Situationen i Verden 2

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kære spillere,

Vi er godt klar over, at der efterhånden ikke er så meget modstand tilbage på verdenen eftersom over 80% af byerne ejes af allierede stammer.

Vi har kontaktet Innogames og spurgt efter en løsning, men verdenen kan hverken genstartes eller lukkes. Det eneste vi kan sige til jer efter dette er, at der jo kun kan være én stamme som kan vinde verdenen. Så i må jo beslutte om i vil fortsætte i samme stil og ikke komme ret meget videre, eller forsøge og gå efter det endelige guld med jeres individuelle stamme. ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det anede mig at det var det der ville blive svaret og grunden til at jeg stoppede med at spille på den verden.

Den ide som opstod for et års tid siden, hvor alle samlede sig i kæmpe store forbund, og ingen ville slås mod hinanden for at udgå et blod bad, er dræbende for spillet.

Jeg er spændt på at høre hvad de få aktive spillere nu vil gøre, da top 50 stort set er samlet i en stamme. Vil de nu begynde at slås mod hinanden efter lang tids troppeopbygning?

Venter spændt;)
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Leder

Synes det er fuldstændig tåbeligt at lade v2 køre, der er jo ingen ide i at spille et spil, hvis dette ikke kan vindes..
Jeg har hele tiden haft for øje at spillet grundet muligheden for stamme dannelse og forbund, gik ud på at samle et stærkt forbund der kunne styre hele verdenen..

Og forstår da godt at dem det gik ud over, ikke fandt dette sjovt, men det skal siges at da krigen startede var DDE og TW på samme størrelse som deres modstandere VOR og DFS..

Nu har vi udslettet enhver modstand og ønsker derfor denne verden genstartet, og hvis Innogames kan igangsætte verdener kan de vel for guds skyld og finde ud af at lukke dem igen;)

Ellers søger jeg en kontorepræsentant, som kan sitte fra 01-06-2010 til 01-06-2999:D
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Det må da være i Innogames interesse at holde folk interesseret i spillet?
Kan slet ikke begribe hvorfor de kan arbejde imod os i denne situation...
Folk stopper på stribe fordi der intet sker! Det er jo snart mere blodigt at spille The Sims...
Jeg mistede personligt lysten da det hele pludseligt stod stille, og nogle folk vil sikkert prøve at argumentere mod det jeg siger, men kan man ikke lave noget så enkelt som at smide en afstemning op omkring genstart?
Dem der pt bliver bekæmpet må da også snart have en interesse i at starte på en frisk?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
det er tåbeligt at starte verdenene forfra uden at man venter lidt og ser om der sker noget nyt eller ej.
så giv dem en uges tid og hvis dde stadige væk styre V2 så kan i snakke om at restarte V2
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg synes bare der skal komme en krig mellem de stammer, og den stamme der står sidst tilbage har vundet verden 2... altså det er sådan i kan få den restartet.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
En verden kan jo sagtens vindes hvis man følger reglerne - og jeg har jo længe advaret om at man ikke skal regne med at vinde v2 ved at satse på at få lavet reglerne om.

Jeg har haft svært ved at komme igennem med det budskab, idet der har løbet et sejlivet rygte om at en verden kunne vindes hvis et forbund havde 90 % af byerne på verdenen - men det har hele tiden været en hjemmestrikket regel, og man skal ikke regne med at innogames vil indføre den regel - for det ville ødelægge spillet og det vil kunne betale sig at lade være med at angribe hinanden for at vinde.

Som reglen hele tiden har været det - vinder en stamme, hvis den bliver så meget større end de øvrige stammer at den kan siges at være så dominerende at ingen andre stammer kan udfordre dem. (og dette kan ske hvis de har væsentligt mindre end 90% af byerne).

Derfor har jeg hele tiden forsøgt at forklare det tåbelige i at der begyndte at komme en lang række stammer, der hed DDE-xx. Det kunne jo teoretisk være sådan at alle stammerne på serveren ville komme til at hedde noget med DDE-xx, men det ændrede ikke på at alle stammerne i sidste ende skal kæmpe mod hinanden for at finde den endelige vinder.

