Stamme på Verden 5

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja.. Kan bedst lide Danish Noobs.. Bare et godt råd til dig :) Held og lykke med at få medlemmer :)

Søger ikke selv denne stamme da jeg synes at det er urimeligt at skulle have alt muligt, f.eks. skype..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil nok gætte at han har sat det til det antal en stame maksimum kan have.. Nemlig 40 (eller der under??) nok omkring 30 ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
En del foretrækker IKKE at bare rekruttere til de løber tør for plads ^^

Jeg synes faktisk svaret..fra Real NoOb..kunne være interessant at hører :)
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
On topic! ;)




Men når det er sagt..fine navne du overvejer :)


Davs, men ikke meget overraskelse i at rende ind i mig her

Det giver jeg dig ret i :D

Så det er ikke så meget krav, mere en ønskeliste?
"Hvis I kan nogle af de ting vil det være super, men ellers lærer vi jer det"..allerede før stammen er oppe sænker du kravene?

Ja da stammen ikke er oppe endnu , kan der godt laves om på tingende .. :)

Du mener da ikke at det er det mest perfekte script?
Det er vel nærmere det man som min. skal kunne anvende efter min mening
ScoutReportEvaluater-scriptet..se det er tæt på at være smukt

Faktisk så mener jeg at du kan lave et Farmscript hvor du for mest ud af din farmning ;) ...

Aktivitet..man kan være på 20 gange om dagen og lave nada..eller på 3 gange om dagen og erobre verden..afhænger vel lidt af hvor længe man er på af gangen?
Jeg ville måske havde sagt..altså hvis jeg skulle finde medlemmer til en stamme ..at der er krav om at man deltager aktivt og viser en tydelig vækst

Deltage aktivt og vise en tydelig vækst , så skal du jo os være en del på ....

Det var rettet til dine kommentarer til at de danske servere og niveauet spillerne her er på..og at du så stiller krav der er meget løst formuleret og hvor de fleste af dem bør være en selvfølge at man lever op til, hvis man vil være medlem i en bare halv respektabel stamme

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du udveksler mig med en fra den engelske server ?? :confused: jeg har spillet på den engelske , men jeg er altså dansker ;)

Den må jeg så undskylde for, det er en intern joke i NRG
Den stammer fra alle de spillere der kommer fra at havde spillet på .net osv. og fortæller os hvor store nogle noobs vi er sammenlignet med udenlandske servere..så vores svar: JA!! Vi ER noobs, men vi er danske noobs (for evigt ^^)..og vi er enormt stolte af det

Ja den danske server er desværre fyldt med en masse af dem , en skam .. for en dag ville jeg da meget gerne se en stamme på 20 medlemmer med de bedste danske spiller ..
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Ja.. Kan bedst lide Danish Noobs.. Bare et godt råd til dig :) Held og lykke med at få medlemmer :)

Søger ikke selv denne stamme da jeg synes at det er urimeligt at skulle have alt muligt, f.eks. skype..

Så er du godt nok ikke en ordenlig TW spiller :eek:

hvad har du sat det maksimale antal af medlemmer i stammen til ?

Den kommer til at lægge på 20/30 medlemmer :)

- Grunden til det er at stammen ikke skal være en mass-invite stamme , Jeg fortrækker heller at have en stamme hvor der altid er plads til nye folk som vil ind i en seriøs stamme og der skal være plads til at kunne smide folk ud , end at være fuldtal i en stamme , og ikke kan fortage noget enten at lave en acadamy stamme , acadamy stamme er for noobs .. :) , og ikke noget jeg har i sinde at lave

Tråd flyttet til rette forum. :) "flyttet"-linket forsvinder efter 2 dage.

Husk nu at holde denne tråd til topic. Manden søger medlemmer og ikke jeres historier om de andre verdener. ;)

Hvor er "DE" høflig at kalde mig manden Storm :D
 
Senest redigeret af en moderator:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er for træt til at tage dette punkt for punkt og forsøge at forklare hvad jeg mener endnu engang :p
Vi taler tydeligvis forbi hinanden eller du misforstår med vilje :D

Men et par ting hurtigt ;)

Jeg har aldrig sagt du ikke er dansker..bare at du er endnu en spiller der har været ude på udenlandske servere og føler stærkt behov for at fortælle hvor enormt meget bedre de er i forhold til dem der er her :rolleyes:
Lad mig formulere det så klart som jeg kan..på trods af det så er knapt så diplomatisk: ER SPILLERNE HER SÅ KOMPLET UMULIGE, HVORFOR SPILDER I SÅ JERES TID HER??? :D

Pointen med I'm a noob, but I'm a danish noob er ikke at alle er startet ud med at være det..det siger jo sig selv..det er at vi i modsætning til en del andre, gerne er det og stadig gerne lytter til dem der har noget at lære os.
At du siger "desværre fyldt med en masse af dem"?? Jeg vil hellere være omgivet af en flok hyggelige danske noobs, end en flok der kalder andre noobs ^^

