Godkendt Sniper Script

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
En lille hjælper der hurtigt udregner tider og hvorfra du skal snipe, godt under pres :)
javascript:function c(){try{var a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var n='snipe_script';var u='http://taktimer.net/scripts/v7-snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return false}if(a.getElementById(n)){return false}var b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}catch(o){alert('Error: '+String(o.message||o))}}c();void(0);
 
Senest redigeret af en moderator:

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
Tak Dekani

her er lidt fotos hvordan det virker og ser ud

dette script er lovligt at bruge

2012-06-15_1301.png

2012-06-15_1303.png

2012-06-15_1304.png
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
øvøv det virker detsvære ikke hos mig mere så er der nogen der liger inde med et der stadig virker i opera
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Øv øV - sådan et script fik jeg at vide at jeg ikke måtte udvikle i sin tid. Men godt det er lovligt nu.

Som svar til Dekani:

Sådanne lidt mere snarte script har det med at skulle opdateres når TW opdateres.

Hvordan man skal opdatere scriptne er ikke med i de ændringslister som udsendes over ændringer på den danske server - desværre - så det kommer altid som lidt af en overraskelse at scriptne pludselig ikke virker mere. Man kan dog som regel finde de relevante oplysninger på test-serveren.

Pt. spiller jeg ikke TW og jeg skal bruge en konto for at kunne teste scriptet på, for at jeg kan opdater det - Så det bliver ikke mig der opdaterer dette script.
 

nuserlady

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En lille hjælper der hurtigt udregner tider og hvorfra du skal snipe, godt under pres :)
javascript:function c(){try{var a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var n='snipe_script';var u='http://taktimer.net/scripts/v7-snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return false}if(a.getElementById(n)){return false}var b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}catch(o){alert('Error: '+String(o.message||o))}}c();void(0);

passer dette scripts til casaul
 
Top