Slut

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så er den verden vist færdig, er der nogen grund til at vente 90 dage når vi har 97.7% af alle byerne?
 

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Jeg synes også det virker lidt åndssvagt at I kommer til at ende med 100% af byerne og alligevel skal vente i over 80 dage før det slutter.
 

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes også det virker lidt åndssvagt at I kommer til at ende med 100% af byerne og alligevel skal vente i over 80 dage før det slutter.

Håber da de slutter den når vi når 100% Der er jo alligevel ingen af os der bruger pp mere, så de tjener ikk meget på os :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Håber da de slutter den når vi når 100% Der er jo alligevel ingen af os der bruger pp mere, så de tjener ikk meget på os :)


Reglen om at der skal gå så mange dage før det slutter, er nok netop for at forhindrer at der sker det som der er gjort i denne verden.

Den var vel allerede afgjort efter et par uger. De største spillere slår sig sammen, og dem der har fået en god begyndelse af den ene eller anden årsag løber med det hele. Det er lidt anderledes i en flagverden, men i en verden hvor man vinder den på dominans har man ikke en jordisk chance for at hente det igen. Bliver det samme i verden 18 nu, selvom det er under andre omstændigheder. Verdner man vinder på dominans bliver hurtigt alt for ensidige og umulige at ændrer.

I har da sikkert spillet godt og alt det der, og det drejer sig naturligvis også om at vinde. Jeg har dog stadigvæk svært ved at forstå hvad i selv får ud af at spille tribalwars, når i slår jer sammen fra rang 1-10 og kører den hjem derfra. Der er ingen udfordring i det. Den eneste verden der rigtig er spændende og har været spændende fra verden 15-18 er verden 16, som jeg heldigvis selv er en del af. Det ser ud til at den bliver lang, og der får man en mulighed for rent faktisk at spille spillet.

jeg tror ikke på at verdnen bliver stoppet, da folk i fremtiden ville kører det på samme måde. Det har været nævnt før i verden 18 da spillet blev smadret af folk der omgik reglerne. Ikke brød reglerne, men udnyttede dem. Så må de leve med at de sidste 100 dage bliver decideret uden kamp, og det samme kommer i til. I sidste ende er det vel også det eneste rigtige. Regler er regler. I valgte at samle alle "topspillerne" i et forholdsvis tidligt stadie af verdnen. Det ville unægtelig få den betydning at den blev afgjort langt før hensigten. Derfor den nuværende situation.

På samme måde som i kunne rekruterer jer til at have en kæmpe fordel, og at det ikke er et brud på reglerne, på samme måde skal reglerne overholdes angående verdnens levetid.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Knights Templar.. der er et par ting du ikke ved om Blame..

Blame blev skabt af 3 spillere.. Freeney, og senere hen Wildere og jeg selv, Azazel/Snehvide.
Stammen var faktisk en udbryder stamme af 4 allierede stammer.. Vi valgte at gøre dette pga. interne ting, men vi var klart ikke den største stamme i verdenen! vi kæmpede os frem til det.. selv da vi skulle imod @MK (STARK), som var en stor trussel efter rygter.. Vi udgjorde dog åbenbart nok skade i starten af krigen, til at tage den hele vejen.

kend din historie før du siger sådan noget om os.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Knights Templar.. der er et par ting du ikke ved om Blame..

Blame blev skabt af 3 spillere.. Freeney, og senere hen Wildere og jeg selv, Azazel/Snehvide.
Stammen var faktisk en udbryder stamme af 4 allierede stammer.. Vi valgte at gøre dette pga. interne ting, men vi var klart ikke den største stamme i verdenen! vi kæmpede os frem til det.. selv da vi skulle imod @MK (STARK), som var en stor trussel efter rygter.. Vi udgjorde dog åbenbart nok skade i starten af krigen, til at tage den hele vejen.

kend din historie før du siger sådan noget om os.

Jeg kender min historie så udmærket tak. Jeg spillede selv den verden fra dag 1. Ja, der går rygter om hvordan det stammeskift fandt sted, men det ved jeg til gengæld ikke nok om, så det vil jeg ikke komme nærmere ind på.

