Spiller nick

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg sidder netop og snakker med en anden spiller på skype.

Spilleren skulle bruge et nick til en spil side, hvor de nick der lige kunne kommes på, var optaget.

Derfor kom vi så til at tale om nick her inde.

Jeg har f.eks. selv flere nick jeg kan spille: Witchdk, Anje, Pupeldk, Heidi 1 ben og vist en enkelt eller to mere.

Nogle af disse nick vil ikke komme i spil igen.

Derfor er min tanke, kunne man ikke gøre det i tw, at når et nick f.eks. ikke har været i brug i 2 år, at det så bliver frigivet, så andre vil kunne bruge det nick?
Jeg er godt klar over, at stats skal nul stilles samtidig med dette.

men det vil gøre, at også fremtidige spillere vil kunne finde nick at bruge, uden de skal være totalt håbløse
 

hi-magi82

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der er jeg enig med dig. det ville være fedt vis man også kunne skrive til support at man ikke længere ville bruge sit nick så det kunne blive fjernet. der er jo rigtig mange nick som efter hånden er optaget og ikke længere bruges. som bare ligger og fylder op når de kunne fjernes.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er rart som det er nu, hvor man er sikker på at hvis man en gang har skrevet med et nick, så vil det altid være den stamme person man kommer til at snakke med igen - uanset hvor lang tid der er gået siden sidst.

Man kunne jo så godt lave en måde så storforbrugerne kan slette nogen af deres nick, hvis de synes de har lyst til det - men at nicket skal udløbe automatisk synes jeg ikke er nogen god ide.
 

DeletedUser

Guest
Man kunne jo så godt lave en måde så storforbrugerne kan slette nogen af deres nick, hvis de synes de har lyst til det - men at nicket skal udløbe automatisk synes jeg ikke er nogen god ide.

Det er jeg enig i. Det ville være kanon med muligheden for at slette nicks, hvis man f.eks. har overtaget en andens konto og derfor ikke har brug for sit eget nick, eller bare, som Opaw siger, har mange forskellige nicks og ved, man ikke kommer til at bruge 'vaskekone12345' mere.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg synes det er rart som det er nu, hvor man er sikker på at hvis man en gang har skrevet med et nick, så vil det altid være den stamme person man kommer til at snakke med igen - uanset hvor lang tid der er gået siden sidst.

Det passer så bare ikke.
Dels kan man for 500 plus point skifte nick, det er det der f.eks. er gjort på den konto jeg har spillet der hedder Heidi 1 ben.....den hed vist nok Peter H før

og en anden ting er så også, at der netop med tiden er mange der har overtaget konti fra andre, har jeg f.eks. selv, netop med den før nævnte konto, men det er da sket flere steder.....så det er nok kun de "gamle" nick folk ligesom har en hvis ære i at beholde, så som mit witchdk
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er jeg enig i. Det ville være kanon med muligheden for at slette nicks, hvis man f.eks. har overtaget en andens konto og derfor ikke har brug for sit eget nick, eller bare, som Opaw siger, har mange forskellige nicks og ved, man ikke kommer til at bruge 'vaskekone12345' mere.

hvor mange tror du vil huske at skrive til support, at nu skal de ikke bruge det nick mere, fordi de er stoppet med at spille, har skiftet nick osv?

derfor jeg tænker en forældelses frist på et ubrugt nick
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
hvor mange tror du vil huske at skrive til support, at nu skal de ikke bruge det nick mere, fordi de er stoppet med at spille, har skiftet nick osv?

derfor jeg tænker en forældelses frist på et ubrugt nick


helt enig der er rigtig mange navne der ikke bliver brugt mere og som aldrig blliver brugt igen og mange har højst sansynligt problemer med at at finde på et nick af den grund
 
Top