Speed træning

dantog

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Hvor kommer man ind i trænings tingen :-D Link Jeg melder mig og til :) Jeg hedder dantog inde i spillet
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Denne tråd blev startet som et forsøg på at samle en flok spillere der havde lyst til at spille lidt speed sammen og blive lidt bedre til det..og morer sig lidt sammen. Desværre var der ikke stor nok interesse for det :(

Danmark klare sig forrygende, de komme videre fra 1. runde som nr. 2 i deres gruppe og skal snart spille en benknuser af en kamp mod de vilde tyskere. Kampen mod russerne her til aften var en træningskamp og pga. påsken var der en del der ikke havde muligheden for at deltage. Men jeg er sikker på alle der er på holdet og har muligheden for at spille for Danmark i næste rigtige kamp, self vil gøre deres bedste for at kunne spille og gøre os alle stolte :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jo når alle ud over 2 spillere sidder og chatter - så bliver det jo de to spillere der vinder.

Jeg overveje lidt speed til efteråret, men jeg ved ikke om det lige skal være på den dansk server, men det kunne da være sjovt at være nogen stykker fra danmark sammen på en eller anden server :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du kan ikke spille speed på den danske, så det skal det nok ikke være :p
De der evt. skulle have spillet sammen, skulle have været på de servere der har speed-servere :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Du kan ikke spille speed på den danske, så det skal det nok ikke være :p
De der evt. skulle have spillet sammen, skulle have været på de servere der har speed-servere :)

Tak tak - jeg er ikke helt uden kontakt til Speederne, men det kunne jo være der var andre der også fik lyst at være med :cool:
 
Top