Stamme Rankliste (Top 20)

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg vil ikke sidde og sige en masse om stammer, vi har jo hver vores holdning om dem :)

Ligger en ny liste ind for hver måned, da der ikke er grund til at gør det så tit :)

men sådan her ser den ud idag.


1 ~F~
2 NRG
3 E.T.
4 K.K.
5 Titans
6 ~NS~
7 VOG
8 ~F~SØ
9 FF
10 BT
11 NOW4
12 DIS
13 LW
14 LORD
15 6 1/2
16 ADLEN
17 ~F~A
18 ~TJ~
19 TKT
20 +DKG+
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis det er en opfordring til at alle laver deres egen liste a la Skolehavens synes jeg det er en strålende idé :)

Lidt at lave mens vi venter på Skolehaven :p

Men jeg synes nu det er synd du ikke selv ligger ud med at kommentere stammerne, det er jo netop det at vi har hver sin holdning der kan gøre det interessant og jeg vil gerne hører dit syn på stammerne :)
Uden kommentarer er det bare en liste alle kan se IG også, med kommentarer er det meget mere spændende ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
1 ~F~
-Alt for mange medlemmer, vil jeg sige.... snittet er vel ok, men MB er lidt skuffende
2 NRG
-Storslået snit og godt MB, og kun 22 medlemmer. Jeg tror på at de vil nå dett til slutspillet
3 E.T.
-Nr. 1 i snit og et godt MB, de går kun efter de store byer, og de har i hvert fald indtil videre kunne tage meget størrere stammer ud.
4 K.K.
-Snittet er lidt lavt, men ok. Deres MB er også godt, men syns måske at de godt ku' udnytte deres mange byer bedre
5 Titans
-En blanding af afhoppere fra bla. 6 1/2 og PPW1.... ikke så overbevisene, og de har endnu ikke vist offensive færdigheder
6 ~NS~
-Min egen stamme, ingen kommentarer
7 VOG
-størrer stamme, men med et snit i den lige lovlige lave ende... lidt for mange medlemmer, og lidt for lidt MB
8 ~F~SØ
-understamme til F - ingen kommentarer
9 FF
-De har i hvert fald et godt snit, men MB er ikke i den høje ende
10 BT
-snittet er vel ok, men MB er ikke for godt
11 NOW4
-En rest af PPW1, har ikke så meget at sige... de har ikke gjort noget for at få opmærksomhed (endnu)
12 DIS
-dårligt snit og MB, nobler barbs
13 LW
-snittet er ikke for godt, men deres MB er fint nok i forhold til deres størrelse
14 LORD
-Understamme til K.K. - ingen kommentarer
15 6 1/2
-Understamme til Titans - ingen kommentarer
16 ADLEN
-Jeg har godt nok ikke set noget til dem på det seneste.... hvor blev Grevensfejdes propaganda af? :)
17 ~F~A
-Understamme til F - ingen kommentarer
18 ~TJ~
-Har aldrig hørt om dem
19 TKT
-kender dem ikk' for godt, men det er vel også en lille stamme der lige har sneget sig ind på top 20
20 +DKG+
-En lille stamme som lige har sneget sig ind på top 20
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
5 Titans
-En blanding af afhoppere fra bla. 6 1/2 og PPW1.... ikke så overbevisene, og de har endnu ikke vist offensive færdigheder

Der er ingen afhoppere fra 6 1/2.. De er blevet bedt om at gå derover!

Som du selv skriver længere nede så er 6 1/2 understamme!
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg vælger at kommenter kun top 10

1 ~F~
Deres placering er perfekt. Efter bedømmelse af MB, så er de bare ikke været under angreb, da deres MBF er lav. På grund af deres placering, så tror jeg at de kan nå langt. Synes også at de bliver lidt undervurderede.
2 NRG
Meget god snit, og deres placering er også god, men ikke den bedste, da de er tæt på E.T. Efter bedømmelse af MB, så er de ikke underangreb så tit, men er dem der angriber de andre. Den anden bedste stamme i V4 efter min mening.
3 E.T.
Meget god snit, og deres placering er også meget god, lidt bedre end NRGs, men stadigvæk ikke den bedste. Da de er tæt på NRG. Efter bedømmelsen af MB, så er de både i offensiver og defensive side af krigen. Efter min mening, den bedste stamme i V4
4 K.K.
Deres snit er okey, og deres placering er også okey. Efter bedømmelsen af MB. Så er de nok mest i defensive side af krigen, men kommer alligevel med nogen angreb.
5 Titans
de er lidt spredte over det helle, men deres snit er okey og de har heller ikke så mange medlemmer. Efter bedømmelse af MB, så er de mest i defensive side
6 ~NS~
Deres placering er god, og deres snit er også okey. Efter bedømmelsen af MB. Så deltage de ikke nogen rigtige krig.
7 VOG
De er alt for spredte, og ligger imellem de stor stammer. Deres snit er ikke den bedste. Efter bedømmelsen af MB, så deltage de ikke i nogen rigtige krige
8 ~F~SØ
~F~ stamme vælger ikke at kommenter.
9 FF
De er lidt spredte over det helle, men deres snit er okey. Efter bedømmelsen af MB, så deltage de ikke i nogen krige.
10 BT
Deres placering er god, men deres snit er ikke den bedste. Efter bedømmelsen af MB, så deltage de ikke i nogen krige.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Mega fedt at sådan en her er lavet :D Men hvorfor gjorde i det ikke i skolehavens tråd?? Der skrev han det jo også..

Men er der nogen der ved hvornår han kommer tilbage?? Det ville være fedt at vide :D:D:D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg beklager at jeg ikke kan lave den omfattende top 20 som jeg gjorde engang. Jeg har ganske enkelt ikke tiden nu jeg skal nyde sommeren imens den er der. Som i kan se så lurer jeg stadig, men jeg kommer nok ikke til at lave de omfattende top 20 lister igen før til slutningen af august. Da de er/var mit varemærke, så vil jeg holde fast i den stil og sige at min top 20 holder ferie sammen med mig ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
^^ Fair nok, Så får stammerne da ikke nogen negative kommentar imens, så der lidt godt ved sommeren alligevel ;) ^^
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg syntes der er alt for få negative kommentarer. At en verden så tidligt ikke kan præstere 20 selvstændige stammer i top 20 er da til at tude over. Man fristes jo til at sige at de fleste er nogle huggers der ikke tør stå på egne ben. Til trods for det så er der adskillige beviser på stammer der klarer sig fænomenalt med kun ca 20 medlemmer :D
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg beklager at jeg ikke kan lave den omfattende top 20 som jeg gjorde engang. Jeg har ganske enkelt ikke tiden nu jeg skal nyde sommeren imens den er der. Som i kan se så lurer jeg stadig, men jeg kommer nok ikke til at lave de omfattende top 20 lister igen før til slutningen af august. Da de er/var mit varemærke, så vil jeg holde fast i den stil og sige at min top 20 holder ferie sammen med mig ;)

Vi kan ikke vente ;)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:rolleyes: men hvis jeg skulle være så flink som jeg gerne vil så tror jeg der fløj advarsler ;) og det endda kun ved at sige tingene som de er :cool:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jaah, vil gerne se din mening :)

Du kan bare skrive #&¤%&%¤# i stedet for F-ordet :D
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der er vel nogle af stammerne der har brug for lidt konstruktiv kritik hedder det vidst. :p
Det kan du give dem. ;)
 
Top