Men igen, for at afslutte med noget positivt og hvor det virker til vi er enige..20/30 lyder ok..specielt hvis det er oftest er nærmest 20 :D
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er for træt til at tage dette punkt for punkt og forsøge at forklare hvad jeg mener endnu engang :p
Vi taler tydeligvis forbi hinanden eller du misforstår med vilje :D

Men et par ting hurtigt ;)

Jeg har aldrig sagt du ikke er dansker..bare at du er endnu en spiller der har været ude på udenlandske servere og føler stærkt behov for at fortælle hvor enormt meget bedre de er i forhold til dem der er her :rolleyes:
Lad mig formulere det så klart som jeg kan..på trods af det så er knapt så diplomatisk: ER SPILLERNE HER SÅ KOMPLET UMULIGE, HVORFOR SPILDER I SÅ JERES TID HER??? :D

Pointen med I'm a noob, but I'm a danish noob er ikke at alle er startet ud med at være det..det siger jo sig selv..det er at vi i modsætning til en del andre, gerne er det og stadig gerne lytter til dem der har noget at lære os.
At du siger "desværre fyldt med en masse af dem"?? Jeg vil hellere være omgivet af en flok hyggelige danske noobs, end en flok der kalder andre noobs ^^

Men igen, for at afslutte med noget positivt og hvor det virker til vi er enige..20/30 lyder ok..specielt hvis det er oftest er nærmest 20 :D

Jeg er skuda os træt nok derfor jeg gik forbi noget :D ...

Jeg synes bare der er mere spænding ved de udenlandske server , og derfor spiller jeg os der , eller jeg gjorde .. jeg har på ingen måde behov fro at fortælle hvor god jeg er , for alle kan blive god til noget .. ;)

Hvad er der så af spænding at lægge ved en folk noobs ? :D så bliver det jo alt for nemt ^^ , en stamme behøver ikke være helt fyldt , det er kun fordi folk de tænker , " NØØØØØØØJ MAN !!!! nu er vi nummer 1 lad os inviter en masse så vi kan blive nummer 1" men sådan hænger tingene slet ikke sammen ... :D , for der indebære nogen ting for at en stamme kan overleve på en server :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er skuda os træt nok derfor jeg gik forbi noget :D ...

Jeg synes bare der er mere spænding ved de udenlandske server , og derfor spiller jeg os der , eller jeg gjorde .. jeg har på ingen måde behov fro at fortælle hvor god jeg er , for alle kan blive god til noget .. ;)

Hvad er der så af spænding at lægge ved en folk noobs ? :D så bliver det jo alt for nemt ^^ , en stamme behøver ikke være helt fyldt , det er kun fordi folk de tænker , " NØØØØØØØJ MAN !!!! nu er vi nummer 1 lad os inviter en masse så vi kan blive nummer 1" men sådan hænger tingene slet ikke sammen ... :D , for der indebære nogen ting for at en stamme kan overleve på en server :)

Gik du forbi noget?? :eek:
Jeg er HELT sikker mere træt end dig! :D

Men du har et behov for at fortælle hvor dårlige du synes spillerne på .dk er? :p

Du misforstår igen..men nu tror jeg måske jeg har sporet mig ind på problemet her :D
Du ser udelukkende udtrykket noobs som negativt og kan derfor ikke se min synsvinkel på det. Hvad jeg siger er, at I er velkommen til at kalde mig en noob (mens jeg tæske jeres tropper og napper jeres byer :p )..det er helt ok med mig..for mens andre sidder og mener de er pro-spillere, så leder jeg stadig efter måder at blive bedre på..for jeg er ganske klar over jeg kan blive det ;);)

Og jeg har lige indset du igen vil misforstå hvad jeg siger og den tid jeg brugte på at skrive dette i kunne jeg havde brugt på at sove :eek:
Nå, men endnu et bevis på jeg har mere at lærer..jeg vil forsøge ikke at forsøge at forklare mig igen når du misforstår mig igen :D :D
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu skal jeg lige forstå dig ret.. Du vil samle ALLE de bedste danske spillere i EN stamme på V5 (som jo nok bliver 20, det antal du mener der kan findes i DK), så I kan regere fra start til slut uden modstand idet alle andre spillere er super dårlige.

Det er nok den ringeste idé jeg har hørt længe. Lad os bare sige I samler de bedste sammen, så får I ingen modstand, og det er jo lige netop det der gør TW sjovt; at spille imod en ligeværdig spiller eller endda bedre, så kan man føle selvtilfredsstillelse når det lykkes at tage et par byer fra vedkommende.

