spørsmål?

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hvorfor tager bygninger så lang tid OMG!.. 17 min for første trin osv.. vis man ikke bruger plus så man jo sygt langt bagud :O stram lig op TW!
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Bygningerne tager "så lang tid" at bygge fordi det er en verden med hastighed 1, som det også står i indstillingerne for verdenen :)

Det gør ingen forskel for hvor langt bagud du er at det er denne hastighed, på de hurtigere verdener ville du bare komme bagud hurtigere :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
2640..

Nu har du jo fået forklaring på hvorfor det tager så lang tid, men hvis du vil hurtigere frem..

Så brug dog + :p
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Bygningerne tager "så lang tid" at bygge fordi det er en verden med hastighed 1, som det også står i indstillingerne for verdenen :)

Det gør ingen forskel for hvor langt bagud du er at det er denne hastighed, på de hurtigere verdener ville du bare komme bagud hurtigere :p

HA HA HA og HA.. som om jeg sal komme bag ud pga det :D..

men vi ses i kampen ;)
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det antydede du da selv stærkt at du vil, var det ikke det klagen gik ud på? :p
Men nej måske har du ret, byggetiderne er ikke grunden til du kommer bag ud :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
2640 :)..

Du kommer bagud hvis du ikke bruger + ;)..

for dem der bruger meget + halvere næsten hele tiden ;)..

Så de hurtigere kommer frem :eek:
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Halvere de hele tiden? :eek:
Det er lidt sært, for sidder lige og snakker med en af de bedste og han har brugt det så lidt han faktisk er usikker på hvornår det sidst skete :p
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
PLUS feature

Halvere de hele tiden? :eek:
Det er lidt sært, for sidder lige og snakker med en af de bedste og han har brugt det så lidt han faktisk er usikker på hvornår det sidst skete :p

Forklarer alt! It's not a bug it's a feature

Vi har flere gange oplevet, at PLUS forsvinder i den blå luft, hvis der halvéres i overdreven grad (fx Farm 20 på 10 min) - i V6 skal dog tilføjes

Ticket sendt for flere dage siden - men det er måske slet ikke en fejl:D
 
Top