Hvad jeg skrev var sådan set ikke at miskrediterer jeres sejr. Blot at konstaterer at regler er regler og så påpejede jeg at det samme er sket i v.17 som der er så mange andre steder. med hensyn til AMK så ved jeg dog at flere stoppede på grund af deres virkelige liv og ikke grundet jeres angreb. Til sidst blev det håbløst med de folk der var tilbage og så stoppede de sidste.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og i tilfælde af at nogen skulle kigge mine egne statistikker igennem, så ja... Jeg blev udraderet af zombie og mistede alle mine byer. Så jeg stoppede ikke "frivilligt" eller hvad man nu eller kan sige :)
 

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
knights templar, det var enten en af de mest forhastet post jeg længe har set, eller den mest ignorante post jeg længe har set .. At sige vi kun tog top spillerne ind er jo helt væk :) Da mig, Wildere og Azazel startet Blame, havde vi samlet 4-5 byer .. Vi 3 snakkede godt sammen, og vidste vi alle var aktive, mens vi lå samme område .. Og da vores stamme dengang (TG) havde iap eller alliance med alle, kunne vi kun tage BB byer, hvilket vi ikke syntes var iorden, imens virkede ledelsen som om de var ligeglade med hvad vi mente, derfor besluttede vi at lave en stamme uden ledelse, hvor alle havde ligemeget at sige..
Og selv efter vi lavede Blame, prøvede i jo at få os over til jer.. Og spiller da ikke hellig nu, det var fristende at joine jer, så vi kunne lukke denne verden efter 1 måned, men Wildere fik trumfet igennem at det ville være for kedeligt hvis vi bare gik med jer.. Så syntes det er lidt weak af dig, at du giver os skylden for den måde den her verden sluttede, når i nu selv prøvede at få os med over til jer..
Og nu spiller jeg normalt ikk på .dk, ved ikke hvad du hentyder til når du snakker om v17 etc. Men den her verden havde intet med flag at gøre, resultatet reflekter aktiviteten på den her verden.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
knights templar, det var enten en af de mest forhastet post jeg længe har set, eller den mest ignorante post jeg længe har set .. At sige vi kun tog top spillerne ind er jo helt væk :) Da mig, Wildere og Azazel startet Blame, havde vi samlet 4-5 byer .. Vi 3 snakkede godt sammen, og vidste vi alle var aktive, mens vi lå samme område .. Og da vores stamme dengang (TG) havde iap eller alliance med alle, kunne vi kun tage BB byer, hvilket vi ikke syntes var iorden, imens virkede ledelsen som om de var ligeglade med hvad vi mente, derfor besluttede vi at lave en stamme uden ledelse, hvor alle havde ligemeget at sige..
Og selv efter vi lavede Blame, prøvede i jo at få os over til jer.. Og spiller da ikke hellig nu, det var fristende at joine jer, så vi kunne lukke denne verden efter 1 måned, men Wildere fik trumfet igennem at det ville være for kedeligt hvis vi bare gik med jer.. Så syntes det er lidt weak af dig, at du giver os skylden for den måde den her verden sluttede, når i nu selv prøvede at få os med over til jer..
Og nu spiller jeg normalt ikk på .dk, ved ikke hvad du hentyder til når du snakker om v17 etc. Men den her verden havde intet med flag at gøre, resultatet reflekter aktiviteten på den her verden.

At sige jeg er ignorant for at komme med den kommentar siger vidst mere om dig selv. Så vidt jeg husker så var du rang 1 i starten af spillet. Nu har jeg ikke tjekket op på det på stats, men i var vidst alle tre af forholdsvis høj rang. Det var ikke ligefrem fordi i tog spillere ind der lige kunne snige sig ind i top 100. Så var i måske nok kun tre spillere da i startede. Senerehen løbende kom blame til at bestå af spillere udelukkende fra top 10 og i hvert fald top 20.

Mener i helt seriøst at der på noget tidspunkt har været tvivl om udfaldet af den her verden, da den reelt gik igang? Med hensyn til at du mener jeg er weak, så har jeg ingen ide om hvad du hentyder til. Jeg havde min egen stamme langt henne i spillet lige fra starten, og jeg har aldrig haft kontaktet dig eller nogen andre fra blame om at i skulle ind i min stamme. Jeg går ud fra du mener AMK? Det aner jeg intet om. Da jeg gik med i AMK, var det udelukkende fordi at der intet andet alternativ var, i forhold til at i allerede havde fuld kontrol over den her verden.