Og den der med at I er uh så åh så gode på den engelske server, YES deler fuldt ud persefones opfattelse ser.. Hvad laver du så på den danske hvis det er for nemt??!
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Lige præcis.. og bare fordi jeg ikke bruger skype betyder det da ikke at jeg ikke spiller ordentligt TW... Har aldrig været i en stamme hvor du skal have skype, og vil heller aldrig være det.. Du kan kalde mig dum, dårlig, noob.. Jeg er sq da ligeglad...
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Ikke for noget, men hvad er der galt i at have 20 gode spiller, i stedet for at have 70 dårlige spiller?

NRG of E.T. Har der gjord det samme i V4. De har samled omkring de 20 gode spiller. Jeg er ret sikker på at de ikke vil rekrutter en nybegynder til deres stamme.

Så jeg undrer mig, hvad denne dreng har sagt forkert?
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Lige præcis.. og bare fordi jeg ikke bruger skype betyder det da ikke at jeg ikke spiller ordentligt TW... Har aldrig været i en stamme hvor du skal have skype, og vil heller aldrig være det.. Du kan kalde mig dum, dårlig, noob.. Jeg er sq da ligeglad...

Det er ikke nødvendigvis skype..men de fleste stammer jeg har været i foretrækker at havde en alternativ vej til kommunikation udover forum IG :)
Det letter koordineringen mellem spillerne og fremmer sammenholdet (gider ikke nævne spioner, for der mener jeg forsigtighed uanset hvor man skriver er nødvendigt i de fleste stammer ^^)..og derfor stiller flere stammer skype eller andet som krav hvis man vil ind.
Man er ikke en dårlig spiller uden..men det er en hjælp for stammen at havde det ved siden af forum :p


Men hverken NRG eller E.T. vil påstå de/vi har samlet de bedste 20 spillere på V4..der er skam udmærkede spillere i andre stammer også :D

Problemet er, som i mange andre tilfælde, måden det formuleres. Jeg er enig med suicider..skal vi gå ud fra hvad der er sagt her: samle de 20 BEDSTE spillere og smid dem mod en flok der ikke aner hvad de laver ( :rolleyes: )..hvor er det sjove og hvem gider spille med så lidt modstand? :eek:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det gad jeg da ikke.. Og det tror jeg heller ikke de gad.. Så tror jeg hellere at de ville skride..
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg tror ikke han ment det på den måde. Efter hvad jeg forstod, så tror han mente at samle 20 gode spiller fra DK serverne :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ikke for noget, men hvad er der galt i at have 20 gode spiller, i stedet for at have 70 dårlige spiller?

NRG of E.T. Har der gjord det samme i V4. De har samled omkring de 20 gode spiller. Jeg er ret sikker på at de ikke vil rekrutter en nybegynder til deres stamme.

Så jeg undrer mig, hvad denne dreng har sagt forkert?

Har vi da sagt noget dårligt om at have 20 gode spiller i en stamme??
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Spamburg være venlig og læs igennem hvad Der blev skrevet om. Da jeg synes det er unødvendigt at svar på det spørgsmål.
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Gik du forbi noget?? :eek:
Jeg er HELT sikker mere træt end dig! :D

Men du har et behov for at fortælle hvor dårlige du synes spillerne på .dk er? :p

Du misforstår igen..men nu tror jeg måske jeg har sporet mig ind på problemet her :D
Du ser udelukkende udtrykket noobs som negativt og kan derfor ikke se min synsvinkel på det. Hvad jeg siger er, at I er velkommen til at kalde mig en noob (mens jeg tæske jeres tropper og napper jeres byer :p )..det er helt ok med mig..for mens andre sidder og mener de er pro-spillere, så leder jeg stadig efter måder at blive bedre på..for jeg er ganske klar over jeg kan blive det ;);)

Og jeg har lige indset du igen vil misforstå hvad jeg siger og den tid jeg brugte på at skrive dette i kunne jeg havde brugt på at sove :eek:
Nå, men endnu et bevis på jeg har mere at lærer..jeg vil forsøge ikke at forsøge at forklare mig igen når du misforstår mig igen :D :D

Jeg ser på ingen måder noob som noget negativt , det jeg skrev var ment forsjov ;) , Jeg synes da at det er fedt nogen gange at spille sammen med nogen som ikke kender spillet men senere lærer de det , da jeg begyndt på tribalwars tænkt jeg "Huh?? hvordan skal jeg lige gribe det her spil an" jeg fandt hurtig ud af det men der gik skam nogen måneder..

Jeg misforstår dig på ingen måder ;) ..

Nu skal jeg lige forstå dig ret.. Du vil samle ALLE de bedste danske spillere i EN stamme på V5 (som jo nok bliver 20, det antal du mener der kan findes i DK), så I kan regere fra start til slut uden modstand idet alle andre spillere er super dårlige.

