Spørgsmål

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Er nysgerrig, idet vi jo har en del gode erfarne udenlandske spillere here på den danske server, kender et par stykker af dem... Men hvordan er reglerne for hvem der må stille op for hvilket land? Skal man blot have en konto på den givne server for at kunne deltage, eller SKAL man være dansk for at stille op for Danmark og tjekker I så folk ud inden :)

De 2 andre gange har jeg deltaget og hver gang har der været folk fra Tyskland, Holland og England m.m. som startede op, men de blev hurtigt fundet og banned.

Med mindre fremgangsmåden er ændret, så vil IP adresserne blive tjekket. Så det nytter ikke at tlmelde sig hvis man sidder på en IP der ikke er i Danmark, hvis man stiller op her :)

Der er en grund til man går et link med kode for at være med :D


LOL... der er allerede lukket for tilmeldingen i Sverige :D Så nu må I ind og tjekke modstanderne ud :D
 
Senest redigeret:

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Gætter så at sitter heller ikke må benyttes?

Nu kan jeg ikk svare på vegne af admins her, men sitter var fuldt ud lovligt sidste år og vil gætte på at det er det igen i år.
- Meget praktisk hvis man skal spise, på toilettet eller andet, man ikke lige kan udskyde ;)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu kan jeg ikk svare på vegne af admins her, men sitter var fuldt ud lovligt sidste år og vil gætte på at det er det igen i år.
- Meget praktisk hvis man skal spise, på toilettet eller andet, man ikke lige kan udskyde ;)

Enig.. Jeg skulle til fødselsdag om lørdagen, der sittede Micanet... Han spillede så min konto, hans egen + han sittede 2 til :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg behøver ingen bot for at komme under 150 ms :p per tog :D eller for at få nukes ind foran :cool:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har intet hørt omkring adelstog, tidsgrænser, sitning eller andet lign. så jeg vil mene det er tilladt. :)

Okay sitning er ikke tilladt, men kampene varer nu også kun 4 timer, så det skulle være til at overkomme. :)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
For at slå det fast, så der ingen spørgsmål er, er det så korrekt forstået, at hvis jeg ikke kan spille, så kan jeg vælge en repræsentant fra det danske TW-Team til at spille for mig ?

Hvad hvis der kun er en der kan spille (har tid), og denne allerede er med ? Kan man så vælge en anden ("almindelig" spiller), eller er "løbet så kørt" ?

Vil TW-Teamet være online når vi spiller, så der altid vil være spillere tilrådighed som suppleanter ?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har intet hørt omkring adelstog, tidsgrænser, sitning eller andet lign. så jeg vil mene det er tilladt. :)

Okay sitning er ikke tilladt, men kampene varer nu også kun 4 timer, så det skulle være til at overkomme. :)

Der er normalt ingen begrænsninger på adelstog. Det har der aldrig været på en SW server :)

Og enign med Storm, at sitting ikke bør være aktuelt.

Men Storm, hvad nu hvis man ikke er hjemme hos sig selv når man skal spille.. Tagger de stadig IP eller nøjes man med (for os) en DK IP og så det link med kode vi får ?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Men Storm, hvad nu hvis man ikke er hjemme hos sig selv når man skal spille.. Tagger de stadig IP eller nøjes man med (for os) en DK IP og så det link med kode vi får ?

Jeg forstår slet ikke hvad du mener her?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
For at slå det fast, så der ingen spørgsmål er, er det så korrekt forstået, at hvis jeg ikke kan spille, så kan jeg vælge en repræsentant fra det danske TW-Team til at spille for mig ?

Hvad hvis der kun er en der kan spille (har tid), og denne allerede er med ? Kan man så vælge en anden ("almindelig" spiller), eller er "løbet så kørt" ?

Vil TW-Teamet være online når vi spiller, så der altid vil være spillere tilrådighed som suppleanter ?

Hvis vi kan se at der mangler en spiller, vil en fra TW Teamet stille op som stand-in. Vi vælger selv i Teamet, hvem det skal være for vi er jo ikke så mange og personen skal have tid til det. Så ja, denne person og selvfølgelig jeg vil være online i de perioder hvor der skal spilles.

Vi tager ikke andre spillere med, hvis der er mere end én som melder fra.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg forstår slet ikke hvad du mener her?

I de forgående SW kampe blev de spillere der var med tjekket på deres IP.

Altså spillede man for Danmark, så blev det tjekket om IP var fra en dansk host, for Sverige fra en svensk og ditto fra en norsk hvis man spillede for Norge. Deri er der så ikke noget problem..... men

Der hvor jeg vil hen med mit spørgsmål er. Hvad hvis man ikke er hjemme på sin egen bopæl i f.eks. den anden kamp, men man kan komme online fra f.eks jobbet eller hos en mate, er dt så tilladt at spille derfra, eller skal man spille fra "den oprindelige" forbindelse, som jo typisk vil være hjemme.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
I de forgående SW kampe blev de spillere der var med tjekket på deres IP.

Altså spillede man for Danmark, så blev det tjekket om IP var fra en dansk host, for Sverige fra en svensk og ditto fra en norsk hvis man spillede for Norge. Deri er der så ikke noget problem..... men

Der hvor jeg vil hen med mit spørgsmål er. Hvad hvis man ikke er hjemme på sin egen bopæl i f.eks. den anden kamp, men man kan komme online fra f.eks jobbet eller hos en mate, er dt så tilladt at spille derfra, eller skal man spille fra "den oprindelige" forbindelse, som jo typisk vil være hjemme.

Beklager den lange ventetid med svar.

Man kan sagtens spille andre steder end lige i hjemmet, så længe det ikke er hos en anden spiller der er med i SW2010, pga. delt internet forbindelse.
 
Top