Jeg kan i øvrigt heller ikke se hvad det har at gøre med min oprindelige pointe. Verdnen er afgjort langt før den burde have været det, og det er den fordi den har været spillet som tilfældet har været. Det skyldes blandt andet at man kan skifte og oprette stammer som man har lyst til, og det kan resulterer i at verdnen er hurtigt afgjort

Det er fair nok at du ikke ved hvad jeg hentyder til med andre verdner. Jeg argumenterede bare for hvorfor jeg tror at denne verden ikke bliver afsluttet endnu selvom den er afgjort, netop for at forhindrer hvad der allerede er sket utallige gange. Det var sådan set bare det der var min pointe, men nu handler det om en masse andre ting.

Jeg er da ked af at man ikke kan have lov til at komme med sin mening om det, uden at skulle kaldes for ignorant, svag og påstå at min holdning skyldes at jeg ikke aner hvad der er foregået. Men det må jo stå for jeres egen regning
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Da Freeney; Azazel(Snehvide) og jeg selv den 2. Januar startede Blame, var det som Freeney allerede har skrevet fordi K54 var en stor kramme pulje bestående af 2-3 stammer med akademier, så mulighederne for vækst og adling var MEGET ringe. I K55 var GoT ved at etablere sig som den stærke stamme, i K44 havde vi Burn og i K45 var der STARK (Sådan ca.). Da vi brød ud var Freeney i top 2 mens både Azazel og jeg selv var langt udenfor top20, når det kom til points (Ser man på tropper var det klar anderledes). Til staterte med var vores tank egentlig bare at se om man kunne føre krig 3 mod 72, og vi tænkte at det kunne være en sjov udfordring. Det viste sig dog hurtigt at der ingen reel modstand var, da de mange stammer ikke kunne arbejde sammen, og da vi fik fjernet de få der rent faktisk forsøgte at få det til at fungere for dem var det game over, K54 var reelt set vores.
Det var også heromkring at STARK spurgte om vi ville med dem. Men som du selv siger, så vurderede vi at hvis vi gik med dem, så var serveren afgjort. Istedet kiggede vi efter nogle få, men aktive folk i K54 for at kunne forstærke vores position mod Burn, GoT og STARK som vi regnede med var dem der ville gå langt. Dette vil jeg mene er en naturlig process... Hvis man har valget mellem en aktiv spiller og en mindre aktiv, så tager man selvfølgelig den aktive. Vi valgte samtidig ikke at tage 15 medlemmer ind, da vi netop ikke ville rekrutere os frem. At alting så derefter har flasket sig for os, og at vi derfor er hurtigt færdige med denne verden, det synes jeg ikke at vi kan klantres for. Som det er med denne type spil, så vinder de mest aktive, og det viste sig at vi 8-10 stykker bare havde mere tide eller mindre liv end alle i andre :)

Personligt mener jeg at da Blame var "færdigetableret" i starten af Januar, var denne verden helt åben. 3 stærke stammer, Got, STARK og Blame, og jeg så frem til de kampe vi skulle have. Jeg vil i denne andledning gerne anerkende "Too Cool" som en fantastisk irriterende modstander, som desværre til sidst måtte bøje sig da han ikke rigtig fik den support han måske havde fortjent.

Om V17 slutter for tideligt, det ved jeg ikke. Jeg er faktisk glad for at den er slut... Det er sommer nu, og jeg vil langt hellere bruge min tid ude i IRL og end at sidde at lege "Guess a nuke" og "Tagge adler" for ikke at tale om den daglige farming... :S For så at vende tilbage til TW når vinteren igen kigger frem og det bliver koldt og trist udenfor. Så for mit vedkommende passer det fint at denne verden kun varede et halvt år.

