Spørgsmål

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Har et lille spørgsmål til systemet i år.

De points man samler sammen, gennem "face off kampene" hvad bruger man dem til?
Kan ikke nogle steder, hverken på TW.se eller TW.dk se noget om, hvad man skal bruge de points til.

Gælder det bare om at have flest points i alt ? Og i så fald, hvad er så det specielle ved finalen?
- Får man flere points ved at vinde finalen?
- Skal man have et bestemt antal points for at komme med i finalen?
- Eller er finalen bare en kamp, som alle de andre, bare længere og med flere lande?

Og til sidsts vil jeg godt høre om det er her man skal komme med ros og kritik, eller om der bliver skabt et forum til det ;) ?

// Perenoel
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Storm - starter de radioen op igen når spillet går i gang. Det var jo fedt vi kunne ønske sange mens gamet var igang :D

Der var også online updates på radioen :D
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Har et lille spørgsmål til systemet i år.

De points man samler sammen, gennem "face off kampene" hvad bruger man dem til?
Kan ikke nogle steder, hverken på TW.se eller TW.dk se noget om, hvad man skal bruge de points til.

Gælder det bare om at have flest points i alt ? Og i så fald, hvad er så det specielle ved finalen?
- Får man flere points ved at vinde finalen?
- Skal man have et bestemt antal points for at komme med i finalen?
- Eller er finalen bare en kamp, som alle de andre, bare længere og med flere lande?

Og til sidsts vil jeg godt høre om det er her man skal komme med ros og kritik, eller om der bliver skabt et forum til det ;) ?

// Perenoel

Det land som vinder matchen får 3 point, og de 2 lande med flest point går videre til finalen, hvor der kæmpes om at blive vindere af SW2010.

Du kan jo selv oprette en tråd til kritik og ros. ;)

er det lovligt at sælge sig selv på forummet

Hvad mener du?

Storm - starter de radioen op igen når spillet går i gang. Det var jo fedt vi kunne ønske sange mens gamet var igang :D

Der var også online updates på radioen :D

Den må jeg lige undersøge. Har intet hørt om det. :)
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Det land som vinder matchen får 3 point, og de 2 lande med flest point går videre til finalen, hvor der kæmpes om at blive vindere af SW2010.

Du kan jo selv oprette en tråd til kritik og ros. ;)

Okay takker for svaret :)
- Det må jeg så lige få gjort, når jeg har lidt tid i overskud ;)

Hvad mener du?

Tror han tænker på at give "goder" (Byer, Plus points etc.), for at få folk til at stemme på sig :)
- Anyways vil jeg gerne lige høre svaret på det :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Har sendt en PM til Gaffel, så må vi se om han har et svar ;)

Men radioen var super, så håber klart I får den med igen :D

Held og lykke til alle der stiller op - hvis der ikke er fuldt hus på den danske side, så vil det nok blive svært, men med det nye setup, så kan det godt gå alligevel hvis alle arbejder sammen.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Tror han tænker på at give "goder" (Byer, Plus points etc.), for at få folk til at stemme på sig :)
- Anyways vil jeg gerne lige høre svaret på det :p

Hvis det menes på den måde, så nej. Nomineringen sker efter den respekt eller rygte man har skabt sig i spillet, og ikke fordi man har købt sig til det. På den måde kan vi også sikre os at stille med et stærkt hold. :cool:
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
men om det er lovligt at skrive hvad man har erfaringer med speed for at få nogle til at nominere en
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har et lille spørgsmål, nu plejer jeg bare og spille speed på .net og .es osv. men hvorfor er det lige .dk ikke har en ? :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
For lidt :eek:
Vi må sku da være nogle hundrede aktive, kan da ikke passe :D

Om ikke andet bare en speed server med start en gang om måneden, det må der sku da være spillere til :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jep der er ånden :D Danmark står for SEJR! få fat i de i kender og så skal vi nok finde 20 mand der kan sende svenskerne tilbage til skærgården :cool:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er nysgerrig, idet vi jo har en del gode erfarne udenlandske spillere here på den danske server, kender et par stykker af dem... Men hvordan er reglerne for hvem der må stille op for hvilket land? Skal man blot have en konto på den givne server for at kunne deltage, eller SKAL man være dansk for at stille op for Danmark og tjekker I så folk ud inden :)
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er nysgerrig, idet vi jo har en del gode erfarne udenlandske spillere here på den danske server, kender et par stykker af dem... Men hvordan er reglerne for hvem der må stille op for hvilket land? Skal man blot have en konto på den givne server for at kunne deltage, eller SKAL man være dansk for at stille op for Danmark og tjekker I så folk ud inden :)

mener du med hvordan man kommer på en speedserver?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Er nysgerrig, idet vi jo har en del gode erfarne udenlandske spillere here på den danske server, kender et par stykker af dem... Men hvordan er reglerne for hvem der må stille op for hvilket land? Skal man blot have en konto på den givne server for at kunne deltage, eller SKAL man være dansk for at stille op for Danmark og tjekker I så folk ud inden :)

Man skal være dansk, ligesom de andre lande kun bliver svenske og norske spillere.


Og den snak med speedservere i Danmark har intet med det her at gøre, så drop den diskussion i denne tråd.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har man lov at bruge dual hvis det er man af uvisse årsager ikke kan være der en time fx
 
Top