"Spilleren udelukket"

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvorfor er der så mange mindre byer der ikke kan angribes, ved en del har haft det samme problem

"Spilleren er udelukket og kan ikke angribes eller støttes" <-- plejer at betyde spilleren er bannet.
Men næppe så mange spillere.

Det mærkeligeste er, det er alle omkring tobias2008, Wind Rode og StoreKonge. I det område.. Måske andre områder men ikke af hvad jeg lige kunne se.

Sorry, men er ret mærkeligt, aldrig set det før. Nogen der kan give en grund?
 
Senest redigeret:

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
Its the same problem in the south west :( whats wrong with this server, why cant we farm the small players? and to think players payed good money for plus points, only to have the game messed up by what must be a bug in the system :(
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Der er flere steder på kortet det ligner at der er en/nogle der har oprettet en pokkers masse byer bare for at bygge dem op og lade dem gå barbar eller inaktiv.

Jeg går ud fra at det er dem der er blevet lukket.
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det sker altid!

Og denne gang var ingen undtagelse, sad selv og fulgte med i oprettelsen af nye spillere sidste tirsdag. Der er ikke meget andet at gøre end at kontakte support og lade dem løse problemet.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns et af hovedproblemerne med den slags her, er at behandlingstiden for en slettet profil er alt for lang.. Der går mange gange 14 dage før en spiller blir slettet og man kan bruge byerne til noget som helst igen, hvilket er et kæmpe problem under starten af en server, hvor vi er afhængige af at kunne farme de inaktive og bb byerne.

Man sku mene det kunne lade sig gøre at korte sagerne ned til et par dage, i de tilfælde hvor man ved at genåbning er udelukket, så spillerne rundt om dem der blir bannet, ikke også bliver straffet .. Kender self. ikke så meget til reglerne bag det, men kan ikke se grunden til at lade dem stå og blokere ihvertfald ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Alle har ret til at appellere deres udelukkelse, vi kan ikke bare sidde og slette/ødelægge konti til højre og venstre fordi de andre spillere på verdenen ikke kan vente måske en uge mere på de kan farmes. De tilfælde hvor vi kan åbne for angreb på en konti (hvilket er hvad jeg går ud fra er hvad I beder om), er hvor sagen er afsluttet (spilleren har skrevet ind og en løsning af den ene eller anden slags er fundet) og det er besluttet bestemte konti med sikkerhed ikke vil blive genåbnet.
Mange af disse spillere, da de jo udmærket godt ved de har brudt reglerne noget så eftertrykkeligt, skriver dog aldrig en appel og vi kan ikke lukke sagen. Dermed kan vi ikke gøre noget med deres konti. Det er disse der slettes automatisk af systemet efter den helt normale tid for inaktive konti som er ca. 14 dage og dermed kan de farmes af alle :)

Jeg er noget usikker på hvad du mener Dekani. Behandlingstiden på slettede profiler?
Sætter du din konto til slet, er den væk efter ca. 5 dage, ikke 14 :)
Hvis du derimod snakker om inaktive konti, ja så er det (uden plus-konto) ca. 14 dage der går inden de automatisk slettes..og det er jeg egentlig ikke specielt interesseret i at ændre. Der kan jo være spillere der ikke har mulighed for at komme på pga. fx. net problemer eller ikke kan finde sitter og er nød til at være fraværende og uden et ferie-mode (en feature jeg er sikker på du heller ikke vil være vild med og vil påstå ødelægger spillet fordi de udnytter den til at få en pause når de er under angreb fx.) og 14 dage kan meget hurtigt gå for dem. Og systemet skelner ikke mellem dem og de der er udelukket. At de skal miste deres konti bare så I andre kan få lidt flere at farme lidt hurtigere..det virker unfair :eek:


Og velkommen tilbage Dekani :p
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
It's just a very high number of villas that we cant attack right now and this is slowing the game down :(
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi kunne vælge at overveje skærpede straffe som på classic og simpelthen fjerne alle de landsbyer der overhovedet ikke burde havde været der fra starten fordi de er ulovligt oprettet..mere end x-antal oprettet af én person = automatisk sletning af dem alle.
Så er der ingen der ligger med uretfærdigt mange af disse byer tæt ved sig de kan farme senere, ingen der behøver gå og være irriteret over de skal vente hele 14 dage på at kunne farme dem og INGEN fordel ved at oprette dem :)
Vil det speede spillet op for jer? :p
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
oh dear I forgot...the mods are always right, no chance of looking into to larger number of villas that we cant attack. Oh well it's only a game folks, now be nice and have fun. :rolleyes:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
oooh nej jeg glemte..self er det altid support der tager fejl hvis ikke spillere får deres vilje og de ikke vil ignorere fakta og rimelighed, for at give spillerne lidt mere at farme på en hel uge før de ellers normalt ville kunne. Fjollede mig :rolleyes:
Men jeg håber at lige som på alle de tidligere verdener, I klare at komme gennem den sværre tid alligevel hvor I KUN kan farme barbarene og alle de inaktive spillere og alle de svagere spillere :p

