Spørgsmål mht. Scandinavian Wars

jamz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er spillergruppen fastsat til alle kampene, eller er de nævnte navne kun til første runde? Hvis det sidste er gældende vil jeg gerne have mere at vide om hvor man tilmelder sig de andre kampe, da jeg ikke syntes at en sådan turnering burde finde sted uden at danske TW.net/.de veteraner deltager... :) (Hvis førstnævnte er gældende ønsker jeg de nævnte held og lykke, og håber at I har mere erfaring, end ved at fjolle rundt på de danske worlds. ;) )
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er det første som er tilfældet :) Og nej det er ikke .net og .de veteraner der er i gruppen. Men mere speed veteraner og tilfældige noobs med et godt ry på de danske servere :) Og for at være ærlig. så når vi skal spille imod svenske speed veteraner så er det rart at have sådan nogle ved sin side, da de er hurtigere i tanken end alle os speed 1 spillere
 

jamz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu nævnte jeg jo ikke nogen bestemt speed på hverken .de eller .net serverne, men jeg kan da nævne at de 2 servere uden antydningen af tvivl, er stedet hvor du finder det største konkurrence element, og det er samtidig også der flest speed rounds finder sted. Hvis .DK har speedrounds i samme tempo som de har nye worlds, så går det nok også relativt sløvt. :sleep:
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha vi er altid velkomne på de svenske speedrounds. Og til min orientering så er der vidst ikke mange med speed servere der ikke har speeds nærmest hver dag...
 

jamz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Haha vi er altid velkomne på de svenske speedrounds. Og til min orientering så er der vidst ikke mange med speed servere der ikke har speeds nærmest hver dag...

Næh, men derfor er der vel stadig forskel på .de og .se, .de har f. eks. på nuværende tidspunkt afholdt omkring 3500 speed rounds. :) Men da holdene allerede er udtagede, vil jeg lade .dk være i fred og hoppe over på .net - Samtidig vil jeg opfordre folk der spiller her og samtidig ønsker at spille sammen og mod de bedste af de bedste, om at start på .net eller .de ... Der er noget helt andet ved at joine i en frisk verden fyldt med pre-made tribes der er fyldt med top spillere såsom Nauzhror (Ranked #1 på ~20 worlds, og er verdens ubestridte mester i start-ups)

Take care ;-)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Næh, men derfor er der vel stadig forskel på .de og .se, .de har f. eks. på nuværende tidspunkt afholdt omkring 3500 speed rounds. :) Men da holdene allerede er udtagede, vil jeg lade .dk være i fred og hoppe over på .net - Samtidig vil jeg opfordre folk der spiller her og samtidig ønsker at spille sammen og mod de bedste af de bedste, om at start på .net eller .de ... Der er noget helt andet ved at joine i en frisk verden fyldt med pre-made tribes der er fyldt med top spillere såsom Nauzhror (Ranked #1 på ~20 worlds, og er verdens ubestridte mester i start-ups)

Take care ;-)

så vit jeg ved dropper Nauzhoror ud efter 3 uger på de nye servers???
men har da spillet der, var med på High performance runden der startede lige før sommer, men gik så på ferie og tabte afstand til de bedste.
 
Top