Spørgsmål vedr. kontorepræsentation og §2

Derteufel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis man har sendt tropper til en spiller, og senere kontorepræsenterer vedkommende spiller uden at tropperne er trukket hjem, er det så en overtrædelse af §2?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej det er ikke mod reglerne og hvis det er har jeg brudt dem så tit at jeg ikke kan se hvordan man sku blive taget :laugh:
 

Derteufel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tak for svaret.

Og så vil jeg beklage, at jeg vist fik postet i det forkerte forum.

Hvis der er en moderator der kan flytte den til "Spørgsmål og Guides", så ville det være super.
 

Derteufel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad vis en spiller har sendt ressourcer til mig, og jeg så senere kontorepræsenterer den spillers konto inden ressourcerne er ankommet hos mig. Har jeg så forbrudt mig mod §2 eller §3?

Eller skal reglen tolkes sådan, at jeg ikke må sende ressourcer, tropper mellem de to konti efter at kontorepræsentationen er påbegyndt, men gerne modtage ressourcer og tropper som blev sendt inden kontorepræsentationen blev begyndt?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hvis det er sket inden du sitter ham/hende så gør det ikke noget.


Husk at hvis du er på vej til at overtræde sitter reglerne eller dem til delt internet forbindelse, så vil der komme en rød tekst for oven, hvor der står at du ikke må sende fordi du har sittet xxxxx eller du må ikke angribe fordi den anden som er på delt forbindelse har sendt imod ham/hende.
 
Top