet, og han er altid med (man kan ikke undgå at se hans navn i hvilken som helst verden) heldigvis^^
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Spilleren over mig er vidst en god leder, dog har han også lidt temperament og det er til tider også godt at have ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er MEGET erfaren, han er en rigtig god spiller, og man ville nødig komme i krig med ham :s ¨Han er også meget flink ;)

(Spiller kun på verden 4 :p Mne har spillet på alle danske verdner før ;))
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
spilleren over mig, er aktiv både her, der og alle vegne....på en positiv måde forståes
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er meget aktiv (osær herinde :D), han er giod til at lede en stamme også :)
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig, Spamburg, ved jeg ikke hvad jeg skal skrive om som ikke allerede er skrevet i denne tråd mange gange. Han virker som en flink nok fyr ^^

Witchdk derimod: hun er utrolig god til at holde stemningen oppe i en stamme og har utrolig meget tålmodighed og hun er en leder jeg ser op til :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Spilleren over mig er utroligt god til at lave Forum Profil(er) og er nok en af de mest posetive spillere jeg har mødt :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig (Dekani) er virkelig en spiller man kan se op til.. Han er en god leder og virklig god spiller..
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der hår vi så en af de få spillere jeg faktisk aldrig har brudt mig om at have som fjende :eek: Kan ikke andet end at give dig 12 taller over hele linien for dine skills IG!! :D

Har endnu ikke set en konto du ikke har kunnet håndtere med dygtighed og stil, så et stort bifald fra en gammel fjende og ven :cool:

- Og så kan jeg se at du stadig er lidt af en natugle, så mon ikke du når langt på V4?? :rolleyes:
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
hva dælen....alex89 :eek:

Spilleren ovenfor...var fanme svær at komme ind i hans byer (som fjende) - som allieret....så var han ALTID online når jeg skulle bruge hans forsvar til at nappe visse personers cleanere (som reglen EAT's)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
spilleren over mig er blandt de mest flinke, som jeg har fået lov til at skrive med :) Altid med en god humor og klar til kamp :)
 
Top