Det er nok den ringeste idé jeg har hørt længe. Lad os bare sige I samler de bedste sammen, så får I ingen modstand, og det er jo lige netop det der gør TW sjovt; at spille imod en ligeværdig spiller eller endda bedre, så kan man føle selvtilfredsstillelse når det lykkes at tage et par byer fra vedkommende.

Og den der med at I er uh så åh så gode på den engelske server, YES deler fuldt ud persefones opfattelse ser.. Hvad laver du så på den danske hvis det er for nemt??!


Jamen sikken en kommentar du kan komme med lille ven :cool: ...

At samle en stamme med 20 af de bedste danske spiller bliver nok lidt svært ;),

Hvis det er den ringeste ide du har hørt , så synes jeg da bare du skulle have holdt det inden i din egen mund ;) , At samle de bedste i en stamme ville der intet ske ved da der stadig vil være modstand og fordi nok alle ikke medler sig ;)..

TW er da sjovt uanset om der ingen modstander er eller ikke , Modstanderne skaber man selv , så hvad er det for noget ævl du lukker ud ? ..

Ingen forstår jeg ikke hvorfor i tror jeg kommer fra den engelske server :confused: jeg startede min karriere der , og senere flyttede til den danske server med en masse erfaring fra en af de bedste server , Jeg kunne da sagtens samle de 20 eller 30 af nogen af de bedste spiller til at spille i verden 5 , så kunne du da se hvad man for ud af at spille på de udenlandske server ... ;)

Tja , jeg er på den danske server fordi jeg kommer fra Danmark af ^^ og fordi det er sjovt at spille her og møde nye mennesker som er lidt af hvert , og lærer dem op til at blive noget stort ..

Lige præcis.. og bare fordi jeg ikke bruger skype betyder det da ikke at jeg ikke spiller ordentligt TW... Har aldrig været i en stamme hvor du skal have skype, og vil heller aldrig være det.. Du kan kalde mig dum, dårlig, noob.. Jeg er sq da ligeglad...

Det har jeg heller ikke sagt noget om :) , men flere spiller fortrækker altså at man bruger skype og det forstår jeg udmærket godt ...
- At du aldrig kommer til at have skype er skam ikke mit problem :) , men jeg kan sikker dig for at du lærer en masse nye at kende , mere personligt enda .

Det er ikke nødvendigvis skype..men de fleste stammer jeg har været i foretrækker at havde en alternativ vej til kommunikation udover forum IG :)
Det letter koordineringen mellem spillerne og fremmer sammenholdet (gider ikke nævne spioner, for der mener jeg forsigtighed uanset hvor man skriver er nødvendigt i de fleste stammer ^^)..og derfor stiller flere stammer skype eller andet som krav hvis man vil ind.
Man er ikke en dårlig spiller uden..men det er en hjælp for stammen at havde det ved siden af forum :p


Men hverken NRG eller E.T. vil påstå de/vi har samlet de bedste 20 spillere på V4..der er skam udmærkede spillere i andre stammer også :D

Problemet er, som i mange andre tilfælde, måden det formuleres. Jeg er enig med suicider..skal vi gå ud fra hvad der er sagt her: samle de 20 BEDSTE spillere og smid dem mod en flok der ikke aner hvad de laver ( :rolleyes: )..hvor er det sjove og hvem gider spille med så lidt modstand? :eek:

Selvom en stamme forslår man skal have skype , betyder det jo ikke at man ikke kan bruge det normale forum :) ,

Der er skam meget sjovt :) og tror mig der vil være meget modstand ;) .... Tjek bare E.T. , de er gode spiller og har utrolig meget modstand så det er noget ævl det der ;)

Ikke for noget, men hvad er der galt i at have 20 gode spiller, i stedet for at have 70 dårlige spiller?

NRG of E.T. Har der gjord det samme i V4. De har samled omkring de 20 gode spiller. Jeg er ret sikker på at de ikke vil rekrutter en nybegynder til deres stamme.

Så jeg undrer mig, hvad denne dreng har sagt forkert?

Jeg er da glad for der i det mindste er en som forstår mig :)

Det gad jeg da ikke.. Og det tror jeg heller ikke de gad.. Så tror jeg hellere at de ville skride..

Spamburg , jeg synes lige du skulle styre dine latterlige kommentar og lade vær med at skrive unødvendig kommentar :rolleyes::D
 
Senest redigeret af en moderator:

d og j

Nybegynder
Reaktionsscore
0
EFA i v5

hej alle,:rolleyes:
mig og min ven skal have en Stamme i v5,
og navnet på den er EFA...
og der er i alle Velkommen hvis i vil med :)
Real No0b* jeg vil godt have en IAP/Forbund. med din Stamme på v5,
hvis i er med på den:cool:


MVh D OG J :D
 
Top