Speedrunde

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tjah, skal vi snart have en?

Eller måske lave en ugentlig hver fredag/lørdag, hvor flest mulige garanteret har mulighed for at være med?

Der sker for lidt på TW.dk :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tjah, skal vi snart have en?

Eller måske lave en ugentlig hver fredag/lørdag, hvor flest mulige garanteret har mulighed for at være med?

Der sker for lidt på TW.dk :)

Jeg synes, det er et rigtig godt forslag. Den vil jeg gerne tilslutte mig.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvis der en bestemt type speedrunde du synes mangler, så prøv at kontakte support på den pågældende server og foreslå den :)

Sverige, som er det eneste skandinaviske marked med speed server, har følgende runder planlagt i den nærmeste fremtid:
https://www.tribalwars.se/sds_rounds.php?mode=future
Måske kunne noget der friste :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Tror nu tanken var om at vi kunne have en ugentlig dansk speed server som ligger et godt tidspunkt hvilket jeg støtter om.
Er det mugligt at have en her på den danske som vi selv hoster eller evt vi laver en aftale med tribalwarsmaster.net serveren omkring at de kan hoste en for os dansker? Syntes vi skal tage hul på emnet igen om danske speed server kender selv et på 20 stykker dansker som spiller på forskellige speed servere og jeg tror vi har ombakning til at have vores egen 1 gang om ugen :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Da .dk ikke har en speed server, så kan det ikke blive her.
Masters er åben for alle, men er der ønsker om runder for fx kun bestemte spillere, så skal der lejes en server. De interesserede spillere kan kontakte teamet på masters og aftale nærmere. Hvis I ønsker dette, så finder jeg gerne kontaktoplysningerne til jer.
 
Top