Så TAK for nu til venner og fjender. Hyg jer IRL og så ses vi måske til vinter igen :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Da Freeney; Azazel(Snehvide) og jeg selv den 2. Januar startede Blame, var det som Freeney allerede har skrevet fordi K54 var en stor kramme pulje bestående af 2-3 stammer med akademier, så mulighederne for vækst og adling var MEGET ringe. I K55 var GoT ved at etablere sig som den stærke stamme, i K44 havde vi Burn og i K45 var der STARK (Sådan ca.). Da vi brød ud var Freeney i top 2 mens både Azazel og jeg selv var langt udenfor top20, når det kom til points (Ser man på tropper var det klar anderledes). Til staterte med var vores tank egentlig bare at se om man kunne føre krig 3 mod 72, og vi tænkte at det kunne være en sjov udfordring. Det viste sig dog hurtigt at der ingen reel modstand var, da de mange stammer ikke kunne arbejde sammen, og da vi fik fjernet de få der rent faktisk forsøgte at få det til at fungere for dem var det game over, K54 var reelt set vores.
Det var også heromkring at STARK spurgte om vi ville med dem. Men som du selv siger, så vurderede vi at hvis vi gik med dem, så var serveren afgjort. Istedet kiggede vi efter nogle få, men aktive folk i K54 for at kunne forstærke vores position mod Burn, GoT og STARK som vi regnede med var dem der ville gå langt. Dette vil jeg mene er en naturlig process... Hvis man har valget mellem en aktiv spiller og en mindre aktiv, så tager man selvfølgelig den aktive. Vi valgte samtidig ikke at tage 15 medlemmer ind, da vi netop ikke ville rekrutere os frem. At alting så derefter har flasket sig for os, og at vi derfor er hurtigt færdige med denne verden, det synes jeg ikke at vi kan klantres for. Som det er med denne type spil, så vinder de mest aktive, og det viste sig at vi 8-10 stykker bare havde mere tide eller mindre liv end alle i andre :)

Personligt mener jeg at da Blame var "færdigetableret" i starten af Januar, var denne verden helt åben. 3 stærke stammer, Got, STARK og Blame, og jeg så frem til de kampe vi skulle have. Jeg vil i denne andledning gerne anerkende "Too Cool" som en fantastisk irriterende modstander, som desværre til sidst måtte bøje sig da han ikke rigtig fik den support han måske havde fortjent.

Om V17 slutter for tideligt, det ved jeg ikke. Jeg er faktisk glad for at den er slut... Det er sommer nu, og jeg vil langt hellere bruge min tid ude i IRL og end at sidde at lege "Guess a nuke" og "Tagge adler" for ikke at tale om den daglige farming... :S For så at vende tilbage til TW når vinteren igen kigger frem og det bliver koldt og trist udenfor. Så for mit vedkommende passer det fint at denne verden kun varede et halvt år.

Så TAK for nu til venner og fjender. Hyg jer IRL og så ses vi måske til vinter igen :)

Er enig i stort set alt hvad du siger. Jeg klandrer jer ikke for hvad i har gjort. Jeg synes ikke at i har gjort noget forkert overhoved. Jeg siger bare at alle de aktive spillere endte hos jer, og dermed var det reelt afgjort, og derfor sluttede det så hurtigt. At i tager de spillere ind der er aktive, er som du selv siger bare naturligt.

Og du har fuldkomment ret hvad angår too cool. Han fik ikke den støtte han havde brug for. dem der kunne støtte ham stoppede med at spille, og vi andre havde ikke ressourcerne til det. Han er absolut en spiller med al ære, og man kan på ingen måde bebrejde ham for at han valgte at stoppe til sidst da det blev håbløst. Han overtog stammen efter UNVTS der stoppede, og det var ikke optimalt, da han ikke havde lyst til at være stammeleder. Hvis der havde været flere i stammen som Too cool, så havde det nok været lidt mere spændende. Men sådan er det.

Jeg er som sagt ikke ude på at nedgører jeres sejr på nogen måde, men blot understrege hvorfor jeg tror reglerne er som de er. Der er sikkert et par detaljer jeg har forkerte, da jeg af gode grunde ikke ved hvad i internt har talt om, og det beklager jeg hvis dette er tilfældet.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja men så kommer vi igen hen til den samme snak om, hvorfor danske verdener afgøres så hurtigt!
1. ALLE kender hinanden på et vis plan.. derfor finder venner altid sammen med venner på en eller anden måde, og dermed skabes der i fleste tilfælde 3 stammer som er konkurrence dygtige.

2. Desv. er danske verdener ikke særlige store, og derfor kan et lille trick hurtig føre til sejr, tag 10 byer og det næsten overstået fordi de 10 byer var vigtige :p get what i mean?

problemet er jo, at DK er en ret så brutal, lille men hurtig verden at overstå. At de ikke varer så lang tid, er fordi verdenen ikke er mere end 4 kontinenter stor (og faktisk kan alle de byer der er i verdenscirklen sagtens passe ind i 1 kontinent).

DK mangler spillere :p men mange er jo efterhånden så gode til engelsk og andre sprog, at man bare vælger .net, det større, det ligeså forståeligt osv.
 
Top