Og ser frem til når første klage kommer over det uretfærdige i at I ikke kan angribe de der er mindre end jer når 20/1-reglen kommer i spil. Det er altid hyggeligt med traditioner der bliver holdt ved lige :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi kunne vælge at overveje skærpede straffe som på classic og simpelthen fjerne alle de landsbyer der overhovedet ikke burde havde været der fra starten fordi de er ulovligt oprettet..mere end x-antal oprettet af én person = automatisk sletning af dem alle.
Så er der ingen der ligger med uretfærdigt mange af disse byer tæt ved sig de kan farme senere, ingen der behøver gå og være irriteret over de skal vente hele 14 dage på at kunne farme dem og INGEN fordel ved at oprette dem :)
Vil det speede spillet op for jer? :p
Var faktisk lidt i den retning jeg søgte, ved godt folk self. skal ha lov at appelere med "normale" sager .. Men er jo ik ligefrem fordi de spillere der automatisk blev spærret for multi accounts mister noget på at I sletter byen (Her i starten).. Ville gøre det en del lettere for os der farmer og havde de spillere interresse i kun at køre en konto fremover, er der jo intet der forhindrer dem i at starte forfra ;)

Måske en dårlig formulering fra min side, til mit forsvar havde jeg kun sovet 5 timer :laugh:
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Og ser frem til når første klage kommer over det uretfærdige i at I ikke kan angribe de der er mindre end jer når 20/1-reglen kommer i spil. Det er altid hyggeligt med traditioner der bliver holdt ved lige :)

Den vil jeg gerne indgive allerede nu!

Det bliver snart et problem da klovnene omkring mig primært bygger forsvarstropper så jeg har noget at slå på. :/
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Var faktisk lidt i den retning jeg søgte, ved godt folk self. skal ha lov at appelere med "normale" sager .. Men er jo ik ligefrem fordi de spillere der automatisk blev spærret for multi accounts mister noget på at I sletter byen (Her i starten).. Ville gøre det en del lettere for os der farmer og havde de spillere interresse i kun at køre en konto fremover, er der jo intet der forhindrer dem i at starte forfra ;)

Måske en dårlig formulering fra min side, til mit forsvar havde jeg kun sovet 5 timer :laugh:

Og nu må jeg undskylde min dårlige formulering og jeg ikke nævnte at på classic er sletning rent faktisk rigtigt sletning..altså vi fjerner de ulovlige byer helt fra verdenen :)
Og Dekani, det slår mig pludseligt..er DU begyndt at farme?? :eek: Synes da jeg husker dig som en rigtig minearbejder frem for som en kriger :p

Jeg bør måske også undskylde for evt. sure beskeder fra mig her den næste tid, det er ikke ment så slemt, jeg er bare højgravid og lidt uligevægtig..og lidt træt. Faktisk lyder 5 timers søvn i træk virkeligt dejligt :p



Og Lamba, jeg føler skam med dig og genkender alt for godt situationen.
Eller nej gør jeg faktisk ikke, jeg angriber normalt for meget til de rigtigt når at få forsvarstropper :huh: Det skal du da ikke finde dig i, over og fjern de tropper og evt. mur og hold dem nede mand! :eek:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jovist, det er bare sørgeligt at de ikke tænker på deres bys ve og vel.

Her bruger jeg, gud ved hvor mange minutter, i løbet af dagen på at skrive til dem at jeg synes vi skal indgå en aftale om at de genstarter og så får de fred og gode råd fra mig... Der er desværre kun to der har taget imod det "tilbud". Barbarerne har allerede vist sig bedre til at bygge i mit favør end byernes tidligere ejere. :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og nu må jeg undskylde min dårlige formulering og jeg ikke nævnte at på classic er sletning rent faktisk rigtigt sletning..altså vi fjerner de ulovlige byer helt fra verdenen :)
Og Dekani, det slår mig pludseligt..er DU begyndt at farme?? :eek: Synes da jeg husker dig som en rigtig minearbejder frem for som en kriger :p

Jaa meget muligt det er rigtig sletning, men der kan vel laves en smule om der, så det bare blir BB byer ;)
Tjaa, i den her verden er der jo flag med og jeg har været så heldig at få et godt råsstof flag, så nu er der både rås til at HQ og Stald kan køre konstant, ingen grund til at lade værre så :eek:

Nææ hov, så lige kriger sætningen :O
Jeg husker mig som nr. 1 i MBA og dig som nr. 2 xD ROFL
 
Senest redigeret:

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
The only thing that I think is funny, is the high amount of players that think they can get away with having more than one account. There will always be a few that try and cheat at the start of a new world and 9 times out of 10 they are found out. Well done the mods :)
It's the really high numbers on this world that gets me and not just the few villas around me. I honesty thought it was bug in the system lol
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spilleren er udelukket og kan ikke angribes eller støttes x 100

Seriøst det kan da ikke være rigtig...

Er det, det man inden for Tw kalder for dårlige betaler, for det godt nok sjældent man siger de større Plus brugere blive bannet!!
 
Top