Stamme Rankliste (Top 20)

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
18 BBQ 1- 13,7+ 0,12- 0,0- 12,5- 12,5+ 75,0+
En én mand stor krigsmaskine? Klart en MB whore deluxe.stamme..men på trods af der tydeligvis bliver angrebet godt og grundigt på denne stamme og "de" også for givet igen har "de" ikke mistet en eneste by



ROFL .......

jamen.... da jeg startede på serveren, så var der en masse ukrudt i min forhave.... og som gammel gartner, så gik jeg naturligvis STRAKS i gang med at fjerne ukrudt!

Så gik der sport i det, og nu har jeg næsten min kirke radius i fred !


Havde faktisk troet at ukrudtet ville komme igen, men nej....det bliver sgu væk ;-)

Halle luuuujaaaaaaa :)

Hvor blev kirkeradiussen af?
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvor blev kirkeradiussen af?

Ved det ikke :eek:

Men i følge stats kostede det hvad der svarer til ½ mill. MBF i tropper at fjerne den :D
Olivermc123 har mistet 2 byer..og tydeligvis koster hans byer en kvart mill. MBF pr. stk..tror JEG handler et andet sted :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvor blev kirkeradiussen af?

Uden kirke, jaa synes nok FF fik nogen fine rapporter på nabo byerne uden dækning...MBA vi jo godt kunne bruge, i ved nok :p

Men i følge stats kostede det hvad der svarer til ½ mill. MBF i tropper at fjerne den :D
Olivermc123 har mistet 2 byer..og tydeligvis koster hans byer en kvart mill. MBF pr. stk..tror JEG handler et andet sted :p

250k MBF er altså ikke meget for at miste en by :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
250k MBF er altså ikke meget for at miste en by :)

Enig..altså hvis det var en af mine..så ville jeg sige det var ALT for billigt..fnis :p
Men for en spiller på hans størrelse i en stamme af hans størrelse..synes faktisk det er ret ok dyrt :D
Sådan lige hurtigt tjek siger han nu har en MB-rate på omkring de 23 :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Enig..altså hvis det var en af mine..så ville jeg sige det var ALT for billigt..fnis :p
Men for en spiller på hans størrelse i en stamme af hans størrelse..synes faktisk det er ret ok dyrt :D
Sådan lige hurtigt tjek siger han nu har en MB-rate på omkring de 23 :)

Jamen tror du ikke der er nogen som sender ham lidt deff, "Host host" ;)
 
Top