Lige nu hedder de dominerende stammer alle sammen noget med DW, men der er ingen af DW-stammerne der kan siges at være dominerende. Derfor skal DW-stammerne ud i en sidste krig om hvem af dem der skal vinde før spillet kan vindes. Jeg synes det er godt at innogames holder fast i deres regler og ikke bøjer sig for pres for spillere der ønsker at bruge serveren som et avanceret datingsite, og til med vil have serveren genstartet i utide, fordi de ikke ønsker at slås mod hinanden.
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Mester

Opaw: Du er jo bare sur over at i blev revet fra hinanden, og jeres side havde til at starte med præcis lige så mange søsterstammer eller forbund, som vi havde..
At vi så har kunne trække os ud som vindere er jo ikke vores skyld..

Ideen i at man kan have et tæt og godt forbund er jo fuldstændig ligegyldig hvis dette ikke regnes som en stamme..
Og det er jo en syg tanke at 40 spillere skulle eje 90% af kortet, det er netop har glæden går af spillet, hvis det er umuligt at vinde er der ikke nogen ide i det..

Folk snakker altid om at det har er tribal wars og ikke tribal hugs, men der er ikke meget war over det, hvis krigen ikke kan vindes..

Som tidligere nævnt er DW totalt suveræne, vi har 49 top 50 spillere og vi ligger 1-5 pladsen blandt stammer;)
Der er ingen ide i at fortsætte denne verden, og vi kan sagtens fortsætte med at nakke de sidste sporadiske forsøg på modstand, men at vi i DW som har kæmpet side om side i et år skulle begynde at bekrige hinanden er en pervers tanke..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Opaw: Du er jo bare sur over at i blev revet fra hinanden, og jeres side havde til at starte med præcis lige så mange søsterstammer eller forbund, som vi havde..
At vi så har kunne trække os ud som vindere er jo ikke vores skyld..

Ideen i at man kan have et tæt og godt forbund er jo fuldstændig ligegyldig hvis dette ikke regnes som en stamme..
Og det er jo en syg tanke at 40 spillere skulle eje 90% af kortet, det er netop har glæden går af spillet, hvis det er umuligt at vinde er der ikke nogen ide i det..

Folk snakker altid om at det har er tribal wars og ikke tribal hugs, men der er ikke meget war over det, hvis krigen ikke kan vindes..

Som tidligere nævnt er DW totalt suveræne, vi har 49 top 50 spillere og vi ligger 1-5 pladsen blandt stammer;)
Der er ingen ide i at fortsætte denne verden, og vi kan sagtens fortsætte med at nakke de sidste sporadiske forsøg på modstand, men at vi i DW som har kæmpet side om side i et år skulle begynde at bekrige hinanden er en pervers tanke..

Ja lige præcis.. Du kom faktisk selv med grunden til at i burde gå i krig..
Jeg synes så det ville være noget helt andet hvis det var DW og ÉT akademi!! Men ikke DW, og masser af forbund!
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det er sgu noget komisk det her.

Jeg ved hvem der vandt
De ved hvem der vandt

Hvorfor hulen kan innogames så ikke også se det....

og tillykke til vinderne her fra witchdk og !TUD!
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Mester

Om vi så kun havde DW og ET akademi ville vi stadig være suveræne.. Det ville ikke ændre særligt meget på status quo..
Og kan ikke se hvor du finder grunden til at vi spillere der har kæmpet side om side i lang lang tid, nu pludselig skulle begynde at tæve løs på hinanden, situationen på v2 (at vi har det totale overherredømme) er noget alle DW's spillere sammen har opnået, så kan ikke se hvorfor vi så skulle til at smadrer hinanden..

Og forstår egentlig ikke hvorfor spillere der knap nok spiller på v2, pludselig skal til at gøre sig til dommere over dens udfald..
Kan i ikke være ligeglade med hvordan vi i DW spiller, (det må dog anses for at være en ganske effektiv måde), og så spille på den måde i finder bedst..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. Kan denne diskusion virkelig være så svær?? Nu har selve innogames sagt det.. Det burde da være nok at man overhovedet GIDER at henvende sig til dem om sådan noget..
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg syntes det er sjovt at Globalhug aka DW syntes reglerne skal ændres så man kan nøjes med at lave 50 stammer af 40 medlemmer i en verden. For derefter at sætte sig ned i den verden i en fin lille rundkreds og ryge sjov tobak, klappe hinanden på ryggen og sige vi er alle vindere tillykke. TAG JER DOG SAMMEN!!! I er et stort forbund som har vundet en ud af mange krige og når der så stadig er en kamp at kæmpe så tuder i over et der er et slag for meget at kæmpe :confused: Når i spiller skydespil eller RTS spil kæmper i så ikke også imod venner? eller sætter i jer også alle på samme side og forventer at der kommer en kamp ud af den blå luft? Og ja jeg ved da godt at du kan kæmpe imod andre klaner etc over nettet, men gæt en gang hvor jeg vil hen med den udtalelse :rolleyes:
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er meget fint at i alle sammen dominerer verden, men verdenen kan kun vindes af en enkelt stamme. Hvis en masse stammer kunne vinde verdenen sammen hvad ville pointen saa vaere i at have et maks medlemstal per stamme?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Opaw: Du er jo bare sur over at i blev revet fra hinanden, og jeres side havde til at starte med præcis lige så mange søsterstammer eller forbund, som vi havde..
At vi så har kunne trække os ud som vindere er jo ikke vores skyld..
NO blev ikke revet fra hinanden - Den stamme blev opløst fordi vores folk kede sig skråt ned af stolen for de der ikke var nogen kampe i verden 2, og vi mistede tålmodigheden og gad ikke vente længere på at komme til at spille finalekampene.

