Spil start

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej drenge.
I må undskylde hvis jeg smider denne post i det forkerte forum, er stadig en smule påvirket efter gårsdagens løjer :)
Men jeg har spillet TW fra verden 2 .. Og har holdt en længere pause, men har i de sidste par "verdner" prøvet at starte op igen.. Det starter sådan set helt fint for mig, altså jeg gør alt jeg kan, jeg farmer, bygger op, køber plus konto etc. Men så sker det gang på gang at jeg lige efter min begynder beskyttelse er slut bliver angrebet, hvilket jeg helt fint kan indfinde mig med, eftersom det er den fedeste del af spillet imo :) Og her de sidste par gange har jeg også vundet de første par kampe og holder en folk fint tilbage .. Jeg leder ofte efter en fin stamme, men sker jo sjældent at man som ny spiller kan finde en stamme med rigtigt sammenhold og seriøse spillere, men skidt være med det .. Mit problem er så at jeg syntes langt de fleste folk som spiller (på de danske TW server) kender hinanden, hvilket ikke gør mig noget overhovedet, udover når de blander sig en "krig" som enlig ikke har noget med dem at gøre .. Hvis i har læst så langt, som jeg sidder og skriver nu, kan i nok forstå mit problem :) Jeg får aldrig rigtig muligheden for at udvide min horisont .. Så jeg vil enlig bare høre om det er standarten der bliver kørt på de danske server, at man skal kende nogen i forvejen for at have en chance :) Og drenge jeg snakker ikke om jeg bliver nakket med 30k point, det her sker ofte inden jeg bare når de 3000 :) Ville bare høre jeg er den eneste med det problem på de "nye" danske server? :)
Mvh sBrok /// Bowww
 

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Undskylder på forhånd stavefejl, som sagt, igår gik vi jo ind i det nye år ;)
 

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan sagtens se dit problem og svaret må være ...JA, kender du ikke nogen på de danske servere er du ****ed. Det er yderst sjældent at du som "ny" kommer i den rigtige stamme fra start. Problemet med de danske servere er at mange stammer er "forudbestilt" netop fordi man gerne vil spille med dem man kender og ved kan stå for mosten.
Eneste måde at løse problemet er at ALLE starter et tilfældigt sted og så er "låst" til at kun at kunne joine stammer i den sektor man nu er startet i ! Men hvor mange vil spille med de begrænsninger ??
Godt nytår
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Problemet ligger langt tilbage. På et eller andet tidspunkt, så har de fleste gamle spillere været ude for at nogen har benyttet så svigagtig en spillestil, der ligger helt ude hvor man stiller sig selv spørgsmålet: Er det virkelig ikke imod reglerne at gøre sådan? at de har vænnet sig til at spille de sikre kort og spille med dem de kender og kan stole på.
De få der er tilbage som stadig ikke har noget imod at tage nye ind stiller enten meget høje krav eller hører til gruppen af stammer der altid ender deres dage som kanonføde.
 

spoon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg startede på v6 hvor jeg lærte lidt om spillet, og da v7 startede, kom jeg i en stamme, lige til jeg blev inviteret ind i DXXM, som vandt v7. v8 og v10 har jeg startede en stamme op, og så er folk selv kommet.
v12 er jeg så blevet inviteret af stammer, men kender nok ikke så mange af de store spiller, men klare mig normalt ok.
 
Top