Signatur? Må jeg ligge det her?

Pure Knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så har jeg lige siddet og hygget mig med og lave en signatur, ved dog ikke om jeg vil bruge den da jeg ikke selv syntes den blev så vildt god.

men her:
pureknight.jpg


Så vil jeg lige høre en ting :)

må man sælge signature til folk i unis for et mindre beløb ressurcer eller bryder det reglerne?
så vidt jeg ved er det spil relateret ting der må "sælges" men ved ikke om dette går ind under det?

Nu vi er igang, så vil jeg lave lidt reklame for min stamme "NONC" "No Order No Controle" (vi er i verden 3) vi håber og kunne blive middel alliance, med en stærk ledelse og et godt sammenhold, ved ikke hvad der er normalt for alliancer her, men vil starte med 15-20 medlemmer og se hvordan det forgår derefter, har selv leder erfaring fra andre browser spil som jeg vil mene skulle kunne bruges her,

tilbud, alle der melder sig ind og er i stammen +en månede for free signatur samt indflydelse på alliance styret, vi er pt. 2
Men tjek det og alle er naturligvis velkommen i
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det ser sku da fedt ud :D
Kunne bare være endnu mere sejt hvis der var farver på den rider der.. men det er vel en smags sag :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Arh ja okay.. det var måske lige slemt nok.. prøv at gøre farverne lidt mere svage så de ikke er så kraftige som der =)
 

Pure Knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
sådanner syntes selv den skulle være i sort/hvid men det er jo som sagt smag og behag :)

Men

v1.2:
pureknightv12.jpg
 

Pure Knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Heh du må lige skrive, så kan du altid få lidt hjælp eller noget ^^ kender mange gode sider hvor "amatøre" kan lære noget om deres programmer og det er både basis og pro :) Og hvis du vil arbejde med redigering/design i virkeligheden bør du nok anskaffe dig photoshop da gimp kun kan ca 87% af hvad photoshop kan, og er meget nemmer og holde styr på så snart du har lært lidt her og der :)
men skriv hvis du mener du har brug for en hånd :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kunne være fedt hvis du lige kunne poste nogle links til div. sider :)
Og ang. photoshop.. så har jeg hørt at prisen løber op i 700$ :eek: har jeg sku ikke råd til xD
 

Pure Knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Heh så let slipper du ikke hvis ikke du er under uddannelse på deres annonce side står der:

* Upgrade from DKK 3,725.00
* DKK 2,980.00 ex VAT
* Full from DKK 11,637.50
* DKK 9,310.00 ex VAT

så er en lille smugle mere hvis du vil arbejde med det fuldt ud :)

Men lidt render sider:
http://planetrenders.net/
kort: den bedste side jeg nogensinde er støt på, deres forum er pro, grip/photo shop og alle andre redigerings programmer, de kan lære dig meget da nogen af dem har leget og arbejdet med programmerne siden de udkom i sin tid :)

http://browse.deviantart.com/

Her kan du finde flotte billeder du vil arbejde videre med samt nogle andre mindre noiset bushes end dem du arbejder med lige nu ;) brug søg knappen og find stort set hvad du vil :)

http://gamerenders.com/

de lidt mere nørde renders :) men smag og behag,

http://www.3dshop.com/display.php?category=1001
flotte billeder der kan give noget effekt på baggrunden,
ved brug af dine lag kan de give en ufattelig flot effekt,


hm ja grimp bushes har jeg ikke så meget erfaring med men søg på google så står der vel en 100.000 sider med dem ;) og det er bare kigge lidt omkring og se hvad du mangler,

så er kort tale ^^

Ved ikke hvad du har lært indtil nu, men en god ide er og lære noget om lag, så kan du sammensætte billeder som mit er også bushe så figur/model kommer ind i billedet med liv og følse,
så lidt effekter,

når jeg laver en signatur eller et billede starter jeg med,

1: finde render der omhandler min ide,
2: kigger på billedet og laver en passende baggrund,
3: busher foran billedet så render kommer ind i billedet samt baggrund,
4: smider et overlayer ind så billedet ikke for den falske effekt der kan komme hvis du bruger programmernes normale effekter,
5: kigger på det og retter detaljer
6: kigger på det,
7: retter det sidste (kan være det skal laves helt om) ellers er det bare super.

Det vigtigste er du giver dig selv kritik for ellers bliver du ikke bedre ;) og efter noget tid vil du finde ud af lige meget hvor meget bedre du bliver, bliver det aldrig godt nok :) nogen vil altid råbe godt gået eller naah det er ikke okey, men så længe det ser ud som du vil have det er det færdigt ;)

så ved min syntes jeg stadig sort/hvid er bedst selvom v1.2 også blev god :)

Men fight for it ^^ det er ikke så svært når du først kan det basise ;)

skriv hvis du mangler hjælp til noget kender os lidt til grimp (meget minimalt) da det var det program der lærte mig jeg ville være multimediegrafiker :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hold da kæft :)
Jeg tror sku lige jeg vil bruge de sidste 2 timer af dagen på at læse de forskællige sider igennem :D

Og tak for de gode råd.. jeg vil helt sikkert udnytte dem :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har også hørt om et prigram der hedder photoscape det er ret godt det kan lidt mere end gimp (har jeg hørt) og det er helt gratis
 
Top