Det er også rigtigt at da andre stammer begyndte at få en helvedes masse søsterstammer, var vi nødt til at følge trop for at overleve - Vi var dog hele tiden klar over at det var stamme mod stamme, og at vores 40 bedste spillere på et tidspunkt skulle samles i en stamme, der så skulle deltage i finalen. Det trak bare så længe ud med at spille finalen at vi trak os fra turneringen.

Ingen kan endnu trække sig ud af verden 2 som vindere, da finalen ikke har været spillet endnu - det har innogames slået fast nu.

Ideen i at man kan have et tæt og godt forbund er jo fuldstændig ligegyldig hvis dette ikke regnes som en stamme..
Lige præcist! Det er jo det jeg har prøvet at sige hele tiden - Det er samme mod stamme.

Det svare til et hvert andet verdensmesterskab - først spilles en kvalifikationsrunde og dernæst en finale. Ideen om at man nægter at spille finalen og erklærer alle der klarede kvalifikationsrunden for vindere er simpelthen tåbelig og har aldrig være andet en tåbelig.

Og det er jo en syg tanke at 40 spillere skulle eje 90% af kortet, det er netop har glæden går af spillet, hvis det er umuligt at vinde er der ikke nogen ide i det..
Endnu en gang må jeg give dig ret. Den 90%-regel som nogen har argumenteret for er også total urealistisk og tåbelig.

Igen er det som et hvert andet verdensmesterskab - man kan godt blive verdensmester i fodbold uden at have scoret 90% af målene i hele turneringen.

Folk snakker altid om at det har er tribal wars og ikke tribal hugs, men der er ikke meget war over det, hvis krigen ikke kan vindes..
Tribalwars kan godt vindes men ikke uden at spille finalen.

Som tidligere nævnt er DW totalt suveræne, vi har 49 top 50 spillere og vi ligger 1-5 pladsen blandt stammer;)
Der er ingen ide i at fortsætte denne verden, og vi kan sagtens fortsætte med at nakke de sidste sporadiske forsøg på modstand, men at vi i DW som har kæmpet side om side i et år skulle begynde at bekrige hinanden er en pervers tanke..
Jeg ved godt at der har været specielt en spiller i verden 2 der har talt godt for sin sag, og har givet indtryk af at når bare man var mange nok ville man kunne få innogames til at ændre reglerne - men det har heldigvis vist sig ikke at være tilfældet. På et tidspunkt, hvor denne persons stamme stod som klar vinder tilbød jeg ham endda mesterskabet men afslog - og nu er der ikke nogen klar vinder mere.

Som sagt glæder jeg mig til at følge finalen - når den kommer.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er nogen der har opfattet mine indlæg som at jeg er sur - men det er jeg langt fra - Jeg er oprigtigt nyskærrig.

Det er rigtigt at jeg sad som stammeleder i NO, og jeg som sådan ikke ville være med til at oprette en sådant kæmpe alliance, fordi vi mente at det tog fokus væk fra målet med spillet - at lave en stamme der kunne stå alene og vinde serveren.

På et tidspunkt måtte vi erkende at den kæmpe alliance var en succesfuld taktik til at få skilt en masse stammer fra, så at det kun ville blive stammerne i den store alliance, der står tilbage til finalen. I den situation var der ikke andet at gøre end at joine alliancen, hvis vi ville være med i finalen.

Vi var dog en del, der stadig så det problematiske i den taktik, nemlig at når man på den måde var kommet frem til 4 stammer, som skulle stå i finalen - ville man pludselig skulle opløse alliancen for at finde en vinder. Derfor valgte jeg og en række andre at stoppe.

