Stamme i k44/45

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hey, jeg er en nordmann som har en del erfaring med tw. Jeg gidder ikke å skrive så mye her nå, men hvis du er innterisert i meg, så kan du sende meg en PM her på forumet. Jeg har spilt tildigere på .dk v5 og var med i So6. Men jeg har spilt mest på .no og nå spiller jeg på v6 med samme navn(Macgyver) som her.

Ta kontakt med meg, så skal jeg fortelle mer om meg selv.
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis det er noen som har en konto som trenger ny eier, så kan jeg ta over den.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan slet ikke se hvor du vil hen ?

Du har en del erfaring fra no. :huh:..

Hvordan kan vi vide det ?

Hvis nogle vil give sin konto bliver det vel til en ven el stamme kammerat osv..
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Sier ikke alt her på forumet, det kan vi ta på msn/skype/PM. Hvis det er noen som er innterisert, så skal jeg si mer.

Man kan jo gi fra seg en konto til en annen... det er flere som har gjort det på andre servere.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sier ikke alt her på forumet, det kan vi ta på msn/skype/PM. Hvis det er noen som er innterisert, så skal jeg si mer.

Man kan jo gi fra seg en konto til en annen... det er flere som har gjort det på andre servere.

Naah..

Vil gerne have orden på min skype ;).. (Igen)
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg startet på .se for en stund siden, jeg lå lenge på topp 15, og topp 5 i ODA. Men siden alle de norske vennene mine ikke gadd lenger, så jeg satt kontoen min på slett.

Her er en link til .se profilen min.

Så er et "Bevis" på at jeg kommer til å vokse kjapt.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sådan er det Probe ;)..

Jeg er pro spiller fordi jeg har 200 point :)..

:laugh: :laugh:
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er du dum???

Det var et bevis på at jeg kan vokse kjapt i starten. ( imotsettning til deg)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er du dum???

Det var et bevis på at jeg kan vokse kjapt i starten. ( imotsettning til deg)

I know, det var også kun sjov ;)..

Måske er jeg ikke hurtig i starten, men spiller jeg Dual kan jeg vokse meget hurtigt :)..
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ja, fordi da er det en som kan spille tribalwars på kontoen :p

(jeg spiller solo)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja, fordi da er det en som kan spille tribalwars på kontoen :p

(jeg spiller solo)

Det kan godt være..

Der er bare det problem.. Jeg har lige en skole jeg skal igennem..

Så derfor vokser jeg ikke så meget el hurtigt i starten..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Et problem..

Man må ikke spille com i skole tiden :mad:..

Det er bare irreterende
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Undkyld Miss men hvad handler tråden om? det er ikke en menneske ret at kommentere alt. betragt dig selv som masserapporteret for spam i et forsøg på at holde forummet udholdeligt for alle andre. Og ja jeg ved hvem du er dual med. Jeg har hørt rygtet om hvem der er så uheldig at skulle holde dig ud til hverdag... jeg håber han er forberedt på en del inc når spillerne i V7 finder dig også.
Lig mærke til ingen smileys...Det betyder far er ikke sur far er skuffet, for han tvivler på at det ikke er blevet nævnt før. TÆNK FØR DU TALER!!!!!!!!!!!!!!!
Oversat for de tungnemme taler=skriver/laver indlæg når snakken falder på forum :mad:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Undkyld Miss men hvad handler tråden om?
et er ikke en menneske ret at kommentere alt. betragt dig selv som masserapporteret for spam i et forsøg på at holde forummet udholdeligt for alle andre. Og ja jeg ved hvem du er dual med. Jeg har hørt rygtet om hvem der er så uheldig at skulle holde dig ud til hverdag... jeg håber han er forberedt på en del inc når spillerne i V7 finder dig også.
Lig mærke til ingen smileys...Det betyder far er ikke sur far er skuffet, for han tvivler på at det ikke er blevet nævnt før. TÆNK FØR DU TALER!!!!!!!!!!!!!!!
Oversat for de tungnemme taler=skriver/laver indlæg når snakken falder på forum :mad:

Tråden handler om at han har en del erfaring osv fra NO. og Se.
Uheldig, det tror jeg næppe han synes..
Hvorfor skulle der komme en masse inc på verden 7 ?
Tænker også ;)..
 
Top