Sommerfest

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja, så har vi været på den igen…

De dejlige TW fester er mere eller mindre blevet en tradition, og i lørdags samledes vi igen. Denne gang var det Vester Hassing ved Aalborg der stod for tur. Pymmax og Killermachine havde inviteret de helt store navne, og på scenen i løbet af aftenen spillede blandt andre Queen Machine, Michael Hardinger band og Big Fat Snake. Desuden var der optræden fra både Smartass og Pymmax, men det kommer vi lige til senere ;)

Samtaleemnet bordet rundt flød som altid gladeligt, og med de sædvanlige drillerier og lidt nye hist og her fik vi hurtigt budt selskabets nyeste medlem, emilsen1, velkommen til fest, og heldigvis lykkedes det os ikke at skræmme ham væk igen, nærmere tvært imod… Næste fest holder han :p

Der blev snakket og grinet til den store guldmedalje, og helt galt gik det, da Smartass under middagen fik bedt om bollerne på en lidt speciel måde (de der kan må selv gætte den nogenlunde ordlyd her), men så fik vi da noget at grine af igen.

Menuen bestod for resten (for dem der er interesseret) af burgere, pulled pork og coleslaw… Mums

Og på trods af mange fester hvor jeg ikke har kunnet dy mig, holdt jeg denne gang mit ord, så Denhomie blev ikke brugt som tegnepude denne gang, det gjorde Smartass til gengæld, men det var ikke mig (engel måske). Killermachine havde fundet guldneglelakken frem, og inden Smartass nåede at komme med mange indvendinger havde hun fjernet strømper og lakeret negle… De blev SÅ smukke med guld på ;)


Undervejs mistede vi også lige FS75 et stykke tid… Der var en dejlig mur at stå på, hvor han stod ganske udmærket og hørte musik… Tror det var lidt mere spændende end os, hvis det ellers er muligt…

Dagen derpå blev mindst lige så hyggelig som aftenen. På trods af sen sengetid (noget med 4-5 stykker) og halvtidligt op, endte nogen af os med at spille X-box… Det gik vildt for sig, og Smartass og Pymmax stod side om side og hoppede og sprang for at samle mønter. Selvfølgelig var der også noget bowling og bordtennis, men spillene er aldrig særlig spændende medmindre man medregner de sjove dansemoves Smartass fik fyret af…
Jojo der er noget at leve op til ved næste fest ;)
Vi ses på Sjælland (og gerne MANGE flere – jo flere jo bedre siger man jo)

Og til dem der mener jeg skal skrive 10 sider; Tror ikke det der blev sagt hver kan eller skal citeres her, og desuden har ingen sagt HVILKEN slags 10 sider, og det her svarer til 10 sider på min blok herhjemme ;)

[video]http://www.kvj-hobby.dk/tw/v1.mp4[/video] - Jeg bowler og åbenbart er Pymmax af den mening, at det hjælper på kuglens hastighed at vi puster på den...
[video]http://www.kvj-hobby.dk/tw/v2.mp4[/video] - En lille sejrsdans på et ben
[video]http://www.kvj-hobby.dk/tw/v3.mp4[/video] - Killermachine skyder publikum (meget sigende navn btw)
[video]http://www.kvj-hobby.dk/tw/v4.mp4[/video] - Smartass og Pymmax i noget, der vist mest af alt er en hoppekonkurrence

WP_20140830_007.jpg Killer, Smartass og Homie
WP_20140830_009.jpg Kat, Killer og Homie
WP_20140830_010.jpg Pymmax og Emilsen1
WP_20140830_016.jpg Kat, Killer og Smartass
WP_20140831_017.jpg FS75, Pymmax og Killer
WP_20140831_018.jpg Kat, Smartass og FS75
2.jpg Smartass, Ladybug/witch/og de tusind andre navne, FS75, Pymmax, Emilsen1, Killer
20140830_235213.jpg Killer og Homie (og som en sensation med en cola)
20140830_235352.jpg Ladybug/witch/og de tusind andre navne og FS75
20140831_100641.jpg Smartass spiller gammeldags Snake (hastighed 1)
20140831_114447.jpg Aftenens resultat ;)
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tusind tak for en som altid skide skæg weekend.
Tror nu emilsen får svært ved at leve op til musikken næste gang, men så er det jo godt vi ikke stiller så store krav....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
FY FØJ .. Ender jo med i har en hel stamme snart, hvem skal jeg så ha på min side :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
FY FØJ .. Ender jo med i har en hel stamme snart, hvem skal jeg så ha på min side :D

du kommer da bare med på vores side, men du tør vel ikke :laugh:

Flyver kan køre med mig over næste gang, og vi kan vel nok få arrangeret at nogle kan samle dig op ved toget....
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ser ud til det var smadder hyggeligt! Jeg er ked af jeg måtte melde afbud, men vil forsøge MEGET hårdt på at ikke gøre det igen ;)

Og det ville være vildt hyggeligt hvis endnu flere kunne tænke sig at vove pelsen og møde "fjenden" til en lille fest! Ingen siger, at man skal binde sig til andet end at kigge ind, få en øl og sige hej den første gang ;)
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Blev lige mindet om at jeg glemte et billede... Godt fanget med lukkede øjne, men vil lige påpege at jeg IKKE sover :D

WP_20140831_007.jpg
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis jeg sov der er det da klart jeg har ondt i ryggen somme tider :D Sindssyg stilling
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du kommer da bare med på vores side, men du tør vel ikke :laugh:

Flyver kan køre med mig over næste gang, og vi kan vel nok få arrangeret at nogle kan samle dig op ved toget....

Føj... må man da liige være fri...!! Skal ikke med i jeres komsammen "fest".
 
Senest redigeret af en moderator:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Føj... må man da liige være fri...!! Skal ikke med i jeres komsammen "fest".

flyver tag da og hop med, jeg kunne godt finde på det hvis jeg får en invitet en gang og nej anje/ Ladybug/witch/og de tusind andre navne den i vinters tæller ikke for kunne ikke komme med :p
 
Senest redigeret af en moderator:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Føj... må man da liige være fri...!! Skal ikke med i jeres komsammen "fest".

åh hold nu op med at være så kedelig......bare indrøm det er fordi du stadig er bange for mig :laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
du kommer da bare med på vores side, men du tør vel ikke :laugh:

Flyver kan køre med mig over næste gang, og vi kan vel nok få arrangeret at nogle kan samle dig op ved toget....

ROFL :laugh:
Skal sku ikke med til den slags.. Ender jo med at jeg har flere fjender i TW end da jeg kom :p
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Satans at det først er gået op for mig nu:laugh:

Dig og Flyver har prøvet at vinde venner i TW (rofl), hvordan har jeg dog kunnet overse det;)

(synes nu I er meget kære på jeres helt egen måde:p)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kunne skrive mange pæne ord om den fest forsamling i har haft...
Ender dog bare med Sun redigere det til noget grimt igen eller var det omvendt :D


ps. perler, store baderinge og gammelt grus, er dog ikke min kop kaffe.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ku ik være mere enig Flyver :laugh:
(synes nu I er meget kære på jeres helt egen måde:p)
Ville ønske jeg ku sige det samme, men som en af de få tilbage i TW har jeg ikke fået nogle ehmm...Ikke børnevenlige billeder... fra dig :laugh:

Ej skal nok være sød.. Eller... Nej egentlig ik xD
 
Top