Situationen er nu den at der kun er 4 betydende stammer tilbage, som alle er i forbund med hinanden. Jeg er derfor meget nyskærrig for at se hvordan de 4 stammer vil løse opgaven med at finde ud af hvem af dem der skal vinde.

Jeg kan også forstå at der er mange der har troet at spillet ville være slut, når et forbund dominerede verdenen, og jeg kan godt forstå at de er skuffede nu, for det har været et hårdt slid at lave det kæmpe forbund.

Men spillet hedder altså "stammekrig" og ikke forbundskrig. Der skal findes en stamme der kan vinde serveren før spillet er slut.
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Mester

Jamen jeg er skam også ganske spændt på hvordan vi får det løst, men selvom vi tog de 40 bedste spillere fra v2 og samlede dem i en DW stamme ville vi stadig dominere v2..
Og synes det er fantastisk at høre alle mulige spillere, som intet har med v2 at gøre, lige pludselig skal til at kommentere på alt muligt..

Hvorfor blander i jer ikke uden om hvordan vi spiller, hvis i synes det er forkert at have en stamme og nogle forbund, så fint med mig, der er jo ingen der tvinger jer til at spille på v2 og da slet ikke at bekymre sig om den..

Og alt det snak om finale mig her og finale mig der.. Men for at blive i den terminologi så vil jeg mene at semifinalen var krigen mellem TW og DDE på den ene side og VOR og DFS på den anden og finalen var krigen mellem DW og TUD, så der fik du din finale opaw:)

Men er egentlig træt at at skulle diskutere dette med spillere der er fuldstændig ubetydelige for v2, i må hjertens gerne have jeres mening om v2, men i kan jo bare komme derind om kæmpe hvis i ikke synes der er krig nok..

Vil dog også lige sige at DW'ernes MBA placeringer vidner om at vi ikke er en tribalhug stamme..

Men hvis der er mere kan i jo kontakte mig ingame;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jamen jeg er skam også ganske spændt på hvordan vi får det løst, men selvom vi tog de 40 bedste spillere fra v2 og samlede dem i en DW stamme ville vi stadig dominere v2..
Og synes det er fantastisk at høre alle mulige spillere, som intet har med v2 at gøre, lige pludselig skal til at kommentere på alt muligt..

Hvorfor blander i jer ikke uden om hvordan vi spiller, hvis i synes det er forkert at have en stamme og nogle forbund, så fint med mig, der er jo ingen der tvinger jer til at spille på v2 og da slet ikke at bekymre sig om den..

Og alt det snak om finale mig her og finale mig der.. Men for at blive i den terminologi så vil jeg mene at semifinalen var krigen mellem TW og DDE på den ene side og VOR og DFS på den anden og finalen var krigen mellem DW og TUD, så der fik du din finale opaw:)

Men er egentlig træt at at skulle diskutere dette med spillere der er fuldstændig ubetydelige for v2, i må hjertens gerne have jeres mening om v2, men i kan jo bare komme derind om kæmpe hvis i ikke synes der er krig nok..

Vil dog også lige sige at DW'ernes MBA placeringer vidner om at vi ikke er en tribalhug stamme..

Men hvis der er mere kan i jo kontakte mig ingame;)

Lige præcis.. Og der er heller ikke nogen der tvinger os til at lade vær...
Synes da det er sjovt, at du ikke gider at høre på os bare fordi vi er uenige med dig.. Jeg tror at hvis vi var med dig, ville du synes at det var fedt at, vi kommenterede herinde..
Men det kan da ikke være rigtigt at samle sig i et kæmpe forbund, og derefter erklære sig sejren bare fordi der ikke er mere modstand.. Så gå dog i krig i stedet for det piveri..
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Mester

Jamen spamburg jeg synes da du skal opfordrer dine medlemmer til at angribe de stammer i har forbund med..
Det lyder som om du er stor tilhænger af denne tanke..
Så må du jo forklare dine forbund at i angriber dem fordi i ikke vil pive;)

Og i er da også velkommende til at kommentere alt det i vil og også at være uenige, men i taler jo bare mod bedrer vidende når i ikke er en del af v2..
Det er for mit vedkommende utænkeligt, at ville kommentere på noget jeg i realiteten ikke ved særligt meget om..
Men kan se på forum at du åbenbart ser det, som din hellige pligt at kommentere på alt hvad der overhovedet sker:D
 
Top