Stamme på Verden 5

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
hej alle,:rolleyes:
mig og min ven skal have en Stamme i v5,
og navnet på den er EFA...
og der er i alle Velkommen hvis i vil med :)
Real No0b* jeg vil godt have en IAP/Forbund. med din Stamme på v5,
hvis i er med på den:cool:


MVh D OG J :D

WOW vi er allerede berømt ^^ LOL :eek::eek::eek::D:D:D:D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Nedbrud i kommunikationen! Der er så mange misforståelser af hvad jeg skriver, at jeg er overrasket over det overhovedet kan lade sig gøre :D

Måske er det mig, det er muligt. Måske kan jeg bare ikke formulere mig klart og tydeligt nok til at gøre mig forståelig :p

Men jeg inden jeg indser kampen er tabt og opgiver at forklare mig kommer her aller sidste forsøg, bare for at rette nogle små ting :D

- I mine øjne er ALLE noobs..incl. mig..nogle tror bare ikke de er det..hint hint :p
- Ingen tror du er FRA England, alle her forstår du bare har spillet på deres server!! ;)
- Jeg skrev et alternativ til forum mht. skype..ikke en erstatning. Så hvorfor bruge mit citat til den kommentar? ^^


Men den jeg slet ikke forstår :D:D
Der er skam meget sjovt og tror mig der vil være meget modstand .... Tjek bare E.T. , de er gode spiller og har utrolig meget modstand så det er noget ævl det der

Hvordan du ud fra det jeg skrev fik lysten til at skrive det der? :confused:
De har GODE spillere ja..lige som en del andre af stammerne har. Så SELVFØLGELIG har de modstand :rolleyes:
Det vi talte om var hvis alle de bedste spillere var i én stamme..én stamme!! Som du skrev du godt kunne tænke dig at få :rolleyes:


Og jeg vil slet ikke skrive noget mht. EFA som alle er velkommen hos og allerede tilbyder IAP/Forbund til Real NoOb's stamme :)
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Nedbrud i kommunikationen! Der er så mange misforståelser af hvad jeg skriver, at jeg er overrasket over det overhovedet kan lade sig gøre :D

Måske er det mig, det er muligt. Måske kan jeg bare ikke formulere mig klart og tydeligt nok til at gøre mig forståelig :p

Men jeg inden jeg indser kampen er tabt og opgiver at forklare mig kommer her aller sidste forsøg, bare for at rette nogle små ting :D

- I mine øjne er ALLE noobs..incl. mig..nogle tror bare ikke de er det..hint hint :p
- Ingen tror du er FRA England, alle her forstår du bare har spillet på deres server!! ;)
- Jeg skrev et alternativ til forum mht. skype..ikke en erstatning. Så hvorfor bruge mit citat til den kommentar? ^^


Men den jeg slet ikke forstår :D:D


Hvordan du ud fra det jeg skrev fik lysten til at skrive det der? :confused:
De har GODE spillere ja..lige som en del andre af stammerne har. Så SELVFØLGELIG har de modstand :rolleyes:
Det vi talte om var hvis alle de bedste spillere var i én stamme..én stamme!! Som du skrev du godt kunne tænke dig at få :rolleyes:


Og jeg vil slet ikke skrive noget mht. EFA som alle er velkommen hos og allerede tilbyder IAP/Forbund til Real NoOb's stamme :)


Jeg tror skam bare det er dig som ikke vil høre på hvad jeg siger ^^ , Hvorfor skulle jeg ikke det ? ;)
 

d og j

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nej

nej ikke alle må komme med det er bare foe at være sød til en start:cool:
og ikke alle kan få IAP og Forbund :)
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
nej ikke alle må komme med det er bare foe at være sød til en start:cool:
og ikke alle kan få IAP og Forbund :)

Hehe ... :)

IAP / Forbund indgår vi ikke fra starten med nogen , da vi lige skal se serveren an og se hvordan folk de klare sig :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg tror skam bare det er dig som ikke vil høre på hvad jeg siger ^^ , Hvorfor skulle jeg ikke det ? ;)

Det er helt i orden, vi siger bare det ikke er dig men mig, jeg tager gerne ansvaret her :p
Måske ER det mig..jeg forstår nemlig ikke hvad det er du spørger om der, så det KAN være mig :D

Så jeg skifter emne for at komme ud af en konversation der efter hånden for mig til at føle mig en anelse utilpas :D :D

Sååå..er der mange der har søgt ind i din stamme? :)
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Det er helt i orden, vi siger bare det ikke er dig men mig, jeg tager gerne ansvaret her :p
Måske ER det mig..jeg forstår nemlig ikke hvad det er du spørger om der, så det KAN være mig :D

Så jeg skifter emne for at komme ud af en konversation der efter hånden for mig til at føle mig en anelse utilpas :D :D

Sååå..er der mange der har søgt ind i din stamme? :)

Ja da , der er kommet en del som gerne vil med :)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Seriøst?? :eek:

Jeg synes det her er KLART den sejeste tråd jeg nogensinde har læst på TW ^^

Jeg er fa*** frisk på det der for det er så langt ude at jeg ikke synes at man kan andet ^^

Og til Suicider: Hvad folk betragter som modstand er en meget individuel holdning.. Det viser flere af serverne ;)

Men tør da væde med at om så det skulle lykkes real-noob, så skal der nok være modstand for alle ^^ Ellers er det da bare sjovt for alle jer andre?? :p
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Så går det løs imorgen ! :)

Håber på at møde en masse nye mennesker. Hvis flere gode spiller er intresseret i at joine stammen , skal de bare skrive til mig :)

// Real No0b.
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vor hårdt prøvet stamme er på verden 5 - så der venter en masse udfordringer. Dejligt der kom en verden mere vi kan boltre os i.
 
Top