sin egen verden

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hej kunne i ikek gøre noget aller dette her men bare hvor man lige opretter sig og hvor man kan spille mod en computter..

hvor man kan indstille den til fx til 20 højst eler mere.. og så styre man sig selv.. og kan lave en stamme og så spille i ens egen verden og hvor man selv bestemmer hvor meget en lage rkan rumme og hvor mange tropper man kan nå op på osv det gøre man lge inden man starter ens verden op så man også har noget sjovt i det :) eller hvor man akn lave en elelr flære baner hvor fx jeg laver en bane og så kan folk søge ind om man må komme ind.. så acc jeg elelr afviser og så kan han lave sin egen stamme eller være emd i min stamme elller man kan være 4 på en verden og så se hvemd er bygger sig først op og for overtaget alle byerne i området fx så kan kordinantet være på størlse med 2 x en kordinat..


måske noget i denne her stil http://www.youtube.com/watch?v=doPuWtLQfhg


men håber i forstår hvad jeg menner er ikek godtil at forklare men vil sætte pris på det ogfolk vil lære spillet bedre dem som ikek er meget gode.. og der skal smides bb byder inden sillet starter fx 50 bbbyder spredt rundt eller hvor meget man nu indstelire det til :9.. men ikek noget hvor ma kan finde d man har oprettet under verden 1,2,3,,5 og 6 men et andet sted man lige trykker og an kan kun oprette en af gangen og man skal slette den ene elelr deaktivere den og kan man lave en til efter en uge elelr 24 timer? håber i forstår mig så vil ejg blive enormt glad :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du er altså bare for sej Boss
rofl.gif
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Synes du :D.. Ej det kunne da være ret hvis vi kunne få det frem :). Kan dog ikke lige se klippet nu, for er på en com hvor internettet er ekstremt langsomt. Og hvis man går på youtube bliver det mere langsom :mad:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hahaha onde i er alle sammen XD

men forstår i min ide osv? ??

det er som multiplayer :D eller singleplayer ;)


single player er der andre ting og sager emn mulitige player kan du få folk ind vis du har oprettet verden så inden du opretter verden

skal du udfylle felter osv med fx..


: hvor meget skal lagert rumme *50,000*

hvor meget skal farm være *100,000*

hvor hurtigt skal tropper begvage sig* standart hutiger eller langsommere.


hvor meget burde træ,ler og jern kunne komme på max 5,000 højst level osv osv OSV!


forstår i :D
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg tror vi alle forstår hvad du mener boss :)

Men jeg tror det et par stykker synes er lidt svagheden ved idéen er at tribal wars er et socialt spil, så fjerner du de andre spillere er det ikke længere tribal wars ;)
Og delen med at kunne selv invitere andre ind og spille, ville jo i princippet være som at speed-serverne blev mulige at reservere og selv beslutte indstillinger på, udfordringen blive meget mindre hvis du KUN behøver at spille sammen med de du kan lide og ikke også skal kunne finde måder at eksistere på samme verden med de du måske er knap så enige med :p

Tanken om at disse verdener skulle gøre folk til bedre spillere kan jeg overhovedet ikke se. Man vil vel altid lære mere ved at havde andre at diskutere forskellige strategier med og hvis man sørger for at spille med lidt forskellige fra gang til gang, vil man forhåbentlig lære lidt af dem og de af dig, og dermed bliver man bedre :)
Og uden modstandere til at udfordre en og tvinge en til at måtte være på tæerne synes jeg det vil blive frygelig kedeligt :(
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det kunne være fedt.. Så lære de nye spillet at kende... Jeg synes det kunne være en rigtig god ide.. men en tilføjelse er at man kan vælge sværhedsgrad på modstanderne..;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fed ide så kunne man starte op måske 5 spillere mod 10 bots også nakke dem men self uden premier :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja lige præcis.. jeg synes det ville være mega fedt.. og hvis man synes at det bliver asocialt kunne man jo (som er nævnt) gå ind med nogle venner og lave en stamme...
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvad er det fede ved at nakke bot's som ingen følser har???

Vil hellere nakke spiller, så man kan se deres følser og reaktioner, end at spille med en flok bot's som spiller som F.eks. Miss og boss kan klare.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Haha... så kan man lave noget så de sender tude mails (kan ikke lige huske hvad de hedder) så ville det problem være løst ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jep.. han afgører dette... Men tror det bliver et nej.. det vil komme til at fylde meget, og det vil tage meget lang tid at lave..
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kommer aldrig til at ske. :)
Der er sgu for meget arbejde ved det, som spamburg er inde på.

Og det er jo ikke fedt at spille mod bots. Det lære man jo intet af.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kommer aldrig til at ske. :)
Der er sgu for meget arbejde ved det, som spamburg er inde på.

Og det er jo ikke fedt at spille mod bots. Det lære man jo intet af.

Jo måske lidt. Hvis man ikke kender spillet så kunen det være en god start for dem som aldrig har spillet før.
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad er det fede ved at nakke bot's som ingen følser har???

Vil hellere nakke spiller, så man kan se deres følser og reaktioner, end at spille med en flok bot's som spiller som F.eks. Miss og boss kan klare.

HAHA mega morsomt :p..


og nej jeg kan da godt klare lidt pres :p
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Boss tror du seriøst på at, en social spil, vil gå hen og blive mindre social bare fordi en flok spiller har haft en smule modgang???

Ideen er fin nok, men nu hvor Dk's TW server ikke har alt for mange spiller, så vil jeg tro at hvis din ide kom igennem så vil de spiller blive nedsætte, og det er jo ikke godt for spillet eller profitten til inno's lommer.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Som andre er inde på, så er Tribal Wars et socialt spil, og Innogames vil ikke give hverken serverplads eller tid og kræfter på, at folk kan oprette egne "baner" og selv ændre konfigurationer eller andet. Deres spil er sat op efter flere års planlægning, og ideen med det hele er jo præcist, at det skal være stammekrige for alle (ergo Tribal Wars). Hvis man ved hvordan, kan man jo altid lave sin egen private server med spillet og lege. Men det må så heller aldrig komme online på nettet, da der så venter en kæmpe retssag.

Så desværre venner, dette kommer aldrig til at ske.
 
Top